Archief - Computer onderdelen, allerlei...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th0masSss

Legacy Member
Ga proberen mijn pc in onderdelen te verkopen om zo een macbook aan te schaffen.

Let op, ik verkoop alleen wanneer er op alle onderdelen een bod is waar ik mij in kan vinden. Meeneemprijzen plaats ik nog...

Garantie is er nog op alle onderdelen, ook zijn de dozen van alles behalve cpu aanwezig.


Code:
[COLOR="DeepSkyBlue"]1/[/COLOR]  Asus P5B iP965, SATA2 RAID, GLAN, 8CH
[COLOR="Red"]Min: €60[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]2/[/COLOR]  Asus Videokaart PCI-e Radeon X1950Pro 256MB DDR3 DVI/HDTV
[COLOR="Red"]Min: €90[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]3/[/COLOR]  2 * Chaintech 1GB DDR2 SDRAM PC6400		
[COLOR="Red"]Min: €40[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]4/ [/COLOR] Cooler Master Midi Tower Centurion 534 ATX No PSU (zwart)	+ selfmade window
[COLOR="Red"]Min: €35[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]5/ [/COLOR] Iiyama TFT Monitor E1900WS 19", Speakers (zwart)
[COLOR="Red"]Min: €140[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]6/[/COLOR]  Intel Core 2 Duo E4300 1.80GHz FSB800 2MB
[COLOR="Red"]Min: €70[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]7/ [/COLOR] NEC DVD-/+/RAM AD-7173S 18x/18x/8x SATA Bulk (zwart)			
[COLOR="Red"]Min: €20[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]8/ [/COLOR] Samsung 250GB SATA300 8MB FDB, SP2504C	
[COLOR="Red"]Min: €40[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]9/[/COLOR]  Samsung 400GB SATA300 16MB FDB, HD401LJ Retail
[COLOR="Red"]Min: €60[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]10/ [/COLOR]Thermaltake Processor Koeler Silent 775D Intel S775	
[COLOR="Red"]Min: €10[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]11/ [/COLOR]Zalman Powersupply ZM-360B-APS 360W	
[COLOR="Red"]Min: €30[/COLOR]

[COLOR="DeepSkyBlue"]12/[/COLOR] Logitech internet 350	
[COLOR="Red"]Min: €5[/COLOR]

Bieden = Kopen!

Svenno

Legacy Member
Is een foto van de Cooler Master mogelijk? Kwestie van de staat te beoordelen, want foto's vertellen meer dan woorden :)

Mvg,
Svenno.

Th0masSss

Legacy Member
Foto`s case
Bij case zit ook nog een blauw lichtgevende fan!

Bod op 7 niet genoteerd, gelieve excl te bieden of 24inc.

gvd

Legacy Member
update, 370 voor:
processor, geheugen, hd 250g, monitor, moederbord, dvdwriter
Waar zijn de spullen aangekocht?

Th0masSss

Legacy Member
Cpu komt van tones en de rest van 4launch te eindhoven.

Bod genoteerd GVD.
processor, geheugen, hd 250g, monitor, moederbord, dvdwriter = €370

Svenno

Legacy Member
20€ excl op dvdrw, je ziet maar wat je ermee doet. Waarschijnlijk zal "gvd" voorrang krijgen.

Heb ook wel interesse in de case, maar het is behoorlijk ver voor mij. Kom je soms niet naar Aalst of omstreken?
Als ik geen mogelijkheid vind om de case te kopen, verandert mijn bod op de dvdrw naar 24€ incl

Th0masSss

Legacy Member
Idd voor de dvdrw geef ik voorang aan gvd.

Case is perfect te versturen via kiala...

Svenno

Legacy Member
Sorry, interesse in case vervalt wegens het zien van betere aanbieding

Tristan

Legacy Member
Is er momenteel nog een bod op de case?
Interesse hier, wat is de meeneemprijs?
In welke zones( steden ) ben je regelmatig?

+info ivm zalman koeler, welk model? Meeneemprijs?

Th0masSss

Legacy Member
Er is nog geen bod op case, min is €35 (dit is inc de extra 120mm led fan).

Heb een zalman voeding en een termaltake cooler ;)

Eigenlijk alleen limburg, kan eventueel wel eens in leuven afspreken

gvd

Legacy Member
Is er nog een cooler bij de processor bij(boxed) ?
Anders neem ik die thermaltake ook.

Zarih

Legacy Member
zit er een cooler bij die cpu?
heb wel intresesse in 1,2,6en 6 maar zit momenteel krap bij kas :)

Th0masSss

Legacy Member
@gvd, jups boxed cooler krijg je er zo ie zo bij e ;). Deze is trouwens nooit gemonteerd geweest...

Zarih, gelieve toch de min prijs te respecteren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan