Archief - apple cinema display 23"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arten

Legacy Member
ik verkoop mijn prachtige cinema display met pijn in het hart, aangezien ik een scherm wil waar ik mijn xbox360 ook op kan aansluiten, en dat gaat niet met een apple scherm dus ...

hij is in perfecte staat, geen luie/dode pixel, geen krasje, zo goed als nieuw
is een jaar oud nu, heb factuur en doos etc allemaal nog.

hij mag weg voor minimum 700 euro, meeneemprijs 750
af te halen in antwerpen (ik stuur hem niet op)

ruilen kan ook eventueel met een recent 24" scherm van een degelijk merk + opleg

Babe

Legacy Member
mmm heb wel intresse maar ik vind je prijs wat hoog aangezien deze nu nieuw te verkrijgen zijn vanaf 899€. Is het mogelijk om hierop een TV signaal aan te sluiten?

Arten

Legacy Member
als je een tv tuner kaart in je pc hebt wel neem ik aan
dit scherm heeft maar 1 ingang en da is dvi

een scherm daalt niet zo snel in waarde denk ik, en al zeker een apple scherm niet :) het is zo goed als nieuw door de perfecte staat en ik heb hem zelf nog 1200 betaalt dus ...

de prijs kan men te hoog vinden, maar daaronder doe ik hem niet weg :)

gravendelver

Legacy Member
Zit hier nog garantie op? Want schermen en apple producten dalen net veel in waarde als er geen garantie meer op zit.

Arten

Legacy Member
eh geen idee
hangt ervanaf hoelang je krijgt op een scherm, hij is alleszins al ietsje ouder dan 1 jaar

fromalk

Legacy Member
geen garantie meer dan tenzij je een carepack hebt. Kan zijn dat ik mis ben maar doorgaans hanteerd apple dat principe.

Zonder garantie ligt de prijs in mijn ogen dan ook aan de hoge kant helaas :s

mvg

AccuCore

Legacy Member
-=CmX=- zei:
ja :)
maar dan heb ik geen geluid he :)

je wil dus duidelijk van da scherm af :)(scherm en speakers sluite anders aan dus daar is ook oplossing voor te vinden imo)

owkee free up bij deze

Arten

Legacy Member
nee
ik wil helemaal niet van dit scherm af :)
maar er is gewoon geen oplossing
vga kan niet want ik heb dvi-d en dat aanvaard geen analoog signaal
hdmi kan niet want daar zit audio en video in 1 kabel en dan heb ik dus geen geluid want dat kan ik nergens splitten...

als er een methode is die niet waanzinnig duur is houd ik veel liever dit scherm want het is een prachtig scherm en pas beter bij mijn andere apple gear

meeneemprijs verlaagd naar 700 trouwens

successor

Legacy Member
dan koop je toch een tv in kaart met component in. en je kan het wel splitten hoor ....

Arten

Legacy Member
hoe kan je dan geluid en video splitten vanauit een hdmi kabel?
ben al in 3 speciaalzaken geweest en allen zeiden ze dat het niet mogelijk was
en met component heb je wel weer een veel lagere kwaliteit neem ik aan?

successor

Legacy Member
met composite heb je lagere kwaliteit , dus dat wil je niet.

component is in principe hetzelfde als VGA D-sub, dus dat kan dan weer wel. in SCART zit een component optie.

Sommige TV kaarten ondersteunen component ingangen, maar lang niet allemaal. ik weet persoonlijk dat die ingangen op sommige ATi all in wonder kaartjes zitten.

component kabels
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan