Archief - AMD 3500+ pc met 17" TFT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kwertie

Legacy Member
Ik verkoop volgende PC:

AMD 3500+ 512kb cache socket 939 ("oude" versie), cpu is anderhalf jaar oud ongeveer, ik heb de doos er nog van en gebruik de boxed cooler. => draait als sinds de eerste week dat'k hem had van 2.2ghz @ 2.42ghz zonder ooit problemen hiermee gehad te hebben - ook in de zomer.

Asus A8V Deluxe moederbord met doos en cd (garantie proly verstreken, ook anderhalf jaar oud) - 4 sleuven voor DDR I en 4 SATA poorten én PATA RAID, ook 7.1 en firewire zijn aanwezig

200 GB PATA of SATA schijf (2mb of 8mb, 7200rpm ATA 100 -> nog niet zeker van cache) (geen aankoopbewijs denk'k)

2 x 1GB geheugen (draaien @ CAS 2.5 & FSB 220 zonder problemen) - merk onbekend - PC 3200 uiteraard (geen garantie, geen aankoopbewijs)

Leadtek 6800LE met koperen (grote) koeling en extra voeding op de kaart voor extra stabiliteit, pipes unlocken bleek te werken zonder artifacts in 3Dmark03, doch wil ik erbij vermelden dat'k hem geen uren aan een stuk heb getest door te stressen, ook overclocken lukte, proly softmoddable naar 6800NU of GT (daartussen) - kaart gekocht deze zomer bij E-BUG

Antec Sonata Black kast met 7" kleuren TFT vooraan in case onderaan ingebouwd, met aparte knop aan of af te leggen, aan te sluiten met TV-out en een gewone voeding vanuit de case -> kwaliteit is niet super, maar toch duidelijk genoeg voor film(pjes) op af te spelen, verder een 380W voeding, let wel: het ATX knopje is kapot en nu leg'k de pc aan met de reset-knop, gevolg is dat je geen reset knop meer hebt, maar voor mij geen probleem :p
Verder zit er aan de linkerkant 1 x 120mm fan en een rooster ervoor, ook in de kast zit standaard een 120mm fan (de ene intake, de andere outtake)

TV-kaart van WinTV 2000 zit er ook in

NEC DVD 8X +/- Dual layer, garantie vervallen, goede staat, zwarte kleur (past dus bij kast)

17" TFT Benq met 12ms, 767 model, geen dode pixels, zwart scherm met speakerkes, doos heb ik hier ook nog van, garantie weet'k niet, een dik jaar oud...

Ik zoek een medium-end laptop (à la centrino 1.5 of p4 2.5 of amd athlon64/turion 3000+ 1.8ghz of hoger)
Uiteraard kan geld alleen ook, liefst verkopen in één geheel, foto's komen morgen, verkoop in onderdelen kan, verzending ook, maar liefst afgehaald én in één geheel...
toetsenbord & muis heb'k eventueel wel liggen moest dat nodig zijn

Ik ben van Ardooie, bij Roeselare in West-Vlaanderen, ga in Brugge naar school, auto heb'k
Meer vragen => stel ze, hou het on-topic please ;)
Belangrijk! Ik behoud me het recht te verkopen buiten het forum of niet te verkopen als de prijzen me niet aanstaan, maar in dat geval hoor je het zeker tussenin en zal dit blijken uit mijn reacties ;)

Kwertie

Legacy Member
zo'n 600-700€, das toch de richtprijs, kan meer of minder zijn, hangt af van interesse en hoeveel mijn "nieuwe" laptop kost

DarkRaider12

Legacy Member
Ben je bereid te leveren in stekene (dicht bij sint niklaas) of in gent als dat je beter uitkomt ?

Kwertie

Legacy Member
scherm kan/mag apart verkocht worden, richtprijs 175€, minimum 150€
naar Gent komen kan, mits vergoeding, trein = 10€ (8.6 maar ik verlies er redelijk wat tijd aan ook he)
of met de auto maar dat kost me evenveel of mss zelfs wa meer, hangt er van af hoeveel je wil vergoeden of tot waar ik precies moet komen

Kwertie

Legacy Member
De beloofde foto's:
http://users.pandora.be/kwertie/pc/
Het gele draadje rond het "rooster", kan licht geven in het donker, maar is er makkelijk uit te halen indien gewenst.

Het zou echter kunnen dat een kennis van me de PC wil kopen voor 700€, maar uiteraard vraag ik hem dat bod hier te plaatsen, zodat jullie toch nog hoger kunnen bieden indien gewenst, indien niet zal ik sluiten en aan hem verkopen.

Sluitingsdatum = 21/02 indien er geen onvoorziene boden of posts gedaan worden (lees: het KAN zijn dat ik later afsluit, maar zeker niet vroeger ;))

Genious

Legacy Member
sorry als het geen zo een snuggere vragen zijn, maar ik ben geen hardware pro:
- is die cpu een winchester? (en die zijn toch geen 64 bit he iirc)
- als ik het goed snap is het dus geen probleem om eventueel in Heule of Kortrijk te leveren?
- wat voor muis en toetsenbord kunt ge daar eventueel bijleveren?

Sneptje

Legacy Member
Bod : 160 € voor scherm
Veldegem , ligt dus dicht bij brugge.

Kwertie

Legacy Member
Die cpu is idd waarschijnlijk een winchester, die zou moeten nieuwer zijn dan de "newcastle" dacht ik, in praktijk komt het idd overeen met een 40bit ofzo, maar kan dat moeilijk zo in m'n verkoopthread zetten he, op de box staat 64Bit processor...
In Kortrijk leveren kan in feite wel ja.
Muis & toetsenbord zou ik zelf ook nieuw moeten gaan kopen dusja... zelf heb'k eventueel een zwarte logitech muis en een logitech klavier maar da's eigenhandig gespoten geweest vroeger in het paars... dus 'k denk ni dat je dat graag hebt :p.
Mvg

Kwertie

Legacy Member
-=SoN!c=- zei:
Is scherm nog te koop ? eigenlijk
ja, maar als er niemand op het systeem zelf biedt, ben ik daar niet veel mee :p
bedoeling is dat alles dan verkocht raakt ;) verkoop in onderdelen mag dus ook, maar liever niet ;)

n0sTRa

Legacy Member
Hoeveel had je nog willen krijgen voor de cpu moest je toch in stukken kunnen verkopen??

Iemand

Legacy Member
leeftijd, ik wil mss wel ruilen, zie laptop in mijn sig ongeveer drie maand oud.
En hoe zit dat precies met die reset knop:s. Is me niet zo duidelijk.

Zit toetsenbord erbij?

Kwertie

Legacy Member
Voor de cpu had'k toch wel 125€ verwacht ofzo, ma das een wilde gok, alles moet dan wel verkocht raken.
De kleinere knop, de reset knop dus, wordt gebruikt als "Power knop".
De "Power knop" zelf (de grote) is "kapot", 't is te zeggen, je moet er andere kabelkes aanhangen en evt solderen omdat deze nu kort bij gewoon afgeknipt zijn...
Toetsenbord zit er normaal nie bij, ge moogt wel gratis een qwerty klavier hebben :p - muis zit er normaal ook ni bij he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan