BMF|Johan
Legacy Member
Kwestie van mijn kamer wat op te ruimen, vliegt dit buiten: een case van een oude 286-PC. Ik had die case bijgehouden in de hoop er ooit een klein case-modje van te maken, maar dat zal er toch nooit van komen.
Foto's staan op http://www.johanlemaire.be/286-case/
Onder het motto "niets is maar niets", had ik dit graag geruild tegen "iets": ongetwijfeld heb je zelf wel iets liggen dat je zelf niet meer gebruikt, maar misschien kan ik er wel iets mee doen, en dat mag gaan van iets klein (een IDE-kabel ofzo), tot iets groter (DVD-station ofzo).
In de case zitten de oorspronkelijke voeding (AT-voeding) en een ATX-voedinkje, die krijg je erbij. Als je wil, krijg je ook de ISA-riser erbij die op de foto's staat.
Liefst enkel ophalen, als je écht wil, kan ik die case wel opsturen, maar dan betaal je uiteraard voor de verzending.
Die case gaat ten laatste vrijdagavond buiten, als er niemand geïnteresseerd is, gaat ze zaterdagochtend met het oud ijzer mee.
Foto's staan op http://www.johanlemaire.be/286-case/
Onder het motto "niets is maar niets", had ik dit graag geruild tegen "iets": ongetwijfeld heb je zelf wel iets liggen dat je zelf niet meer gebruikt, maar misschien kan ik er wel iets mee doen, en dat mag gaan van iets klein (een IDE-kabel ofzo), tot iets groter (DVD-station ofzo).
In de case zitten de oorspronkelijke voeding (AT-voeding) en een ATX-voedinkje, die krijg je erbij. Als je wil, krijg je ook de ISA-riser erbij die op de foto's staat.
Liefst enkel ophalen, als je écht wil, kan ik die case wel opsturen, maar dan betaal je uiteraard voor de verzending.
Die case gaat ten laatste vrijdagavond buiten, als er niemand geïnteresseerd is, gaat ze zaterdagochtend met het oud ijzer mee.