Brent-4
Legacy Member
djteam99 zei:ik heb net even inderdaad gekeken, maar deze instelling komen me niet bekend voor. Vroeger moest ik met GP4 altijd x - y as en de deadzone instellen.
maar GP4 was zo slim dat je alles even moest instellen (volle bereik links, rechts, gas, remmen en het middelpunt van je stuur.
daarna werkte het apparaat perfect.
Maar wat doet het dan niet precies? of wat wil je anders hebben?
Kga de instellingen voor pc houden voor morgen, heb teveel zin om te racen. Zal wel eens kijken of het nu al beter gaat met de instellingen voor in game.

al die fucking kutkerels die wille rammen en ook weer onterecht penalty gekrege
wou wel s een 50% raceke doen!

