Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nighty

Legacy Member
Vanavond ben ik er wel, misschien nogwat in de zetel maffen om uitgerust te zijn :D. Weet er al iemand de plannen voor YDT vanavond?

FlatSix

Legacy Member
Laat ons vanavond wat sprint races houden op een stuk of vijf circuits?

Ik zoek ook nog iemand die eventueel met mij co-op wil doen.

JasonC

Legacy Member
Ik betwijfel of ik er bij zal zijn vanavond...
Wat is trouwens juist de bedoeling, gwn wat oefenraces vr de fun ofwat?

Xavve

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Ik betwijfel of ik er bij zal zijn vanavond...
Wat is trouwens juist de bedoeling, gwn wat oefenraces vr de fun ofwat?

Yup :) Ik neig ook meer naar sprintraces na elkaar. Gewoon wat fun maken.

freder

Legacy Member
ik kom online tegen 20.50 , kan ik nog uiitgenodigd worden voor een oefenrace dan ?
(psn rombaft)

CoBalT

Legacy Member
sorry voor men ragequit maar ge zou verdorie voor minder :s eerste bocht word ik hard in me gat gereje, ga helemaal van de baan en spin rond.. zie ik iedereen leuk passeren.. tegen dak bijna weer op de baan graak zie ik die chelsea gast erook weer opkomen, dus ik vermoed dat het die sukkel was die mij van baan gereden heeft, (ACHTER DE 10000000 KEREN DAT ER OP VOICE GEZEGD GEWEEST IS OP TIJD REMMEN EN DE EERSTE BOCHT BEPAALD DE RACE NIET!!!)

dan tikt hij mij bijna nog is aan langs achter, hij slipt en beland in de reling waarvoor ik leukweg nog een penalty krijg..

sorry maar die gast moet niet meedoen met de competitie.. liever een man minder!

freder

Legacy Member
freder zei:
ik kom online tegen 20.50 , kan ik nog uiitgenodigd worden voor een oefenrace dan ?
(psn rombaft)

ok, blijkbaar niet ...

@Cobalt, ik was er niet bij , maar de paar keer dat ik al meegereden heb kan ik alleen maar zeggen dat er meer gecrasht wordt dan vorig seizoen...

Xavve

Legacy Member
Melbourne regen maakte ik een foutje en wou het gras oprijden om botsingen te vermijden, maar ik schoof door. Om 1 of andere reden stonden al m'n G27 settings weer verkeerd ingame. In Monza kreeg ik een beuk langs achter en schoof zo tegen Baccie en nog iemand aan. 20 sec straftijd aan m'n reet. Onze 25% race met Q verliep dan vlotter. P6 in Q met een lap die toch nog enkele foutjes vertoonde. Race zelf kwamen we grotendeels goed door bocht 1. Ikzelf maakte dan een slippertje wat later in turn 1, terug als 10de de baan op. Mij nog een weg kunnen banen naar P5. Leuke laps trab!

Nu nog wat dochter en mommy time voor de laatste zondag!

ForZa.

Legacy Member
Ik stop met de league man, geen goesting meer in da gezever altijd.
Mensen die altijd met mij rijden weten dat'k niet express iemand aantik.
Tik ik eens 1ne keer iemand omdat'k m'n rempunt mis krijgt ge de volle laag ofwa?

Have fun nog allemaal

CoBalT

Legacy Member
ForZa. zei:
Ik stop met de league man, geen goesting meer in da gezever altijd.
Mensen die altijd met mij rijden weten dat'k niet express iemand aantik.
Tik ik eens 1ne keer iemand omdat'k m'n rempunt mis krijgt ge de volle laag ofwa?

Have fun nog allemaal

We know forza... mijn eerste reactie was van NOOOOO.. snormaal eh als ge van de baan getikt word :) en zeker achter me ragequit van ervoor :) en als ge het over mij hebt, ik heb u toch geen volle laag gegeven? :s

Mijn letterlijke woorden : o nee forza man ......... volgende keer billeklets..

Nighty

Legacy Member
Welja kweetniet wat er gebeurd is forza, maar denk dat de 25 procent race toch een cleanere race was dan die korte racekes. Ale pf ik heb toch zelf niks uitgestoken allesinds :D. Er moet nu wel niet gevloekt worden, buiten misschien op Chelsea dude die toch wat teveel in de weg reed of beukte.
Zo ramde hij mij ook in Monza stevig waardoor ik achterstevoren naar eerste chicane slipte..

ForZa.

Legacy Member
CoBalT zei:
We know forza... mijn eerste reactie was van NOOOOO.. snormaal eh als ge van de baan getikt word :) en zeker achter me ragequit van ervoor :) en als ge het over mij hebt, ik heb u toch geen volle laag gegeven? :s

Mijn letterlijke woorden : o nee forza man ......... volgende keer billeklets..

Maakt ni uit jong, tzal ook nimeer gebeuren. M'n G27 heeft het niet overleefd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan