Archief - Computer materiaal + diversen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firestyler

Legacy Member
- Geforce 2 PCI mx200 in zéér goede staat / met factuur
15~20€ incl?

KloiJ

Legacy Member
@brechvm, hdd? of externe behuizig?µ
firestyler: 23.10 incl is ok

Firestyler

Legacy Member
welk merk?

edit prijs is goed... als je deze afsluit PM me maar

brechtvm

Legacy Member
KloiJ zei:
@brechvm, hdd? of externe behuizig?µ
zeg eens wat voor hdd je zoekt
en welke behuizing ?
ik heb hier ééntje voor een laptopschijfje liggen,dat weg mag...

KloiJ

Legacy Member
Firestyler, ik laat het nog ffkes open staan, het is van het merk xfx
doos en driver zijn erbij :)

@Brechvm, ik zoek behuizing voor een gewone hdd, maar indien je nog een laptop schijf liggen hebt, die in die behuizing past, is dat ook goed

anders, een gewone hdd, vanaf 80gb

brechtvm

Legacy Member
KloiJ zei:
Firestyler, ik laat het nog ffkes open staan, het is van het merk xfx
doos en driver zijn erbij :)

@Brechvm, ik zoek behuizing voor een gewone hdd, maar indien je nog een laptop schijf liggen hebt, die in die behuizing past, is dat ook goed

anders, een gewone hdd, vanaf 80gb


externe laptop hdd heb ik nog liggen..
laptop hdd echter niet...
(zit in iemand zn laptop, waarvan de schijf ineens stuk ging, en heb hem dan maar de mijne gegeven)

eventueel die case + opleg ?

KloiJ

Legacy Member
hmm, liever dan toch niet... geen gewone ide hdd liggen? post maar wat je dan mogelijk zou hebben

of heb je een dvd writer liggen?

brechtvm

Legacy Member
KloiJ zei:
hmm, liever dan toch niet... geen gewone ide hdd liggen? post maar wat je dan mogelijk zou hebben

of heb je een dvd writer liggen?

gewone hdd..énige wat ik heb is een seagate hdd van 20gb, maar is 7200rpm..
maar doet raar..formatteren gaat enzo... en kan er data opzette enzo...mrja..ERGENS moet er een fout zitten :)
of het ligt aan mn crappy windows ;)

Optec

Legacy Member
Volledige, 1 dag oude PC ( A64 3200+ 512mb ram, 200gb WD sata300, msi x300 128mb, Audigy 1 Platinum ( met front bay en remote ), voeding + chieftec dragon kast ), moet niet weg, alleen weg te krijgen met een goed bod / op alles garantie en factuur, met windows ( legaal )

Wat is de nieuwprijs, wat had je in gedachten en welk MOBO aub

Radiance

Legacy Member
- Seagate hdd'tje van 40gb in goede staat
€ 20 incl. verzending met kilopost (da's € 3.10)

shiby

Legacy Member
60€voor de Mobile 2800+

Da is toch socket A en ZEKER ne mobile he? :)

grtz
$

KloiJ

Legacy Member
@ Optec : Dat is een MSI K8N Platinum
dat komt op een kleine 700 euro nieuw met kast en alles

mag weg vanaf 550

@Radiance : liefst excl...

@Shiby : dat is een S A, niet voor laptop.

jvc

Legacy Member
KloiJ zei:
@ Optec : Dat is een MSI K8N Platinum
dat komt op een kleine 700 euro nieuw met kast en alles

mag weg vanaf 550

@Radiance : liefst excl...

@Shiby : dat is een S A, niet voor laptop.

Wie zijn bod heeft voorkeur?

KloiJ

Legacy Member
tjah, ik moet zeggen dat je bod niet overdreven is...
kan het iets meer aub?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan