Archief - 2 budget pckes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Heb erhier nog 2 liggen, die compleet werkende zijn uiteraard. Niet de snelste bakken vergeleken met huidige apparatuur, maar verre van slecht als tekstverwerker/ ontspannings pc / surftbakje.

-- klassieke witte tower, in zeer goede staat. 5
-- Q-tec 300 watt ATX power supply 10
-- stille 80 mm koeling achterzijde als uitvoer
-- AMD duron 1,3 Ghz + alu koeler 10
-- 512 Mb SDR (1 lat) 30
-- ECS k7s5a 10
-- TNT2 M64 - 32 Mb AGP beeldkaart 5
-- PCI netwerkkaart 10/100
-- PCI modem
-- HDD 15 Gigabyte Seagate 10
-- Samsung 52x CD rom speler
-- Floppy drive (10 voor de resterende prullen zonder een prijs)

startprijs: 50 euro
meeneemprijs: 75 euro

-- klassieke witte tower, in zeer goede staat. 5
-- ADT 300 watt ATX power supply 10
-- AMD duron 1,0 Ghz + alu koeler 10
-- 256 Mb SDR (2 latten van 128) 15
-- ECS k7s5a 10
-- CreativeGeforce 2 MX - 32 Mb AGP beeldkaart 5
-- netwerkkaart 10/100 on board
-- HDD 20 Gigabyte Seagate 10
-- LG 52x CD rom speler
-- Floppy drive (10 voor de resterende prullen zonder een prijs)

startprijs: 40 euro
meeneemprijs: 65 euro


---- BIJ ELKE PC ZIT ER OVERIGENS EEN DEGELIJK AZERTY KEYBOARD, ZWART VAN KLEUR

---- afhalen kan in Edegem
---- opsturen LIEVER niet, wegens geen dozen meer enzo
---- bieden gebeurt uiteraard exclusief
---- bieden is kopen, denk gewoon na voor je een bod plaatst
---- Er staan richtprijzen bij, gebaseerd op aparte prijzen voor 2e hands onderdelen. Ik denk dat ze redelijk zijn, niet naar wens ? Plaats gerust een, normaal, bod en we kijken. Geen ruil, teveel spullen liggen.

Grike

Legacy Member
Ik zoek een heel eenvoudig pc'tje dat enkel zou gebruikt worden als een soort van media center, zou worden aangesloten aan televisie en surround sound, voornamelijk voor films mee te bekijken (geen 720p, eventueel dvd's)
Ik zou deze ook aansluiten op het netwerk.

Ik weet erbarmelijk weinig over pc's om te weten of een dezer pc's daartoe in staat is.


Btw waar ligt Edegem ergens ? Kom je af en toe in gent ?

successor

Legacy Member
een DVD kan je adspelen met een pc vanaf een pentium 3 450mhz.

DIVX zou ook nog moeten lukken met piot zn pc's, je gaat wel op zoek mogen naar een surround geluidskaart, want die zit wss niet in die pc's, en integrated sound is 2.0

piotke

Legacy Member
Inderdaad,

DVD's afsprelen gaat perfect, Divx, Xvid uiteraard ook, meer dan marge genoeg hieromtrent overigens. HD media gaat dan weer niet wegens een tekort aan rekenkracht.

Momenteel heb je enkel 2.0 sound, wat op het moederbord zit. Voor surround dien je een andere geluidskaart te steken.

Ik ben dus van Edegem, wat tussen Antwerpen en Mechelen ligt. In Gent kom ik helaas niet.

Grike

Legacy Member
Jammer, tzal niet voor mij zijn, heb nog geen rijbewijs en je woont tever om iemand anders te overtuigen me te voeren :)

Veel succes nog met de verkoop !

Gert1

Legacy Member
ik woon niet ver van Piotke af, en moet op ga waarschijnlijk op 25 november naar Gent...eventueel kan ik hem meebrengen mits een vergoeding

Gert1

bram4815162342

Legacy Member
ier kunt ge toch geen dvd's mee afspelen, tzijn enkel CD-drives:oink:

successor

Legacy Member
met de snelheid van de pc in principe wel, en via het netwerk (streaming) if divx langs een externe drive.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan