Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dev!lke

Legacy Member
Evil_Skull zei:
Nenee ne goeie moat da nie wilt da zn moat ne miskoop maakt mij nie verkeerd verstoan e Mwhoehahahaaa

Goeie uitleg :p ma bon Kga beetje verder werken :unsure:

Massis

Legacy Member
Ik heb me een P250 van Thrustmaster aangeschaft, zéér content van. Bewust voor een wired model gegaan wegens prijs & 't feit dat een wireless altijd net plat is als ge hem nodig hebt :p

Goeie sound quality, chat volume apart af te stellen, en ook te gebruiken op pc.

pietro.O

Legacy Member
^ nope, nog geen heists.

jeanyves... disconnect.
nice drive-by shooting :)

Preske

Legacy Member
Heb vandaag eens besloten om de klootzak uit te hangen.

De Bhodi geparkeerd waar er veel volk passeerde en mij hoger verschanst op een gebouw. 2 minuten derna had ik al prijs. Er stopte ene, ging kijken naar de auto (want trevor zijn auto komt ge normaal niet tegen in Online). Baf Headshot. Hij spawnt een beetje verder. Weer head shot. Hij spawnt weer in mijn zicht. Terug headshot. Hij heeft er genoeg van, zet zich in passive mode en kruipt in de auto. baf, weer headshot.

Ondertussen komt er nog nen 2de bij. Headshot. Stuurt de mercs op mij af, helaas kunnen ze aan mij niet aan. Hij zet een bounty op mijn kop, ik zet een kogel in zijn kop.

Dan is er ne slimmerd die denkt mij gevonden te hebben en komt de trap opgekropen. Die ook afgemaakt.

Door een stommigheid val ik van het gebouw, temidden van 3 pissed of players :')

Jehovah's Witness

Legacy Member
Don Quichot zei:
nice drive-by shooting :)

Dat was idd zalig :D. Er zat een vriend mee te kijken en we lagen allebei scheef van het lachen. Jammergenoeg was het een duur grapje, een totaal van $25k aan insurance mogen dokken. But it was worth it!

Teknohol1c

Legacy Member
Massis zei:
nogmaals: ik heb het alleen op mensen die online zijn in GTA Online, niet gewoon in GTA...

Maar zelfs als je in SP bezig bent zou het leuk zijn als je even de tijd neemt op te declinen.

Kweet kweet, ma kvoelde toch de nood om ff te reageren, richting skull dan toch ook want mijn laatste sessies waren met hem en waren altijd top. Als ik er op let dan ga ik wel naar de job-invite maar ik deed dan altijd bolleke, dan verdwijnt die job. Ik dacht dat da decline was ipv vierkantje.

Bon, 't is genoteerd ;)

Preske

Legacy Member
Evil_Skull zei:
hehe was idd weer cool :D wel jammer van de 296 members dat er altijd maar 4 tot 8 dezelfde leden joinen/hosten.. Genoeg online zenne mor den zitten ze inv only ofzu.. Tzou wel ferm zijn vr die grotere mappen uk s te kunnen vullen en s deftig te spelen..

Is er een manier om te zien wie crew is en wie gewoon plebs is? Want ik krijg regelmatig invites van mensen die ik ni ken.

ReBirTh

Legacy Member
Als de mensen van gisteren terug racekes doen, wil ik gerust nog es meedoen. :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan