Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nighty

Legacy Member
Qua tracks, mss nog Catalunya erbij?

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

djteam99

Legacy Member
Waarom mag je na kwalificatie je setup van je auto niet meer veranderen? vind het een beetje jammer van codemasters dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden?

djteam99

Legacy Member
ForZa. zei:
Zijn de regels van Parc fermé he :)

oh oke, beetje raar van FIA dan, ik rij nu met een instelling in career mode dat lijkt op de rollator race, me force india is niet vooruit te branden :D maja, dan maar de schade te beperken

ForZa.

Legacy Member
Heb dat ook van tijd, ik MOET en ZAL dan de pole hebben! Maar tijdens de race zijn m'n gear ratio's volledig naar de zak owv gewicht van de wagen :doh:

djteam99

Legacy Member
ForZa. zei:
Heb dat ook van tijd, ik MOET en ZAL dan de pole hebben! Maar tijdens de race zijn m'n gear ratio's volledig naar de zak owv gewicht van de wagen :doh:

eigenlijk is de F1 dan meer een tactische spel geworden, ga je voor pole, of ga je compleet voor de race instellingen :oink:

Nighty

Legacy Member
:P rij meestal met q instellingen que gear ratios fzo. Als je eens drs hebt bvb in Hockenheim kan je als je je gears aangepast hebt naar R soms gewoon niet overtaken. Ook al gehad in Melbourne

The Moff

Legacy Member
1. Timothy - cobalt / cobaltjeuh - Red Bull Racing
2. Joren - Nighty / Xerathon - Williams F1 Team
3. Johan - djteam99 / djteam99 - Sahara Force India
4. Davy - Schnippy - Lotus F1 Team
5. Niels - Moffster - Sauber
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Ik zet mij onder voorbehoud, ik zal proberen komen, maar mijn vrouw wou net iets samen doen deze avond.....eens zien of ik er vanonder kan kruipen .....:p
(lol, zo dubbelzinnig :p)

CoBalT

Legacy Member
pff moet ier heletijd niezen van al die pluimen.. :D

how nog paar mensen da we me iets meer zijn :)

freder

Legacy Member
veaagske over de game, ik probeer eens gewoon een online game te joinen, is dit nu werkelijk nog omslachtiger geworden dan bij 2011 ? in de ranking staat "in lobby" , dan blijken ze niet in de loby maar al aan het racen, etc...

freder

Legacy Member
mini competitie meegedaan, in iedere race ben ik gewoonweg uit de baan geramd, in de vierde race was het me wel wat beu eerlijk gezegd...

djteam99

Legacy Member
CoBalT zei:
in 4de was mijn fout terug op baan en geslipt.

ik ben ook in alle races wel aangetikt etc, ik probeer altijd om me heen te kijken, en je mag 1x van je lijn veranderen officieel, desondanks wel een paar keer goed mee kunnen draaien

ForZa.

Legacy Member
Aan de mensen die met manual gears spelen. Als je in/voor een bocht terugschakelt naar 1, breekt uw achterkant dan ook helemaal uit? Net 3 x aan de hand gehad op Melbourne...

The Moff

Legacy Member
Vaststelling 1: Om het kampioenschap te winnen moet je effectief ook races winnen, het zal niet voldoende zijn om steeds 2e te eindigen. (daar gaat mijn hoop)

Vaststelling 2: De meeste spelers liggen nu 'qua tijd' zeer dicht bij elkaar. Een goed resultaat behalen zal je nu nog meer tot het uiterste drijven.

Vaststelling 3: Xerathon is toch een maat teveel. Ik verslik er mij steeds in.

edit*

Vaststelling 4: Bij de start kan, nu nog meer dan in 2011, het kleinste tikje tot een massacrash leiden.
Als iemand tijdens de start op het rechte stuk wat uitwijkt en iemand meeneemt vliegen deze direct de muur in, waarbij verschillende auto's kunnen meegenomen worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan