Archief - Dell Optiplex G110 - PIII - 512 Mb -20 Gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Funky

Legacy Member
Ik heb hier nog een Dell Optiplex G110 staan.

PIII 1 GHz;
512 Mb Ram (zou ook 1 Gb kunnen zijn, ik heb er ooit meer ingestoken maar wet niet meer juist hoeveel);
HDD 20 Gb;
Een grafische kaart (moet ik ook nakijken welke juist);
Een netwerkkaart en een WIFI 54g-kaartje van Linksys;
CD-ROM;
Er is ook een muis (indien gewenst draaadloos), keyboard en 17" CRT-scherm van Philips bij.

Windows XP staat erop geïnstalleerd, maar geen schijfjes meer van.

Indien er mensen interese hebben zal ik hem eens aansluiten en de juiste configuratie opzoeken (geheugen, graka).

Laten we zeggen beginnen bij 40 €.

Speciall

Legacy Member
30€ zonder scherm / muis / klavier, afgehaald in Louvain
plakt er een licentie stickertje van één of andere windows op?

Funky

Legacy Member
Ik zal het eens bekijken. Denk het wel. Laat straks iets weten. Bod in ieder geval genoteerd.

Firedwarf

Legacy Member
Kwil meer bieden en kom afhalen in zonhoven of leuven wat je het liefste hebt en het gemakkelijkste is voor jou. Moet enkel wachten of de persoon die em wil me een positief seintje geeft.

laat je me zo snel mogelijk iets weten? Ik wil onder voorbehoud wel een bod doen als je wil?

Firedwarf

Legacy Member
dan had hij het wel hier mogen plaatsen vind ik eerlijk gezegd :s

Che Guevara

Legacy Member
hij moest nog wachten tot ik akkoord ging he voor hij dat hier kon plaatsen
dus bij deze weten jullie het

Funky

Legacy Member
Hallo, ik heb nog niks beslist, ik heb aan Che gevraagd om een bod te doen via het forum en niet via pb. En in één van zijn topics verkoopt hij een externe HDD, daar heb ik een ruil voorgesteld. Dus bij deze is momenteel het bod van Ché een externe HDD van Targa (zie zijn topic).

Ik heb nergens te kennen gegeven dat er een verkoop of een ruil beslist is, dus topic blijft gewoon open tot ik beslist heb.

Funky

Legacy Member
longpatje zei:
TS gewoon blacklisten, dit is not done.

Er was hier al een geldige bieding door Special lang voor het aanbod tot ruilen +
je vraag tot ruilen NA afsluituur terwijl er al een bieding was, is eveneens not done (in die topic van CHe)

Ff voor alle duidelijkheid, er was inderdaad reeds een bod voordat ik greageerd heb in het topic van Che. Toen ik dat topic zag (helaas te laat - dat klopt, maar TS is niet verplicht om daarop in te gaan) vond ik een ruil wel interessant, dus heb ik aan Che gevraagd of hij daarvoor geïnteresseerd is. Hij ging er van uit dat dat een deal was, hetgeen NIET waar is. Ik heb niet de tijd om continu online te zijn, en wilde zijn antwoord afwachten om dit hier in dit topic te plaatsen. Hij is me voor geweest met zijn reactie te plaatsen waarmee ik niet akkoord ben. Zijn HDD is voor mij een bod van 40 € (zijn vraagprijs).

Resultaat : de PC is nog te koop, hoogste bod is momenteel de HDD van Che, verder bieden vanaf 45 €.

Verdere info :

@ Speciall : er hangt een stickertje op van Windows 2000 Professional;
@ Successor : geen idee, hoe kan ik dat nagaan ?
@ Firedwarf : bod onder voorbehoud kan, als je weet wanneer het definitief of geannuleerd wordt?

Ik heb daarnet de pc opgestart en getest, en alles werkt prima. Systeemconfiguratie zoals gezegd :

512 Mb geheugen;
20 Gb HDD;
NVidia Geforce II MX graka;
Monitor is een Philips 107S.

De verkoop wordt afgesloten op woensdag 3 oktober om 19.00 uur.
Vorkeur wordt gegeven aan afhaling in Genk. Leuven kan ook, maar enkel mits duidelijke afspraken qua dagen en uren, gezien ik daar werk en 'm enkel op die dagen naar Leuven kan brengen (onregelmatig uurschema). In mijn persoonsgegevens stond nog Zonhoven, omdat ik dat niet gewijzigd kreeg...

Firedwarf

Legacy Member
bod zou vandaag bevestigd worden denk vanavond laat het je dan weten =-)

Che Guevara

Legacy Member
ruil gaat niet meer door langs mijn kant dus daar moeten geen zorgen over gemaakt worden

Firedwarf

Legacy Member
50 euro geboden kom em zelf liefst zo snel mogelijk halen dus wanneer sluit ge af?

Funky

Legacy Member
50 € is een goed bod, maar in een vorige post heb ik woensdag 19.00 uur als eindtijd gezet zonder meeneemprijs. Dus de eerlijkheid gebiedt mij om dit te respecteren. Laat ik 60 € als meeneemprijs stellen. Als de meeneemprijs niet geboden wordt is 'm voor 50 € van jou en mag je'm vanaf donderdag komen halen.

successor

Legacy Member
tuatalin pentium 3 : 512KB cache , coppermine pentium 3 256KB cache.

da's het verschil.

tuatalin celeron 256KB cache , coppermine celeron 128KB cache.

successor

Legacy Member
tuatalin pentium 3 : 512KB cache , coppermine pentium 3 256KB cache.

da's het verschil.

tuatalin celeron 256KB cache , coppermine celeron 128KB cache.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan