Archief - Dell Xps m2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zazzoo

Legacy Member
Ik verkoop mijn laptop na 9 maand wegens stopzetting hobby (pc dus), géén dode of luie pixels, nooit gerepareerd, er scheelt dus niks aan.

ik heb hem gekocht voor 3500 euro nu kost hij nog +- 3200euro nieuw

ik wil ook ruilen tegen een degelijk systeem met bijpassing van het verschil (degelijk systeem moet dienen voor de dochter) of stukken die ik voor deze pc kan gebruiken.

kan uitvoerig bij mij getest worden zolang het nodig is, kan ook bij mij gewoon bekeken worden.

minimumprijs is 2000 euro

offtopic is report.

Ik behoud mij het recht niet te verkopen indien er géén bod is die mij aanstaat.

Processor:
Intel® Core™2 Duo T7400 Processor (2,16 GHz, 667 MHz, 4 MB L2-cache) 81444 [210-17303] 1


Besturingssysteem:
Legitieme xp media center - Engels

Verzendingsdocumenten:
Engelse documentatie met Europese stroomkabel 95984 [340-13651][340-13656][613-10341][640-10395] 21


Toetsenbord:
Intern toetsenbord met batterij - VS Int. (QWERTY) 63376 [583-11356] 4


Interne LCD Scherm:
20.1" WSXGA+(1680 X 1050)scherm met TrueLife® met 1.3 Mega Pixel geïntegreerde camera 63371 [230-10049] 760


Geheugen:
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024] 91400 [370-12184] 3


Harde Schijf:
200 GB SATA harde schijven (7.200 rpm) RAID 0 Stripe (2 x 100 GB) 97531 [400-13195] 8


Optical Drives:
Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software 91180 [429-12475] 16


Grafische kaart:
256 MB ATI® Mobility™ Radeon® X1800 grafische kaart 63391 [490-10549] 6


Primaire Batterij:
Dubbele 6-cel lithium-ion batterij (112 W/h) 63373 [451-10358] 112


Gedis Bundle Reference:
XPS Entry N1020105 125162 [200-50696] 22


Order Information:
Inspiron-bestelling - België 11753 [800-10131] 111


Afstandsbediening voor MCE:
XPS Afstandsbediening upgrade - werkt alleen met MCE 63393 [624-10010] 515


Modem:
Voor 56,6K/V92 geschikte interne modem & adapter 6777 [530-10752] 14


Standaard Garantie:
1 jaar XPS Premium hardwaresupport (incl.support on-site en voor games) 111347 [754-10376][767-10012] 29


Dell Internet Order:
Bestelling via internet bij Dell 21417 [815-10000] 650


Overige Opslagmedia:
Geen diskettestation 25584 [385-10276] 10


Dell System Media Kit:
DVD met hulpbronnen - diagnosemiddelen en stuurprogramma's 90798 [340-14200] 319


Voeding:
150 W wisselstroomadapter 63372 [450-11302] 41


Draagtassen:
Geen draagtas 5759 [460-10041] 118


Bluetooth:
Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate 63419 [555-10802] 59


Draadloze connectiviteit:
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g mini-PCI-kaart (voor Core 2 Duo-processors) 73048 [555-10873] 19


Muis:
Dell™ XPS™ M2010 Bluetooth-muis met 4 knoppen 91863 [570-10371] 12


Microsoft-software:
Microsoft® Works 8.5 - Engels 31727 [630-11260] 25


Support Services:
1 jaar XPS Premium hardwaresupport (incl.support on-site en voor games) 111349 [754-10384] 30


Accidental Damage Support:
Geen Accidental Damage-support 112169 [755-10245] 463


Beveiligingssoftware:
Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Engels 89703 [650-10808] 40

Vochtig

Legacy Member
Kheb wel interesse , ma kweet niet hmmmz , ben op zoek nr een echte notebook die goed vooruitgaat en dit iszo'n beetje ..

Zazzoo

Legacy Member
t7400 als processor is bijlange niet slecht voor een notebook en de videokaart is zeker niet slecht, maar dat is mijn mening natuurlijk :)

Remini

Legacy Member
Volgens Dell staat de pc met uw specificaties maar 2900 euro meer...
Hoe lang werkt hij nog op batterij? Kan op deze pc zonder problemen windows vista Ultimate geïnstalleerd worden? (Drivers voor vista?)
Gebruikerssporen?

Gëïnteresseerd tegen Pc van 6 maand oud met volgende specs?:
Behuizing Aerocool Zero degree (aluminium front, side window met 25 cm koeling fan)
Asus P5B Deluxe mat laatste bios
Intel Core 2 Duo E6400 @ 3.2Ghz
2 x X1950pro in crossfire (bridge/dongel connection)
2 Gigabyte G. Skill type f2-6400phu2-2gbhz (CL 3-3-3-9 op 800Mhz)
Big Typhoon proc.koeler
WD HDD 250gig Sata II
Corsair HX520 Watt Modular Sli en Crossfire Ready
Aerocool Powerwatch met oa. 15 in 1 kaartlezer
DVD Writer Samsung sh-s183l
3 extra fans 12cm van Tacens met witte led's
Monitor Viewsonic 20inch type VG2030WM: 1680x1050 dual d-sub en dvi. Boxen, draaibare voet en in de hoogte instelbaar
Logitech klavier en G5 Gaming Mouse.

All in black!!

Windows Vista home Premium 64bit. (Originele cd)

Eventueel ook met Usb Wireless van Dlink type DWL-G123 (108Mbps).

Remini

Zazzoo

Legacy Member
je hebt gelijk wat de prijs betreft, batterij werkt meer dan 2u, gebruik hem meestal om film te bekijken in de slaapkamer. Wat vista betreft, dat kan toch géén probleem zijn.
Géén gebruikssporen, scherm en toetsenbord zijn perfect in orde, buitenkant idem.

In de pc ben ik niet geinteresseerd sorry, die is trouwens géén 2000euro waard ook (wel zonder opzoekwerk :)).

Monitor moet ik niet hebben aangezien ik twee crt's gekocht heb hier op het forum vorige week van brutality, idem met toetsenbord en muis of router, dat heb ik allemaal nog.

Remini

Legacy Member
Je hebt gelijk, die is inderdaad geen 2000 euro waard. Wou eventueel opleggen maar aangezien je geen interesse hebt, spijtzig :-)

Nog veel geluk met je verkoop.

Dr.White widow

Legacy Member
Ik heb vorige week op die laptop gewerkt bij mijn zus en die laptop is ZEKER zijn geld dubbel en dik waard! als ge een combinatie wilt van desktop en laptop ge kunt nie beter hebben, idem als ge mobiel wilt filmkes bezien of gamen, prachtig scherm!!

sorry voor the :offtopic:

Zazzoo

Legacy Member
@ draco, dat is het zeker ;)

@ Dr.White widow, ik doe hem met spijt weg hoor want het is een pracht laptop, maar ik heb géén meer nodig en voor 1 van mijn 2 gastjes is zoiets wat teveel van het goeie ;)

Zazzoo

Legacy Member
chris7ophe zei:
waarom qwerty ? special reden voor?

Omdat je deze pc niet anders kan bestellen, maar ik heb hem in azerty gezet en gaat om te typen als je kan blindtypen.:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan