Archief - AMD 64 GamePC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpLaTbOY

Legacy Member
Goeieavond,

Hierbij zet ik mijn huidige pc te koop. Deze gaat weg wegens aankoop laptop!
Ik woon in Meulebeke - West Vlaanderen.

Specs:

AMD Athlon 64 3000+
ASUS A8N-SLI
2x512MB ram (apacer) (geen factuur)
GF 6600GT EXTREME EDITION (Leadtek)
Harde schijven : ALLES Western DIGITAL :
1x80GB (geen factuur)
1x120GB (geen factuur)
Case: CM STACKER + 3 4in1racks + Zijkant met Window in (factuur aanwezig)
LITE-ON DVDRW 1653S (8x) (geen factuur)
Voeding : Chieftec 420W
een floppy !
Zwart Logitech toetsenbord
Logitech mx510

TFT Scherm: Samsung Syncmaster 913N (8ms)

Volledig systeem is aangekocht geweest vorig jaar in mei bij Tones (nog factuur)
Met uitzondering van het tft scherm (op OCC 19 gekocht, factuur ook nog aanwezig).

Minimumprijs : heb niet echt iets in mijn gedachten, ik zie wel wat jullie willen bieden.

Meeneemprijs: 1200€

ER WORDEN GEEN ONDERDELEN APPART VERKOCHT!!!
Ik behoud mij het recht niet te verkopen indien mij de prijs niet aanstaat.
Degene die de meeneemprijs biedt, verbindt zich hieraan om deze aan te kopen.

Wordt alleen AFGEHAALD of mits niet te ver & kleine vergoeding gebracht.

Mergil

Legacy Member
je vraagt te veel
pc is nog max 700€ waard, zelfde config kan je nu kopen voor ong 950€ zonder tft scherm.
tft scherm kost nu nieuw ong 330€, aangezien ik leeftijd van scherm niet ken, zal ik gebruikelijke waardeschatting van 2/3 van nieuwprijs nemen ==>220€
brengt totaal dus op 920€ dat ie nog waard is scherm incluis.

hoop dat je iemand vind die je meeneemprijs wil bieden, maar die moet dan wel stom zijn om een systeem en monitor die 1 jaar oud zijn te kopen aan de prijs waarmee je datzelfde systeem NIEUW koopt.

rekensom: 950€(+- nieuwrijs systeem bij tones)+330€( nieuwprijs monitor)
= 1230€

CmdrGod

Legacy Member
Allez breek die kerel zijn thread eens ni af ...
Maar voor die prijs koopt niemand da hier.
Kunde beter naar ebay gaan ofzo, daar zijn zotten genoeg.

neomitochondria

Legacy Member
voor een 900 euro heb ik een sterkere pc gekocht, zonder scherm dan wel, enkel case.

SpLaTbOY

Legacy Member
1) aan al de mensen die het nodig vinden ier te komen zagen over mijne prijs : zaag ni, ik heb geen commentaar gevraagd van jullie, ik verwacht hier alleen boden.
2) @maXx : ik verkoop NIET appart

Zinzin

Legacy Member
ruilen tegen een laptop met opleg van jouw kant?
(acer travelmate 8104)

TekkaBlade

Legacy Member
Zinzin zei:
ruilen tegen een laptop met opleg van jouw kant?
(acer travelmate 8104)

Hij verkoopt zijn pc wegens aankoop laptop...

Call Sherlock!

SpLaTbOY

Legacy Member
Zinzin zei:
ruilen tegen een laptop met opleg van jouw kant?
(acer travelmate 8104)

Aan hoeveel opleg had u gedacht? Ik zal het voorstel zeker even in overweging nemen.

+ hou oud is die laptop? valt er deftig mee te gamen (X700 heb ik gezien)?
Reden van Verkoop?
Is heel mooie laptop!

Mvg,

Zinzin

Legacy Member
8m oud en nog meer dan 2 jaar garantie (accidental damage), bijna perfecte staat nog.
azerty, fr
Zeker doenbaar voor te gamen :)

Reden verkoop: dual core laptop

Wat stel je zelf voor van opleg?

SpLaTbOY

Legacy Member
Mag ik vragen waar u deze aangekocht heeft & qua opleg heb ik der geen gedacht van .. zeg u prijs & ik zal er over nadenken.
Mvg,

Zinzin

Legacy Member
Waar: frankrijk, was in belgie bijna niet te vinden, maar normaal is alle software erbij in fr/uk/nl en dan nog kun je installeren erop wat je zelf wil ;)

Qua opleg, daar moet ik even over nadenken, ik had eigenlijk liever gewoon verkocht ipv geruild.

Die pm was niet nodig trouwens :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan