Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fella zei:heeft niemand missies staan? ik krijg alleen maar brol als ik missies aanvraag...
Teknohol1c zei:Kweet kweet, ma kvoelde toch de nood om ff te reageren, richting skull dan toch ook want mijn laatste sessies waren met hem en waren altijd top. Als ik er op let dan ga ik wel naar de job-invite maar ik deed dan altijd bolleke, dan verdwijnt die job. Ik dacht dat da decline was ipv vierkantje.
Bon, 't is genoteerd![]()
Dragonix zei:persoonlijk concentreer ik me eerst op de singleplayer en de trophies ervan, binnenkort zijn die gedaan en speel ik de multiplayerdan mag je me vaker online zien
![]()

Gamer94 zei:iemand nieuwe missies tegengekomen? lig maar rond te bellen & krijg enkel oude missies :/