Archief - DFI + venice CPU + voeding + tv kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roeldm

Legacy Member
wat is er te koop

DFI nf4 ultra-D -> min 90€
3000+ venice boxed, een van de betere steppings (2,6Ghz op 1.36V) -> min 110€
Enermax noisetaker 485W* -> min 40€
Zalman 7700cu -> min 15€
Asus TV kaart met FM tuner -> min 30€

*er heeft een kabel geklemd gezeten en die was beschadigd, er is dus 1SATA voeding minder, uiterlijk is er niets meer aan te zien, gewoon kabel ingekort, dus garantie valt ook weg. voor de rest in perfecte staat.

alles is voorzien van factuur en in hier in lokeren af te halen, of op risico van de koper aangetekend op te sturen

cYberJ

Legacy Member
Kan je met die digitale ingang ook effectief één en canvas ontvangen?
Op de video in kan je een ps2 of iets dergelijks aansluiten vermoed ik?

Roeldm

Legacy Member
digitale ingang heb ik nog niet getest, aangezien ge niet zomaar het digitaal signaal van telenet kunt filteren ;)

bod van Johan is genoteerd

amdr

Legacy Member
100 incl verzending voor mobo
En die zalman, welke is da, die da nieuw 52E kosten bij tones?

Roeldm

Legacy Member
ok amdr,genoteerd. das +/-92€ excl trouwens voor de andere mensen die nog willen bieden en eventueel kunnen komen halen

cYberJ

Legacy Member
Roeldm zei:
digitale ingang heb ik nog niet getest, aangezien ge niet zomaar het digitaal signaal van telenet kunt filteren ;)

bod van Johan is genoteerd

Maar het zou misschien wel hetzelfde doen als een dvb-box die ze een dik anderhalf jaar geleden zijn beginnen te verkopen. Draadloze digitale tv. De zenders van de openbare omproep evenals de radiozenders worden ook digitaal draadloos uitgezonden.

Gewoon antenne insteken. (liefst actieve, maar een passieve werkt meestal ook) en laten scannen.

Wat is de meeneemprijs van de tv-kaart?

Roeldm

Legacy Member
der zit een vrij grote antenne bij, dus ik vermoed dat dit dan moet lukken :)
en op die video-in kunde idd nen PS2 of dvd-speler of wat dan ook aansluiten

Roeldm

Legacy Member
meeneemprijzen:

cpu+zalman 140€
mobo 105€
voeding 50€
TV-kaart 35€

*prijzen zijn excl verzending

Ow_jeih

Legacy Member
250euro incl. aangetekende verzending op voorwaarde als alle facturen en accessoires er nog bij zijn :)

Roeldm

Legacy Member
voor alles is dat dan vermoed ik? (wil nog niet zeggen dat ik akkoord ben met de prijs he ;))

btw voor iedereen, heb alle dozen en facturen nog van alles (behalve van die koeler denk ik)

Ow_jeih

Legacy Member
oh sorry, dat was voor CPU, Cooler, mobo

die cooler heeft toch nog al zijn bevestigingsdingen dan he

Roeldm

Legacy Member
260€ incl en das direct een deal voor mij (dat is dan de meeneemprijs)

250€ incl is anders ook wel genoteerd ;)

edit:
Hoeveel kost een aangetekende zending in het binnenland ?

1. Als uw zending minder weegt dan 2 kg, berekent u de prijs door:

* de frankering van een Prior-zending volgens gewicht,
* en er de taks voor de aangetekende zending bij te tellen.
Die taks bedraagt € 4,00 per stuk.

2. Als uw zending meer dan 2 kg weegt, betaalt u het forfaitair tarief van € 13,50.

BMF|Johan

Legacy Member
kwestie van die kaart niet te laten wegglippen: bod t.w.v. de meeneemprijs van 35eur excl. geboden.
PM mij je e-mailadres of stuur mij een e-mail, mijn PM-box begint stilaan vol te geraken...

Den Pierre

Legacy Member
Wat is de meeneemprijs afgehaalt aan uw deur?
(ik heb al ies ram gekocht van u;))
Aangezien ge 255€ met aangetekende verzending zette voor alles als meeneemprijs veronder stel ik dat 250€ meeneemprijs is zonder verzending?
Indien ja bied ik deze ;).

Roeldm

Legacy Member
tis eigenlijk 260€ incl aangetekende zending ;) want verzendkosten komen op 13.5€

dus 250€ afgehaald is idd meeneem en komt nog eens makkelijk uit voor mij :d

Tv kaart is dan ook verkocht aan Johan

Voeding schiet dus nog over...

Den Pierre

Legacy Member
Roeldm zei:
tis eigenlijk 260€ incl aangetekende zending ;) want verzendkosten komen op 13.5€

dus 250€ afgehaald is idd meeneem en komt nog eens makkelijk uit voor mij :d

Tv kaart is dan ook verkocht aan Johan

Voeding schiet dus nog over...

Aangezien ge eerst zei dat meeneemprijs 255incl. verzending voor alles was, bood ik dus ook op alles zoals ik zei eh:p. Is nu wel redelijk onduidelijk aangezien ge nogal veel posts edit :p.

Roeldm

Legacy Member
lees u pm man en zaag zoveel nie :p (heb gewoon geedit omdak dacht dat de verzendprijs lager was)

ge hebt CPU, MOBO en koeler gewonnen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan