Archief - Case / VGA kaart / Motherboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1213

Legacy Member
145€ voor de MSI 6800GT afgehaald

heb dringend kaartje nodig !

MrEgg

Legacy Member
160€ afgehaald op
* MSI Nvidia Geforce NX6800 GT 8x AGP 256MB

Brolpaq

Legacy Member
Oh blijkbaar heeft hij zijn kaart aan Mregg verkocht voor een of andere reden... Blacklist komt eraan.

-Geen minimumprijs
-Geen meeneemprijs
-Geen sluitingsdatum van de verkoop

Aenima

Legacy Member
Mja zoals ik eerder al aanhaalde, het is mijn eerste keer dat ik hardware doorverkoop en dan nog langs een forum, ik heb niet echt een idee van eventuele regels of standaards die bestaan voor zulke transacties maar als je echt kleinzerig wilt doen dan doet u maar. Het is zuiver uit onwetendheid en geen slechte wil.
Ik zal deze thread aanpassen met de dingen die je hier juist aanhaalde. Nogmaals sorry!!

Kaart is inderdaad al verkocht, het spijt me voor de mensen die nog geintereseerd waren :(

brechtvm

Legacy Member
Brolpaq zei:
Geen probleem. Blacklisted & volgende keer beter uitkijken.
sorry hoor,
:offtopic:
ik weet dat ik niet de juiste persoon ben om me hierover uit te spreken,
maar vind dat de verkoper geen blacklist verdient...
akkoord, hij maakte mss een fout,
maar jij kon ook sneller bieden hé,niet ?
wat mij vooral het meeste in het oog springt,
is dat het de verkoper zn eerste 'post' is...(verkoop)
en dat ie dan al een blacklist zou krijgen ?
"iedereen moet leergeld betalen"...
dusja..gun hem een 2de kans ;)

Brolpaq

Legacy Member
@BrechtVM

Ik dacht dat de verkoper voor de GT meer dan 200 eur zou vragen(wat een normale prijs is) maar toen er iemand met een bod van 140 eur afkwam ben ik pas beginnen bieden omdat ik het best wel intressant vond voor zo'n lage prijs. En ik neem aan dat iedereen de rules leest vooraf hij een verkoopthread opstart?

Aenima

Legacy Member
Uw reply bevestigt juist Brolpaq dat ik helemaal geen ervaring heb met verkoop ( een kaart VEEL goedkoper aanbieden dan ze normaal gezien waard is) en zoals zoveel mensen, een fout gemaakt heb.

Brolpaq

Legacy Member
Een van de mods zal hier wel over beslissen of je op de blacklist komt of niet, aangezien ik de link van de thread er bij gezet heb. Van mijn part moet het al niet meer.. Anyway, ge hebt een fout gemaakt, en ik ben niet goed gezind (waarvoor sorry) maar tis maar omdat ik dringend een nieuwe grafische kaart nodig heb aangezien mijn 6800GT kapot is. :x
Maar ik denk dat het nu beter is dat iedereen terug ontopic gaat voordat de thread gesloten wordt?

RSSD

Legacy Member
Brolpaq zei:
Een van de mods zal hier wel over beslissen of je op de blacklist komt of niet, aangezien ik de link van de thread er bij gezet heb. Van mijn part moet het al niet meer.. Anyway, ge hebt een fout gemaakt, en ik ben niet goed gezind (waarvoor sorry) maar tis maar omdat ik dringend een nieuwe grafische kaart nodig heb aangezien mijn 6800GT kapot is. :x
Maar ik denk dat het nu beter is dat iedereen terug ontopic gaat voordat de thread gesloten wordt?

In principe moet je inderdaad de regels kennen voor ge iets koopt of verkoopt.
Dus Aenima , ik raad u aan om dit nu uw eerste prioriteit te maken hé.
@Brolpaq , laten we hem nog een kans geven, de volgende zal dan zeker hard worden aangepakt.

Mvg,

SSMT

Aenima

Legacy Member
Ik bied oprecht mijn verontschuldigingen aan en heb mijn eerste post in deze thread inmiddels aangepast, ik hoop dat het correct is deze keer? Ik had inderdaad eerst de regels moeten lezen, dank u voor de tweede kans.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan