VinX
Legacy Member
Verkoop mijn huidige config omdak ga overstappen op apple
Cpu : AMD 64bit 2800+ Gekoeld door Arctic Freezer 64
Moederbord: MSI Neo K8T00
Geheugen : 2 x 512 MB DDR400 geheugen : merk G.E.I.L USA
Videokaart : XFX Geforce 6600GT gekoeld door Zalman Alcu
Hardeschijf : Maxtor 80GIG
DVD-Schrijver : BenQ DW 1640 DVD+ en DVD- en nog andere formaten
Kast : Coolermaster Clickless, alles gebeurd via rails, clicks enzo
Scherm : Samsung SyncMasster 710v 17 inch tft
Boxen : Logitech z230 2.1
Muis : Logitec MX510 800dpi of Razer Copperhead Blue
Toetsenbord : Zwart ;-)
Schop een bodje
Cpu : AMD 64bit 2800+ Gekoeld door Arctic Freezer 64
Moederbord: MSI Neo K8T00
Geheugen : 2 x 512 MB DDR400 geheugen : merk G.E.I.L USA
Videokaart : XFX Geforce 6600GT gekoeld door Zalman Alcu
Hardeschijf : Maxtor 80GIG
DVD-Schrijver : BenQ DW 1640 DVD+ en DVD- en nog andere formaten
Kast : Coolermaster Clickless, alles gebeurd via rails, clicks enzo
Scherm : Samsung SyncMasster 710v 17 inch tft
Boxen : Logitech z230 2.1
Muis : Logitec MX510 800dpi of Razer Copperhead Blue
Toetsenbord : Zwart ;-)
Schop een bodje


