Archief - AMD Athlon 64 3000+ met watercooling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XStream

Legacy Member
AMD Athlon 64 3000+
Soltek K8AV2-RL
512MB OCZ DDR400
RADEON 9800 XT
SAMSUNG SP0812C 80GB SATA
LITE-ON DVDRW 4x
SAMSUNG CD-ROM 52x
Floppy drive

Xaser II black with window
Apha Cool reservoir & pomp (EHEIM)
CPU Alphacool NexXxoS HP Pro S. A coolblock
GFX Alphacool GP-A ATI 9xxx,GF 2&3 coolblock
Radiator RDT02 120mm Dual
UV active blue tubes
UV active yellow liquid
Zalman Multi Fan Speed Controller (ZM-MFC1)
2 x 120mm Enermax regelbaar blue led (met switch op zalman op 5v gezet is voldoende en stil)
1 x 80 mm Enermax regelbaar blue led (traploos regelbaar via zalman)
120mm in PSU is eveneens traploos regelbaar via zalman)

Meeneemprijs: €600

http://www.kalyan.be/pc/

XStream

Legacy Member
er worden geen onderdelen appart verkocht, eventueel wel een groot deel bijeen.

Lord pinky

Legacy Member
ik wil het mobo en de cpu wel
miss de ram ook
laat maar iets weten

tripledoom

Legacy Member
400€ afgehaald na 15 maart als het in omgeving van a'pen stad is. (anders zal ik nagaan voor ander mogelijkheden)

tripledoom

Legacy Member
500€ indien er facturen, doos, drivers ,dergelijke beschikbaar is van de onderdelen en muis keyb boxen wordt toegevoegd.

edit: natuurlijk moet alles ook perfect werken en getest mag worden :)

VinX

Legacy Member
:offtopic: Man dat bod van 500euro op die pc is belachelijk laag, dan denkte toch niet da ij der een paar boxen ga bijsmijten zeker ? Em doet er mee wattem wilt natuurlijk

tripledoom

Legacy Member
550€ zonder keyboard en muis maar met boxen!

btw antwoord de vragen aub. :)

tripledoom

Legacy Member
er zijn mogelijk probs met mijn otvangst van geld op 15 maart dus heel mss kan men bod toch niet doorgaan.

accota

Legacy Member
hoeveel voor die pomp en dat reservoir, post anders eens een prijslijst van alles

XStream

Legacy Member
Ik ga dit systeem enkel in zijn geheel verkopen, om de simpele reden dat alles mooi geïnstalleerd is in de case (reservoir dat bovenaan zit onder de 2 120mm enermax fans etc). Minimum prijs is sowieso €600, wat een zeer mooie prijs is. Ik ben bereid (op vraag van tripledoom) om er een speakerset bij te doen (2.0), prima gelijk, wel geen subwoofer. die is te zien op: http://img.clubic.com/photo/00028921.jpg

op http://www.kalyan.be/pc zijn er nieuwe foto's geplaatst.

Verdere uitleg en correctie:

De 2 120mm fans zijn groen, niet blauw zoals eerst stond vermeld.
De fan controller is aangesloten aan 4 fans.
- Draaiknop 1: Blauwe led fan achteraan
- Draaiknop 2: 120mm fan van de voeding
- Draaiknop 3: leeg
- Draaiknop 4: leeg
- Schakelaar 1: Fan 1 bovenaan
- Schakelaar 2: Fan 2 bovenaan

De schakelaars hebben 3 standen, nl: 5v - uit - 12v

Ik draai het systeem met de 2 schakelaars op 5v en de 2 draaiknoppen helemaal toe, zo wordt het nog ruim voldoende gekoeld en kan je het amper horen draaien. De koeler achteraan is trouwens enkel voor de versiering, je kan hem evengoed weglaten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan