Mag-Sec
Legacy Member
Link naar Page van Coolermaster
Reden van Verkoop: Ik ben van plan een Hiper voeding aan te kopen.
Startprijs 60€
Meeneemprijs 70€
Heeft hier en daar een klein krasje in de lak maar hier zie je niets van.
Is aangekocht op 3 januari 2006 bij Forcom voor 89€ en is dus nog in garantie en op factuur.
Is nog met doos en de power consumption meter zit er nog bij.
Ik ben van Kontich, maar ben vaak in Antwerpen Stad.
Mvg, Mag-Sec
Reden van Verkoop: Ik ben van plan een Hiper voeding aan te kopen.
Startprijs 60€
Meeneemprijs 70€
Heeft hier en daar een klein krasje in de lak maar hier zie je niets van.
Is aangekocht op 3 januari 2006 bij Forcom voor 89€ en is dus nog in garantie en op factuur.
Is nog met doos en de power consumption meter zit er nog bij.
Ik ben van Kontich, maar ben vaak in Antwerpen Stad.
Mvg, Mag-Sec