Arten
Legacy Member
ik verkoop mijn prachtige cinema display met pijn in het hart, aangezien ik een scherm wil waar ik mijn xbox360 ook op kan aansluiten, en dat gaat niet met een apple scherm dus ...
hij is in perfecte staat, geen luie/dode pixel, geen krasje, zo goed als nieuw
is een jaar oud nu, heb factuur en doos etc allemaal nog.
hij mag weg voor minimum 700 euro, meeneemprijs 750
af te halen in antwerpen (ik stuur hem niet op)
ruilen kan ook eventueel met een recent 24" scherm van een degelijk merk + opleg
hij is in perfecte staat, geen luie/dode pixel, geen krasje, zo goed als nieuw
is een jaar oud nu, heb factuur en doos etc allemaal nog.
hij mag weg voor minimum 700 euro, meeneemprijs 750
af te halen in antwerpen (ik stuur hem niet op)
ruilen kan ook eventueel met een recent 24" scherm van een degelijk merk + opleg
het is zo goed als nieuw door de perfecte staat en ik heb hem zelf nog 1200 betaalt dus ... 