Nighty
Legacy Member
ForZa. zei:Jeuij! Momenteel 1ste op het RaceNet Event in Monaco![]()
Uw tijd?

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ForZa. zei:Jeuij! Momenteel 1ste op het RaceNet Event in Monaco![]()

Nighty zei:Uw tijd?
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Nighty zei:Hm Nice rap ff geprobeerd. Denk dat men setup maar brol is1:22:6 tot nu wel nogma 5rondjes gerede. Zo slipperig man
$carface zei:@brent
Ik heb het net zo gedaan:
Logitech ingeplugged op pc
Naar logitech site software gedownload
Dan bij start--> apparaten en printers uw stuur klikken en daar kun je global settings in taakbalk selecteren zoals schnippy heeft getoond.

$carface zei:@nochnoi en razor welke stuurinstellingen hebben aub?

InimicaL` zei:Ik heb slechts 1 Sauber overIemand zal dus een andere wagen moeten kiezen
@schumi, ik heb het aangepast!
Nog 2 spots te vullen in de GP2![]()


ForZa. zei:Jeuij! Momenteel 1ste op het RaceNet Event in Monaco![]()
$carface zei:@xavve ik zie net dat Demoh niet meer bij ferrari rijdt maar Mclaren??
Nu zit Danette1 bij ons in de plaats. Kunt ge da aub eens op voorhand zeggen als ge een wijziging in een team wilt doorvoeren?? Wij plannen een training vanavond en zo is het wel heel verwarrend en ook leuk als je taktieken op voorhand wilt bespreken!!
Nu weet Demoh iets meer en kan dit nu gebruiken bij Mclare(niet dat schredy en Xavve dit nodig hebben maar toch)
djteam99 zei:als je wilt mag je mij vanavond ook uitnodigen, hoe laat ongeveer?
kzie wel wir online is.