Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoBalT

Legacy Member
forum gaat deze middag online, als er suggesties zijn voor onderverdelingen moogde da altijd meedelen, het is een kleine moeite om ééntje bij te maken ;)

Xinu

Legacy Member
Zet die maar bij lotus maar het is nog niet zeker of die kan meedoen nu zondag morgen weten we het 100% zeker of mijn neef zondag kan meedoen :)
Maar als me neef niet meedoet heb ik al een vervanger gevonden dus zin plaats gaat niet verloren

The Moff

Legacy Member
Forza en ik zijn mooi aan elkaar gewaagd. Dat wordt nog genieten. Ik reken wel op u Forza om met Xerathon af te rekenen. Zeker in Melbourne, daar kom ik blijkbaar toch nog tekort.

Vooral kalm blijven en podiums pakken ;)

't is het constructeurskampioenschap dat het belangrijkste is he :p

Nighty

Legacy Member
:P ja spijtig van incident op spa en klein tikje van Brent in austin waardoor gespind en aansluiting verloren heb. Maarja kan gebeuren hé.
In Melbourne was ik snel ma spijtig van spin in eerste ronde door die links rechtse daar ff naast die kerb te komen. Tis precies als ge daar ne voet durft opzetten dat het geprogrammeerd is dat ge MOET spinnen :D moet wel grappig geweest zijn ineens zie de FORZA mij den andere kant uitslere :rofl:

Kijk uit naar de eerste race in Melbourne

ForZa.

Legacy Member
Nighty zei:
:P ja spijtig van incident op spa en klein tikje van Brent in austin waardoor gespind en aansluiting verloren heb. Maarja kan gebeuren hé.
In Melbourne was ik snel ma spijtig van spin in eerste ronde door die links rechtse daar ff naast die kerb te komen. Tis precies als ge daar ne voet durft opzetten dat het geprogrammeerd is dat ge MOET spinnen :D moet wel grappig geweest zijn ineens zie de FORZA mij den andere kant uitslere :rofl:

Kijk uit naar de eerste race in Melbourne

Lol ja, ik dacht Xera heeft een schoon madam achter de omheining gezien :rofl:

ForZa.

Legacy Member
The Moff zei:
Forza en ik zijn mooi aan elkaar gewaagd. Dat wordt nog genieten. Ik reken wel op u Forza om met Xerathon af te rekenen. Zeker in Melbourne, daar kom ik blijkbaar toch nog tekort.

Vooral kalm blijven en podiums pakken ;)

't is het constructeurskampioenschap dat het belangrijkste is he :p

Is leuk he, maarja, ik heb zo mijn circuits. Op sommige circuits gelijk Valencia vind ik totaal geen ritme.

The Moff

Legacy Member
Kissmyass, als we met een paar man online zitten, kunt ge gerust meedoen hoor. Maakt niet uit of ge nog geen setup hebt, neem dan een kopie van een circuit waar je wel een setup van hebt.

Je kan maar ervaring opdoen op de andere circuits als je erop rijdt he :p

*edit*

Ik neem ook bijna altijd dezelfde setup, qua balance en suspension en camber enzo.
Eigenlijk verander ik enkel de downforce bij bepaalde tracks.
En ook brake instellingen bij slecht weer.

Schnippy

Legacy Member
Begin van het seizoen zal moeilijk worden voor mij, momenteel meer bezig met fifa dan F1 vooral door de ondermaatse handling ben ik meer geneigd naar fifa te gaan waar het erg vlot loopt... mss. dat ik het binnen paar weken beu wordt en weer de F1 kan oppikken na de patch, kzal wel de zondag erbij zijn voor de race maar trainingen pas ik.

CoBalT

Legacy Member
Schnippy zei:
Begin van het seizoen zal moeilijk worden voor mij, momenteel meer bezig met fifa dan F1 vooral door de ondermaatse handling ben ik meer geneigd naar fifa te gaan waar het erg vlot loopt... mss. dat ik het binnen paar weken beu wordt en weer de F1 kan oppikken na de patch, kzal wel de zondag erbij zijn voor de race maar trainingen pas ik.

Traitor !:tongue:

Brent-4

Legacy Member
Worden de GP2 races nu om 20u of 21u gehouden. Dacht dat ik dit hier ergens gelezen had aangezien we in GP2 nu toch ook al met 14 zijn. En welk circuit doen we morgen op de YDT? gewoon Melbourne?

ralphvv

Legacy Member
ik wil wel komen maar 1 probleem. ik kan pas om na half 10 komen ivm Feyenoord-Nec. dan is de wedstrijd pas afgelopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan