Archief - 2x Maxtor 80GB 8MB SATA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomvanhouche

Legacy Member
Wegens dubbele bestelling verkoop ik 2x Maxtor 80GB SATA harde schijf.

Heeft een 8MB buffer en draait op 7200rpm.

De schijven zijn in absolute nieuwstaat, ongeopende verpakking.
Dus je krijgt ze aan gelijk je ze in de winkel zou kopen.

Nieuwprijs per stuk is ongeveer 65€.
Je krijgt ze mee aan 110€ incl verzending.
Minimumprijs is 100€ incl.

Ze moeten snel weg want heb het geld voor een nieuwe graka nodig.

Af te halen in Hasselt of op te sturen.

Anemony

Legacy Member
zijn het diamondmax 10 ?

ik bied 80euro en kom de 2 schijven afhalen
ik weet het, onder minimum maar
bij mijn pcboer (forcom.be) betaal ik:
Maxtor 80GB Sata II 7200rpm € 56.38

tomvanhouche

Legacy Member
Anemony zei:
zijn het diamondmax 10 ?

ik bied 80euro en kom de 2 schijven afhalen
ik weet het, onder minimum maar
bij mijn pcboer (forcom.be) betaal ik:
Maxtor 80GB Sata II 7200rpm € 56.38

Hallo,

is Diamondmax 9.
Sorry maar 100€ is minimum en niet iedereen zijn pcboer is forcom, verzending is daar trouwens ook nog eens 15€.

inspiratieloos

Legacy Member
kwil nu ni zagen
maar als de nieuwprijs van 80 GB SATA II ( sneller en nieuwer )

10 euro hoger ligt dan uw beginprijs en evenhoog als u meeneem. wie zou dan zo zot zijn om op u hds te bieden?

tomvanhouche

Legacy Member
inspiratieloos zei:
kwil nu ni zagen
maar als de nieuwprijs van 80 GB SATA II ( sneller en nieuwer )

10 euro hoger ligt dan uw beginprijs en evenhoog als u meeneem. wie zou dan zo zot zijn om op u hds te bieden?

Ge hoeft zo een commentaar niet te geven, mensen kunnen dat voor zichzelf ook wel uitmaken.

Anyway ik doe ze niet weg voor minder als 100€ punt uit.

tomvanhouche

Legacy Member
wat ik wel nog zou doen is ruilen tegen andere hardware:

- pci-e grafische kaart
- speakers
- zalman 5.1 hoofdtelefoon
- ...

Stel maar iets voor moest je iets hebben, opleg mogelijk

Th0masSss

Legacy Member
is 9 niet al een oude reeks? mhh heb miss nog wel speakers ma laat nog iets weten ;)

Anemony

Legacy Member
tomvanhouche zei:
wat ik wel nog zou doen is ruilen tegen andere hardware:- pci-e grafische kaart

interesse voor een pci-e Asus X600pro met 256mb + opleg of ddr ram?

tomvanhouche

Legacy Member
neen srry zoek een snellere kaart en ram heb ik al genoeg :)

ma deze thread mag gesloten worden, kga ze bijhouden anders kost het me teveel da verlies :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan