baerdemaecker
Legacy Member
ik heb nu al een deal met SlyR.
ik had duidelijk gezegd dat de laptop voor xtratec was om middernacht als er niemand een hoger bod deed. Dit is nu wel gebeurt en ik vind het nogal logisch dat dan dezelfde regel geld voor SlyR en die had dus het hoogste bod om middernacht dus de bieding was dan afgesloten.
ik had duidelijk gezegd dat de laptop voor xtratec was om middernacht als er niemand een hoger bod deed. Dit is nu wel gebeurt en ik vind het nogal logisch dat dan dezelfde regel geld voor SlyR en die had dus het hoogste bod om middernacht dus de bieding was dan afgesloten.
, ging afsluiten om middernacht dus hij is voor jou