Archief - 7800GTX en OCZ PC3500GX-XTC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thorgal0319

Legacy Member
1) Te koop wegens zin in aanschaf nieuw grafisch geweld : Point of View 7800GTX

Aanschaf bij Tones van 30/07/2005 (met factuur en garantie dus)

Draait hier 24/7 stock, enkel testwerk gedaan om te benchen : results hier onder (compare url's) :
3D Mark '01
3D Mark '03
3D Mark '05
3D Mark '06

Kaartje haalt redelijke core-snelheden : tot 500Mhz zonder probleem, soms enige artifacts erboven. Zeer goeie memory speeds tot 1410Mhz zonder artifacts. Maar zoals gezegd : draait voor dagelijks gebruik aan stockspeeds. Alles zit erbij : games (nooit gespeeld), kabeltjes, handleiding, drivers...

Huidige prijs : 489 eurotjes
Ik wil liefst zo'n 75% van de nieuwprijs recupereren, onder de 350 hoef je niet te bieden. Meeneem : 400euro.


2) Te koop wegens overaanbod geheugen hier : OCZ PC3500GX-XTC (2x 512Mb)

Splinternieuw, nog niet in mijn bezit. Werd door OCZ omgeruild voor mijn kapotte VX-memory kit dewelke niet meer gemaakt worden. De memory kit is momenteel onderweg van de US naar hier.

Zitten in principe BH-5 chipkes op. Resultaten schommelen op het web : 2-2-2-5 tot 240-245Mhz op 3.2V, 250-260 op 3.4-3.6V. Stock : 216Mhz 2-2-2-5 op 2.8V.

Tenzij dit expliciet door een kandidaat-koper gevraagd wordt zal ik deze niet testen en laat ik de verpakking ook ongeopend. Ik zal van deze latjes waarschijnlijk geen factuur krijgen (aangezien het een omruiling betreft in de USA), maar garantie is er zowiezo rechtstreeks bij OCZ.

Prijs bij Tones. In dit geval zeker minimum 75% van nieuw. Bieden dus vanaf 180euro, eronder heeft geen zin.

Gelieve exclusief verzending te bieden. Afhaling kan in Leuven (Wilsele).

Happy bidding, en hou het netjes ;)

PS: ook op Tones

thorgal0319

Legacy Member
Je bent precies op 2 paarden aan het wedden ;)

Maak er 350excl. van en ik noteer het bod.
(Vanaf 350 excl. mag ie inderdaad weg...dan is het nog 160euro verlies op 6 maand tijd :sad: )

'k laat het nog wel ff openstaan tenzij de boden toch een beetje richting 75% van nieuw gaan...

kutteke

Legacy Member
mja :) heb kaartje nodig
tis goed 350 excl.
6 maand kan veel doen... ik had nieuw kaartje van 2 weken oud en kreeg ook nog maar 75% en da was nog maar 2 weken :s
maar toch :)

thorgal0319

Legacy Member
OK, genoteerd dus :)

Niemand anders interesse in zo'n fantastische graka ?
(nu ook niet dat er hier zo al 100 te koop hebben gestaan he gasten ;) )

kutteke

Legacy Member
laten we zeggen dat ik ga tot 375 excl?
dus 375 + geld voor aangetekende verzending?
can i plz have it then ^^?

thorgal0319

Legacy Member
kutteke zei:
laten we zeggen dat ik ga tot 375 excl?
dus 375 + geld voor aangetekende verzending?
can i plz have it then ^^?

Dat is inderdaad een mooi bod :niceone:

Laat ons zeggen : indien voor morgenavond 18u00 geen hoger bod is de graka voor u :) (de post werkt toch niet op zondag ;) )

Grtz,

Thorgal

PS: indien er alsnog een hoger bod komt enkele uren voor afsluiting is mijn regel : laatste bod + 12uur om af te sluiten

thorgal0319

Legacy Member
:sleep: ochtendbump :applause:

Nog 9 uur te gaan : 375 excl. is hoogste bod :niceone:

thorgal0319

Legacy Member
ok, graka verkocht aan kutteke. PM me voor verdere afhandeling :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan