Archief - ATi Radeon 9800PRO + Arctic VGA Silencer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoRCe

Legacy Member
>> Wegens het niet meer reageren van psycho_256 herstart ik de verkoop van mn 9800pro opnieuw:


Reden verkoop: overschakeling PCI-E
Meeneemprijs: 80 EUR of 85 EUR incl transport (3.10 kilopost + 1.90 voor postpakket en verpakking)
Verzending: ik ben regio Ieper/Kortrijk (W-VL), kan verstuurd worden via POST/TAXIPOST/ ... (name it)

Info: Powercolor R9800PRO 128MB 256bits R350 core voorzien van een Arctic VGA silencer ( foto ).
Kaart is niet oc'd geweest. Aangekocht oktober 2003.
Kabels en cd's beschikbaar.

Ik behoud het recht om af te zien van de verkoop indien de biedprijs te laag is.
Verzending is op kosten/risico van de koper. Indien regio Ieper/Kortrijk kan deze gebracht worden door mezelf of afgehaald worden bij mij thuis.

Graag snelle afhandeling

DjProbe

Legacy Member
openingsbod (daar er geen min. prijs is)

50 € afgehaalt Kortrijk Station

FoRCe

Legacy Member
Bod genoteerd,

Ik zet idd geen minimumprijs maar een meeneemprijs. Op die manier weet je wat ik ongeveer verwacht van een deftig bod. Ik zie de meeste 9800PRO van eigenaar veranderen voor 70-90 EUR. Die van mij heeft nog een Silencer erop waardoor een meeneemprijs van 80 EUR binnen de normen is.
Ik zie zelfs 9600PRO verkocht voor 60-65 EUR, een 9800PRO is zeker meer waard dan 50 EUR.

DjProbe

Legacy Member
ok, fair,

ik verhoog mijn bod alvast tot 65 €

*edit* wordt de kaart geleverd in orginele doos, met kabels, cd's van mogelijke software (drivers, games, ...) en factuur ?

FoRCe

Legacy Member
genoteerd,

ondertussen ook een bod van 70 EUR gekregen van een clanmember

FoRCe

Legacy Member
DjProbe zei:
ok, fair,

ik verhoog mijn bod alvast tot 65 €

*edit* wordt de kaart geleverd in orginele doos, met kabels, cd's van mogelijke software (drivers, games, ...) en factuur ?

Originele doos is mogelijk (binnenste karton is er wel uitgehaald),
drivers en bijhorende software is er uiteraard bij (zo'n 5cds). Kabels idem.
Als je factuur wilt (aangekocht voor 378 eur), mogelijk maar ik weet niet of je er iets mee bent.

FoRCe

Legacy Member
stimpie zei:
85€

kan niet komen afhalen

grz

verkocht, hoe neem ik contact met u op?
PM me, dan geef ik u mn gegevens.

Verzending is geen probleem: ik zorg dat alles goed is ingepakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan