Anemony
Legacy Member
2 problemen:
je moet een paar keer het jumperke van de bios verzetten,
alvorens mobo wil starten.
zolang de pc in het stopcontact zit, start de pc normaal op.
als je de stekker uitdoet, dan moet je terug het truukje met de jumper opnieuw doen
er zijn 4 geheugenslots, maar mobo herkent maar in 2 slots een memory module, je kan dus hoogstens 2x 1gb insteken (ipv 4 latten)
ik moet wel eerst een ander mobo vinden aan een interessante prijs,
anders hou ik em wat langer,
want behalve die 2 vervelende dingen, ben ik er zeer tevreden van !
richtprijs: 30 euro
je moet een paar keer het jumperke van de bios verzetten,
alvorens mobo wil starten.
zolang de pc in het stopcontact zit, start de pc normaal op.
als je de stekker uitdoet, dan moet je terug het truukje met de jumper opnieuw doen
er zijn 4 geheugenslots, maar mobo herkent maar in 2 slots een memory module, je kan dus hoogstens 2x 1gb insteken (ipv 4 latten)
ik moet wel eerst een ander mobo vinden aan een interessante prijs,
anders hou ik em wat langer,
want behalve die 2 vervelende dingen, ben ik er zeer tevreden van !
richtprijs: 30 euro



