Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xinu zei:Mercedes AMG Petronas F1 Team
zet mij daar voor gp2 als het mogelijk is![]()
Het is bijna elke dag mini cup bij u zeker?CoBalT zei:

The Moff zei:Het is bijna elke dag mini cup bij u zeker?![]()



ja spijtig van incident op spa en klein tikje van Brent in austin waardoor gespind en aansluiting verloren heb. Maarja kan gebeuren hé.
moet wel grappig geweest zijn ineens zie de FORZA mij den andere kant uitslere 
Nighty zei:ja spijtig van incident op spa en klein tikje van Brent in austin waardoor gespind en aansluiting verloren heb. Maarja kan gebeuren hé.
In Melbourne was ik snel ma spijtig van spin in eerste ronde door die links rechtse daar ff naast die kerb te komen. Tis precies als ge daar ne voet durft opzetten dat het geprogrammeerd is dat ge MOET spinnenmoet wel grappig geweest zijn ineens zie de FORZA mij den andere kant uitslere
Kijk uit naar de eerste race in Melbourne

The Moff zei:Forza en ik zijn mooi aan elkaar gewaagd. Dat wordt nog genieten. Ik reken wel op u Forza om met Xerathon af te rekenen. Zeker in Melbourne, daar kom ik blijkbaar toch nog tekort.
Vooral kalm blijven en podiums pakken
't is het constructeurskampioenschap dat het belangrijkste is he![]()

Schnippy zei:Begin van het seizoen zal moeilijk worden voor mij, momenteel meer bezig met fifa dan F1 vooral door de ondermaatse handling ben ik meer geneigd naar fifa te gaan waar het erg vlot loopt... mss. dat ik het binnen paar weken beu wordt en weer de F1 kan oppikken na de patch, kzal wel de zondag erbij zijn voor de race maar trainingen pas ik.

verzamelen iets voor 9u 
)