fonne
Legacy Member
Case: Het is een Thermaltake Xaser 2 case met window en 5 casecoolers en den hele rimram. Meer uitleg staat hier http://www.thermaltake.com/xaserCase/xaser2/6000a.htm
Dit is een zeer lichte case en heeft de natuurlijke gebruikssporen
ook steekt hier nog een lg dvd rom in en een blauwe ccfl (dunno of em nog werkt)
De case komt zonder voeding!! min. een 50€
Mobo: Asus K8v deluxe s754 (versie zonder wifi antenne)
Wat komt hier bij: 2 ide kabels, spdif in en out bracket en firewire bracket, de driver cd-rom. Had deze bulk gekocht.
min. een 25€
Voeding: Antec voeding van 480 Watt met 1 probleem
het witte kabeltje van 20 pins connector is overgeknipt
(denk dat men klein broertje den dader is) en daar ik geen electricien ben laat ik liever het verbinden van de 2 delen over aan iemand die er iets van kent. Hiervoor werkte de voeding perfect en sinds dit gebeurd is heb ik ze niet meer getest.
http://users.skynet.be/joske/kabel.jpg
min. 25€
Bieden Excl. verzending, afhaling krijgt voorrang (kan evt. brengen in de omgeving v/h Aarschotse) De case wordt liefst niet verzonden maar is wel mogelijk/duur. Verzending gebeurt op risico van de koper.
Dit is een zeer lichte case en heeft de natuurlijke gebruikssporen
ook steekt hier nog een lg dvd rom in en een blauwe ccfl (dunno of em nog werkt)De case komt zonder voeding!! min. een 50€
Mobo: Asus K8v deluxe s754 (versie zonder wifi antenne)
Wat komt hier bij: 2 ide kabels, spdif in en out bracket en firewire bracket, de driver cd-rom. Had deze bulk gekocht.
min. een 25€
Voeding: Antec voeding van 480 Watt met 1 probleem
het witte kabeltje van 20 pins connector is overgeknipt
(denk dat men klein broertje den dader is) en daar ik geen electricien ben laat ik liever het verbinden van de 2 delen over aan iemand die er iets van kent. Hiervoor werkte de voeding perfect en sinds dit gebeurd is heb ik ze niet meer getest.http://users.skynet.be/joske/kabel.jpg
min. 25€
Bieden Excl. verzending, afhaling krijgt voorrang (kan evt. brengen in de omgeving v/h Aarschotse) De case wordt liefst niet verzonden maar is wel mogelijk/duur. Verzending gebeurt op risico van de koper.
heb et gefikst en ze geeft geen krimp meer