Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavve

Legacy Member
in welke race was dat Forza? Ik let praktisch nooit op commentaar van de mensen. Zelf een tikje gekregen door Xtwl omdat hij z'n rempunt miste. Hij liet me dan mooi weer door en zo hoort het. Kan gebeuren :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Allee komaan forza :)

Tov 2011 is het online rijde met meer frustratie heb ik de indruk.
Het zijn trouwens sprint races dus dan wordt iedereen altijd wel iets wilder...

Nighty

Legacy Member
Ja eenmaal de league begint gaat dat 100 keer aangenamer zijn.

Aleja jullie zouden dat moeten weten want het wordt men eerste league :unsure: .

Kem welf wel toffe racekes gehad :D.

The Moff

Legacy Member
Ey Forza, ge kunt me niet in de steek laten eh maat, we zijn officieel nog niet eens begonnen.

Ge rijdt heel goe en voorzichtig, als ge stopt doordat er u iemand beukte, zitten we hier binnenkort alleen nog maar met rammers.

Rij op zijn minst een race of 3, met controller dan (ge zijd toch even snel :))

Ik werd bv ook aangetikt in een bepaalde race, maar dan toch nog kunnen opwerken tot podium.

Koel eerst wat af en bekijk het dan nog eens.

Maar het is wel zo dat er door bepaalde individuen onvoorzichtig gereden wordt, wie weet ik niet precies want meestal kan ik de brokken ontwijken. (de meeste ervan zitten echter in de Gp2 denk ik)

*trouwens*
Ik kijk net heel hard uit naar deze competitie vooral omdat we telkens knaldezelfde tijden rijden, op een tiende ofzo na :)

CoBalT

Legacy Member
@Moff, hij is gequit toen hij mij aangetikt had en ik had gereageerd van o nee forza..

maar idd forza.. gij reed altijd voorzichtig enzo.. i know da gij mij nie express van de baan zou rammen :p alleen ralph en paar andere gp2 rijders doen da

FlatSix

Legacy Member
Ik heb me al goed geamuseerd in elk geval. Bij online gamen weet ik gewoon van uit mijn toernooi dagen van MW2 dat er frustratie bij komt kijken. Bij shooters respawn je dan gewoon, hier niet echt. Had een mooie P7 toen er iets gek gebeurde tussen mij en Razor. Nu ja, dat gebeurt. Kan ik mee leven.

De andere race op Monza toch mooi P3.

De tik die ik aan Inimical gaf was gewoon inderdaad omdat ik mijn rempunt miste. Was eerste keer dat ik die bocht moest nemen met drs...

Leuke avond in elk geval, mijn goesting in de klassements races groeit alleen maar...

Xavve

Legacy Member
MarkWebber zei:
Ik heb me al goed geamuseerd in elk geval. Bij online gamen weet ik gewoon van uit mijn toernooi dagen van MW2 dat er frustratie bij komt kijken. Bij shooters respawn je dan gewoon, hier niet echt. Had een mooie P7 toen er iets gek gebeurde tussen mij en Razor. Nu ja, dat gebeurt. Kan ik mee leven.

De andere race op Monza toch mooi P3.

De tik die ik aan Inimical gaf was gewoon inderdaad omdat ik mijn rempunt miste. Was eerste keer dat ik die bocht moest nemen met drs...

Leuke avond in elk geval, mijn goesting in de klassements races groeit alleen maar...

We hebben daar enkele rondjes mooi nek aan nek gereden :niceone:

FlatSix

Legacy Member
Ik heb maar 50x gezegd online dat de race pas begint na de eerste bocht. Blijf gewoon in je positie die je gekwalificeerd bent of waar je mag starten en volg het pack gewoon. Als je echt sneller bent haal je ze wel in.

Veel mensen remmen blijkbaar gewoon op hun rempunt maar dan ben je al veel te laat bij de start en dan is er ook nog een hoop die vergeet dat ze ABS niet hebben waardoor ze gewoon locken en doorschuiven.

Mijn boodschap rem veel vroeger in de eerste bocht op elk circuit en probeer niet van P10 in te halen naar P3 ofzo. Als je die plek verdient dan geraak je er wel. Rem gewoon veel vroeger, je kan altijd terug wat gas geven als je merkt dat je veel te vroeg geremd hebt. (Als je na P6-7 start gebruik dan ook gewoon geen KERS)

Probeer diegene voor je in te halen maar wees eerlijk voor jezelf als je weet dat dat niet lukt voor de eerste bocht. Zo heb ik na de eerste bocht op Melbourne Razor ook gewoon doorgelaten omdat ik wist dat hij veel sneller was. (Hoe hij dan terug achter mij geraakte weet ik niet)

We doen dit voor de fun, de winnaar ontvangt geen €1000 of een echt contract bij een F1 team eh...

FlatSix

Legacy Member
InimicaL` zei:
We hebben daar enkele rondjes mooi nek aan nek gereden :niceone:

Fijn dat je het zo zegt, nek aan nek houd in dat ik een kans maakte om je voorbij te geraken. Ik zie het eerder mijn neus aan jouw achterste :D

Schnippy

Legacy Member
Meer en meer mensen beginnen met controller te rijden :( zo heb ik er minder en minder zin in, niveau verschil tussen stuur en controller is groot en met controller rij ik liever Nfs dan F1... in career stop ik zelfs na 10 laps met controller is gewoon te saai.

Nighty

Legacy Member
Bah ik rij wel oké met stuur. Maar misschien heb ik weinig frustratie omdatk nog geen controller heb geprobeerd. Moest ik er met controller een seconde afdoen zou het iets anders zijn. Maar ga het ni probere zo jaag ik er me niet in op ook :D

Schredy, cobalt, forza enzo rijden ook met stuur dachtik?

@ schredy, Kwas uw Q lap (nice lap trouwens) aan het verbeteren maja dan engine blow up gehad in laatste sector. Was eerste sector 4 tienden sneller, ma uw 2de sector is echt zot goed verlies er altijd 3 tiende op u. Ma men laatste was dan weer wa beter. Zou super rondje geweest zijn kreeg er zelf door de spanning nen hoge hartslag van lol :rofl:

ralphvv

Legacy Member
CoBalT zei:
@Moff, hij is gequit toen hij mij aangetikt had en ik had gereageerd van o nee forza..

maar idd forza.. gij reed altijd voorzichtig enzo.. i know da gij mij nie express van de baan zou rammen :p alleen ralph en paar andere gp2 rijders doen da

.

CoBalT

Legacy Member
ralphvv zei:
hee groentje. fuck you he. jij bent hier de grootste mongool die hier rondrijd.
ik rij sportiever en beter dan u. fucking malloot. jij komt hier net kijken dus je bek houden. downie

Sportiever? doubt it:baard: beter? nja ge rijd alleen met baksje dusja nie moeilijk e :p

ralphvv

Legacy Member
CoBalT zei:
Sportiever? doubt it:baard: beter? nja ge rijd alleen met baksje dusja nie moeilijk e :p

zeker weten. gij hebt mij al 2x express van de baan gebeukt. ook al kom ik aggressief over ik veroorzaak weinig ongelukken tijdens (echte) races.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan