Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ReBirTh

Legacy Member
hoe krijg je eigenlijk je online stats zoals strength en stealth omhoog? Driving en shooting enzo snap ik wel, maar je kan toch bvb nergens die dingen, of bvb lung capacity omhoog krijgen? Of gebeurt dat door bepaalde jobs mee te doen?

dev!lke

Legacy Member
ReBirTh zei:
hoe krijg je eigenlijk je online stats zoals strength en stealth omhoog? Driving en shooting enzo snap ik wel, maar je kan toch bvb nergens die dingen, of bvb lung capacity omhoog krijgen? Of gebeurt dat door bepaalde jobs mee te doen?
strenght = slagen met vuisten (of 1 speler zit in zijn auto en gij slaagt op auto, da zou ook gaan en is sneller) of tennis ook denk ik.
stealth = L3 induwen en dan zo rondlopen, als ge is gaat eten, laat uw ps3 opstaan, zet u in uw appartement en laat dat zo ff doen (1 à 2u)
lung capacity = zwemmen

ReBirTh

Legacy Member
Thx Dev!lke :-)
Btw, zou da kunnen dat ik daarnet met jou aant samenspelen was?

Liquid Li0n

Legacy Member
ReBirTh zei:
hoe krijg je eigenlijk je online stats zoals strength en stealth omhoog? Driving en shooting enzo snap ik wel, maar je kan toch bvb nergens die dingen, of bvb lung capacity omhoog krijgen? Of gebeurt dat door bepaalde jobs mee te doen?

dev!lke zei:
strenght = slagen met vuisten (of 1 speler zit in zijn auto en gij slaagt op auto, da zou ook gaan en is sneller) of tennis ook denk ik.
stealth = L3 induwen en dan zo rondlopen, als ge is gaat eten, laat uw ps3 opstaan, zet u in uw appartement en laat dat zo ff doen (1 à 2u)
lung capacity = zwemmen

Bv ne fiets kopen is goe voor stamina

ReBirTh

Legacy Member
psn is rebke.
merci voor de tip Liquid Li0n, en moet die dan ook in je garage? Ben je dan ook een plek in je garage kwijt daardoor?

Gamer94

Legacy Member
ReBirTh zei:
psn is rebke.
merci voor de tip Liquid Li0n, en moet die dan ook in je garage? Ben je dan ook een plek in je garage kwijt daardoor?

Vo moto bent ge plaats kwijt, dus fiets ook denk

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Gamer94 zei:
Vo moto bent ge plaats kwijt, dus fiets ook denk

Nee, er hangen een aantal fietsenrekken aan de muur achteraan in je garage (10-car garage), een fiets neemt dus geen autoplaats in, een moto wel idd

Cycloon

Legacy Member
Iemand die een air race wil doen, beurtelings winnen en elke keer op jezelf betten? (awards boosten)

Gamer94

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Nee, er hangen een aantal fietsenrekken aan de muur achteraan in je garage (10-car garage), een fiets neemt dus geen autoplaats in, een moto wel idd

Echt? Nice :p

Preske

Legacy Member
Kan iemand mij eens uitleggen hoe hetk omt dat sommige mensen met GTA5 auto's rondrijden in Online?

Ik lees iets over gehackte auto's oid. Kan dat kwaad als ge zelf zo ene bemachtigd?

Fella

Legacy Member
Hoe idioot was die andere kerel bij ons.
Eerste keer laat hij mij in het begin niet in zijn auto en scheurt hij ervan door, ik kon mijn eigen auto niet laten brengen..
Tweede keer kruipt hij bij mij in die auto die we moeten afleveren en als ik mij ergens verstop begint'm doodleuk in het rond te schieten.
man man man

JasonC

Legacy Member
Preske zei:
Kan iemand mij eens uitleggen hoe hetk omt dat sommige mensen met GTA5 auto's rondrijden in Online?

Ik lees iets over gehackte auto's oid. Kan dat kwaad als ge zelf zo ene bemachtigd?

Kzou dit ook wel graag willen weten, hoe hebben ze die wagens in GTA Online gekregen?

Cycloon

Legacy Member
Cycloon zei:
Iemand die een air race wil doen, beurtelings winnen en elke keer op jezelf betten? (awards boosten)

ff bumpen. Zou me helpen om eindelijk de decorated trophy te halen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan