Archief - Dell Xps M1710

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dummy

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn DELL XPS M1710 laptop. Ik heb deze laptop een jaar gebruikt voor mijn studies.

Specificaties:

Aangekocht op 01/09/2006

- Core 2 Duo T7200
- 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920x1200)
- 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024) (upgrade van 1GB naar 2GB in september 2007, originele RAM (2x512MB DDR2) wordt bijgeleverd)
- 80GB (5400 rpm) SATA HD
- 8X DVD+/-RW
- 80 Watt/Hour, 9 Cell battery
- GeForce Go 7900 GTX met 512MB DDR3
- Intel Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-PCI Card (for Core 2 Duo)
- Besturingssysteem windows xp home
- 3 year Next Business Day On-Site (nog tot 01/09/2009)

enkel afhaling mogelijk (Izegem, West-Vlaanderen)

dummy

Legacy Member
1000€ (bieden onder de richtprijs kan altijd besproken worden)

Fishie

Legacy Member
Ruil mogelijk?
Ik heb momenteel een 15.4 inch c2d T7300(santa Rosa) met 8600gt, 2 gig, 1gig Robson Turbo memory, 160gig HDD, HDMI etcetera en zou graag naar een 17 inch gaan.

pcfre@k

Legacy Member
hoe zit dat met die besturing OS naar keuze? welke cd's zitten er legaal bij.
heb je de factuur enzo allemaal nog
LAPTOP tas aanwezig?
ik overweeg een bod te doen :-)

Stampertje

Legacy Member
verkoop je 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024) niet apart?

dummy

Legacy Member
- factuur heb ik nog.
- bijgeleverde cd's: Windows XP Home SP2, Sonic CinePlayer Software (nooit gebruikt), Microsoft Works 8.5 (nooit gebruikt), Roxio Creator MyDVD CoMBO LE (nooit gebruikt) en cd met drivers voor de laptop.
- laptop tas niet bijgeleverd

EDIT: geen ruil of apart verkopen mogelijk

EDIT BY MOD:
Ts geeft enkel originele bijgeleverde os mee en dus geen warez,bij deze werd de infraction reversed en zijn ban ook !

Anjooh

Legacy Member
bod 900 euro

Hou er wel rekening mee dat ik tot na weekend in het buitenland zit.

Grtz

dummy

Legacy Member
bod 900 van Anjooh is hoogste op dit moment. Wel enkel afhaling he!

geen probleem, mijne nieuwe laptop staat gepland voor 13 november (vroeger kan deze niet buiten)

dummy

Legacy Member
nee, je bent te laat, heb niets meer van jou gehoord + koper heeft 1100 betaald

Anjooh

Legacy Member
euh ????

Niet gelezen dat ik tot na dit weekend in het buitenland zit???
En je zegt zelf dat die maar de 13e november vrij kwam???

Goed bezig.....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan