Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nighty

Legacy Member
Hm Nice rap ff geprobeerd. Denk dat men setup maar brol is :p 1:22:6 tot nu wel nogma 5rondjes gerede. Zo slipperig man

ForZa.

Legacy Member
Nighty zei:
Hm Nice rap ff geprobeerd. Denk dat men setup maar brol is :p 1:22:6 tot nu wel nogma 5rondjes gerede. Zo slipperig man

ja echt, keren dat'k gewoon de 1ste bocht al grandioos mis...pfff

Brent-4

Legacy Member
$carface zei:
@brent

Ik heb het net zo gedaan:

Logitech ingeplugged op pc
Naar logitech site software gedownload
Dan bij start--> apparaten en printers uw stuur klikken en daar kun je global settings in taakbalk selecteren zoals schnippy heeft getoond.

Bedankt, straks eens proberen dan ;)

Scooter

Legacy Member
Ik denk dat ik eens ga proberen om mijne drs met de koppelingspedaal te activeren. Kan ik de achterwaartse camera makkelijk op mijn stuur bedienen om eens iets meer te zien. G25, bangelijk stuur maar helaas slechts 2 knoppen op het stuur.

Nochnoii

Legacy Member
InimicaL` zei:
Ik heb slechts 1 Sauber over :) Iemand zal dus een andere wagen moeten kiezen

@schumi, ik heb het aangepast!

Nog 2 spots te vullen in de GP2 :)

Veto voor Xitra in Sauber :)

Nighty

Legacy Member
normale bochten gaan goed op meeste circuits. maar haarspeldbochten en nauwe, trage 90 graden bochten zijn een hel. Nogmaals mij zitten irriteren hier op monaco.
Ik stuur in, rij voldoende traag, merk dat ik de bocht niet ga halen met deze stuurhoek, ik draai dus meer, dat helpt even. Maar als ik het dan nog wat verder draai glij ik gewoon rechtendoor. :angry:

$carface

Legacy Member
@xavve ik zie net dat Demoh niet meer bij ferrari rijdt maar Mclaren??
Nu zit Danette1 bij ons in de plaats. Kunt ge da aub eens op voorhand zeggen als ge een wijziging in een team wilt doorvoeren?? Wij plannen een training vanavond en zo is het wel heel verwarrend en ook leuk als je taktieken op voorhand wilt bespreken!!
Nu weet Demoh iets meer en kan dit nu gebruiken bij Mclare(niet dat schredy en Xavve dit nodig hebben maar toch)

Xavve

Legacy Member
Als je alle posten leest, dan zie je dat ik aangekondigd heb dat ik alle GP2 rijders hun keuzes ging herbezien ... Ook als ik het gedaan had, heb ik het gepost.

$carface

Legacy Member
hmm vreemd heb er dan overgelezen zeker, ik weet dat je het ging verdelen maar niet gelezen hoe de uiteindelijke keuze ging zijn,soit maakt ni uit
dan heb je een mooie tip meegekregen eh Demoh ;)

Xavve

Legacy Member
Toen meer en meer mensen zich begonnen aan te melden heb ik de loting gevolgd en zo de mensen hun favoriete wagens toegewezen. De rest heb ik dan laten kiezen in de volgorde dat ze onze league gejoined zijn :)

ForZa.

Legacy Member
Eindelijk eens 2de geworden in Career met Williams op Legend. Die Hamilton nog 30 sec voor mij op 50% race. pfff :)

Xinu

Legacy Member
Ik dacht ook van kunne de GP2 rijders geen 50%race doen ? Zelfde uur als jullie ik zal wel hosten enzo.. Geen probleem voor mij ik zal dan strax iedereen van gp2 class add in mijn friendlist al moet ik er weer een paar wissen dan :p

Schnippy

Legacy Member
$carface zei:
@xavve ik zie net dat Demoh niet meer bij ferrari rijdt maar Mclaren??
Nu zit Danette1 bij ons in de plaats. Kunt ge da aub eens op voorhand zeggen als ge een wijziging in een team wilt doorvoeren?? Wij plannen een training vanavond en zo is het wel heel verwarrend en ook leuk als je taktieken op voorhand wilt bespreken!!
Nu weet Demoh iets meer en kan dit nu gebruiken bij Mclare(niet dat schredy en Xavve dit nodig hebben maar toch)

Waarom denk je dat nighty zo goed rijdt, hij was reserve bij team lotus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan