Archief - Akasa GELUIDSDEMPING matten!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Innerlife

Legacy Member
Ik heb hier een aantal Akasa geluidsdempende matten liggen. De exemplaren zijn nieuw en ongeopend.

Geluidsdempende matten dienen vanzelfsprekend om je pc stiller te maken. Ze reduceren de hoge tonen en helpen weldegelijk! Bovendien zullen ze de koelingsprestaties van je case amper beinvloeden indien je airflow ok is!

Er zijn 2 types, het formaat voor MIDI cases en het formaat voor MAXI cases.
De installatie is erg simpel, het zijn zelfklevende matten die aan de wanden van je case dienen gevestigd te worden (vanbinnen dus).

De nieuwprijs ligt rond de € 17 à € 20!
Lagere boden worden NIET geaccepteerd, prijzen zijn laag genoeg en bovendien INCLUSIEF veilige verzending!



Akasa PAX-1 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs INCL: € 13

De PAX-1 matten zijn geschikt voor een MIDI case.



Akasa PAX-2 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs INCL: € 15

De PAX-2 matten zijn geschikt voor een MAXI case.

Innerlife

Legacy Member
Haja, perongeluk vergeten mee rekening te houden dat de andere thread gesloten is! :p

Bedankt voor de positieve feedback dvas'shifty!

Tae

Legacy Member
Zeg eens eerlijk werken die echt en waar moet je die matten allemaal aanbrengen ?

Hoeveel matten (dozen) heb je nodig voor een stuk plaat te bedekken ?

Ik ben wel geïnteresseerd in uw aanbod :)

brc

Legacy Member
idd

hoeveel zijn er nog beschikbaar ?

en eenmaal gekleefd , zijn deze nog verwijderbaar ? of laat dit dan een grote kleefboel achter ?


grtz

Deadelus

Legacy Member
Je moet denken dat je geluidsdempings matten niet voor niets inplant... dus ook niet gaat verwijderen... het is een sticker goedje waarmee je het er op plakt... met stickerverwijderaar kun je het er normaal gezien wel vanaf krijgen

Groeten

brc

Legacy Member
ok dat normaal wel maar wat als ge er toch niet zo tevreden van zijt ?

of case gaat de deur uit en koper wil die niet ?
is gewoon om te weten ;)

Innerlife

Legacy Member
Hola, wat een hoopje reacties, ik zal hier eventjes iedereen zijn vragen beantwoorden..

@ Tae: Ik zal het u es eerlijk zeggen, die matten gaan natuurlijk uw pc niet opeens geruisloos maken als je fans hebt steken van 40db en nog wat 4gb HDD's van de jaren stillekes.. Het gaat hem erom dat deze matten de hoge tonen direct wegfilteren (ik denk aan kleine fans van graka-chipset). Ben je nog steeds niet overtuigd, lees nog wat andere reviews, ik heb in de thread alvast ééntje bijgezet.
Hoeveel matten je nodig hebt om een stuk, het zit zo, dus zoals ik zei heb je er voor midi cases en voor maxi cases. In beide dozen zitten dus 4 (serieuze) matten, 2 smalle voor boven- en onderkant, en 2 grote vierkante voor de case-wanden. Het is vanzelfsprekend dat de MAXI (paxmate2) gewoonweg grotere matten heeft voor de zijwanden.

@ brc: De meeste uitleg zal voor u hierboven al staan. Ivm verwijderbaarheid is het inderdaad zo dat het niet dient om de ene dag aan te doen en de dag nadien weer weg te doen. Ze zijn perfect en netjes verwijderbaar met middeltjes zoals Deadelus zegt, ik volg ook volledig zijn mening.

@ Deadelus: Inderdaad, bedankt voor het antwoord!

@ Darkassasin: Ik heb welgeteld 10 doosjes voor high towers (paxmate2)

Zo, ik hoop jullie hiermee van dienst te zijn, als er nog vragen zijn, shoot!

LXDoom

Legacy Member
Kan je me de exacte maten van die matten eens geven? Ik heb een Castek en die is een stuk langer dan bv. een midi van Chieftec...

Innerlife

Legacy Member
Ze staan bij de infolink LXDoom ;) (dat kadertje halverwege de pagina)

Innerlife

Legacy Member
Het is wel normaal dat ze niet perfect alles bedekken he, het zijn universele matten ;)

Firefoxbt

Legacy Member
Heb je een betere prijs voor afname van 3-5 stuks?

indien niet no prob, dan neem ik gewoon eentje ;)

Innerlife

Legacy Member
Pm mij het aantal stuks in pm, 3 vind ik niet echt de moeite, 5 mss.. :)

LXDoom

Legacy Member
Innerlife zei:
Het is wel normaal dat ze niet perfect alles bedekken he, het zijn universele matten ;)
I know maar als ik 2 sets moet besellen om mijn kast te "isoleren" kan ik mij even goed een set van 25euro bestellen die wel voldoende grote panelen heeft lijkt me.

Innerlife

Legacy Member
Als we over een marge spreken van 5cm lijkt me dat niet echt de moeite neen :p Maarja uw mening, geen probleem hoor :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan