Archief - Acer Al533 Aluminium

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenghiS_KhaN

Legacy Member
Ik verkoop dit TFT scherm met volgende gegevens

Acer Al533
TFT - 15": 34.8 cm x 13.1 cm x 34.1 cm, 3.3 kg
Geintegreerde luidsprekers
Max Resolutie 1024 x 768 / 75 Hz
Max Verbruik: 36 Watt
Brightness: 250 cd/m2
Contrast 400:1
Horizontale Kijkhoek +70 / -70 (140 dus)
Vertikale Kijkhoek +60 / -60 (120 dus)
Reactietijd 16ms (die lijkt laag maar GEEN last van ghosting of andere probleme hierdoor)
Verbinding D-Sub/VGA


Opmerkingen
- Bieden vanaf 90€
- Verkoop gaat enkel door als prijs goed is
- Afhalen heeft de voorkeur ! Ik kan ook een stuk naar u toe komen maar een scherm verzend ik liever niet. (Antwerpen en Kortrijk zijn mogelijk, mss Gent)
- Nieuwprijs 2.5 jaar geleden was 350 bij Loveno (garantie is maar twee jaar dacht ik)
- Geen enkele dode of luie pixel
- Scherm is in perfecte staat (of kheb toch nog nix gemerkt :))
- Reden verkoop: 20" tft gekocht


Fotos
Google: http://images.google.be/images?q=acer+al533&svnum=10&hl=nl&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&imgsz=small|medium|large|xlarge
Eigen fotos komen nog...

BuYcKi

Legacy Member
intresse hier,
zal eerst nog wachten op eigen foto's ...

heb je evt de factuur nog ?
dan kan ik kijken of er evt nog garantie is,
ik denk wel dat ze op schermen iets langer garantie geven ?

BuYcKi

GenghiS_KhaN

Legacy Member
@ Buycki: fotos komen er aan, factuur denk ik wel dat ik die nog heb, zal es zoeken. Dacht dat et maar twee jaar garantie was op een Acer Scherm, maar niet 100% zeker...

@ WillieWafel: Brengen naar Ieper zal wel gaan denk ik maar de prijs moet dan ook wel in orde zijn é ;)

@brechtvm: genoteerd maar tis slechts een begin hoop ik :p

btw: er is nog een kennis van mij geintresseerd, ik laat iets weten als ie zin bod gemeld heeft...

WillieWafel

Legacy Member
mjah

tzou eigenlijk voor zeer snel moeten zijn, dus ik ga mij afzijdig houden

BuYcKi

Legacy Member
GenghiS_KhaN zei:
@ Buycki: fotos komen er aan, factuur denk ik wel dat ik die nog heb, zal es zoeken. Dacht dat et maar twee jaar garantie was op een Acer Scherm, maar niet 100% zeker...

Garantieperioden Acer

Hier staat dus dit :

Acer Display monitor LCD => Op onderdelen en arbeidstijd => 3 jaar pick up & return

dus ik denk dat jouw scherm daaronder valt ?

GenghiS_KhaN

Legacy Member
kben de fotos aant uploaden, als je meer detail fotos wil, vraag er gerust naar

7 fotos => http://users.pandora.be/cats/simon/4sale/

Kga nu de factuur zoeken

OK, kheb mijn eigen excel bestand van mijn aankoop terug gevonden en daar staat op dat de nieuwprijs 330€ was, sorry. Aankoopdatum is 21/07/2003; factuur zal voor vanavond zijn vrees ik...

GenghiS_KhaN

Legacy Member
genoteerd

Nog een opmerking: kheb et bewijs van ontvangst van Taxipost terug gevonden en daar staat 12/08/2003 op... Die andere datum was datum van bestelling.

Kben nog op zoek naar de factuur

BuYcKi

Legacy Member
GenghiS_KhaN zei:
genoteerd

Nog een opmerking: kheb et bewijs van ontvangst van Taxipost terug gevonden en daar staat 12/08/2003 op... Die andere datum was datum van bestelling.

Kben nog op zoek naar de factuur

kan je dan al die facturen meegeven ?

en wanneer zou je afsluiten ?
grote intresse !!!

GenghiS_KhaN

Legacy Member
kzal der ne meeneem prijs op plakken...

-> 140€ afgehaald en we hebben een deal ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan