sven99
Legacy Member
Bij het leeghalen van een paar kasten nog mijn Amiga 1200 en kleinere broertje de 500 gevonden. Aangezien ik er toch niks meer mee doe kan ik ze beter hier te koop zetten. Na een prijsschatting bleek dat er interesse voor was.
Wat zit er in het pakket:
De Amiga1200, die heb ik daarnet getest met Sensible Soccer, Indianapolis 500 & Off road challenge en die werkt dus perfect. De 500 start op maar op mijn tv krijg ik niks te zien. Geen idee of dit effectief ook kan, speelde vroeger altijd met een monitor
Een aantal joysticks & muizen en een extern diskette station, van die laatste zijn er twee joysticks getest en één muis.
Diskettes met games, jazeker gekochte games, Kick off, Falcon, Speedball ...
Wegens de omvang van het pakket (2 consoles + 200 diskettes) kan ik het niet opsturen, afspreken in Mechelen of een kleine vergoeding voor het transport is dus de boodschap.
Wat zit er in het pakket:
De Amiga1200, die heb ik daarnet getest met Sensible Soccer, Indianapolis 500 & Off road challenge en die werkt dus perfect. De 500 start op maar op mijn tv krijg ik niks te zien. Geen idee of dit effectief ook kan, speelde vroeger altijd met een monitor

Een aantal joysticks & muizen en een extern diskette station, van die laatste zijn er twee joysticks getest en één muis.
Diskettes met games, jazeker gekochte games, Kick off, Falcon, Speedball ...
Wegens de omvang van het pakket (2 consoles + 200 diskettes) kan ik het niet opsturen, afspreken in Mechelen of een kleine vergoeding voor het transport is dus de boodschap.
)