Archief - Compaq's Evo 510s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a3ke

Legacy Member
Ik kan hier een lot van verkrijgen via het werk

Enkel de pc's , geen randapparatuur etc erbij

Spec's :

2.4 GHz
256MB
40GB
DVD-Rom
Sound/Lan/Vga/Usb

150 € vaste prijs

Toestellen zijn getest en herinstalleerd alvorens terug gewist te worden (geen windows LICENTIE erbij dus) 1 maand garantie op hardware indien zegel niet verbroken word

Let's go

Trench

Legacy Member
is gewoon veel te duur, ik heb een pc amd1800+ met dvdspeler,dvdwriter en 1gig geheugen verkocht voor slechts 55euro. Je hebt een nieuwe amd 3500+ met 1gig geheugen voor nog geen 250euro tegenwoordig. Als je mij vraagt wat die pc's waart zijn zeg ik: max 100euro, en ik zou schatten op 60-70euro

a3ke

Legacy Member
is ook van hp zelf eh , verkoop via het werk

gewoon ff polsen want den baas wilt ze buiten ;)

InSiDeOuT

Legacy Member
Wrm zitten er geen licenties bij? Zitten normaal toch stickers op?
Hoe wordt die garantie geregeld?

a3ke

Legacy Member
Kwa die licenties is gewoon wat er in de interne mail stond juridische blablabla
Sticker hangt er normaalgezien wel op voor NT/2000

Is normalgezien enkel voor privédoeleinden dus ik veronderstel als er iets zou zijn en de zegel is ni verbroken garantie dus via mij zal gaan :D

Foert

Legacy Member
hoeveel hebt ge er staan?
kan de prijs ni lager?
is ook maar 256mb ram he.. en voor de rest ook ni super zware config..
(onboard vga, kleine hd, .. )


zijn het trouwens de towers of de desktops?

a3ke

Legacy Member
De desktops I presume (is al eens in men oog gevallen)

De prijs is incl BTW etc , af magazijn bij wijze van spreken

Hoeveelheid verschilt met de dag , er komen er wat bij (doorheen het bedrijf geupgrade posten sporadisch) en er gaan er wat vanaf

a3ke

Legacy Member
Vind nog cava ergens persoonlijk al het wat weinige ram na maar dat is snel uitgebreid ;)

Tis meer dan een simpel internet/kot pcke ma natuurlijk minder dan recent systeem maar wat wil je voor 150 € :D

Allé , nu terug on topic indien serieuze interresse

ThA JoS

Legacy Member
Ik kan ze leveren aan diezelfde prijs, maar met 512 mb ram, 3 maand garantie en een winkelfactuur...
Om maar te zeggen, om ze zonder factuur te verkopen is de prijs wel iets te hoog.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan