Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xx haalt en de rest zit daar dan achter. Ik vraag me nu af met de setup die je op voorhand moet bepalen of de racepace van de eersten in Q hoger of lager liggen in verhouding met de rest.$carface zei:jullie hebben een race op melbourne reeds gedaan en ik zie bij Q dat de top 1:25xx haalt en de rest zit daar dan achter. Ik vraag me nu af met de setup die je op voorhand moet bepalen of de racepace van de eersten in Q hoger of lager liggen in verhouding met de rest.
In een fictief voorbeeld dus:
Belisima 1:25:110 Q / R 1:28:110 verschil : 3 sec
Razor 1:27:850 Q / R 1:29:850 verschil : 2 sec
Dus kan daar een verschil liggen misschien tijdens een R?
Normaal zou dat niet veel verschil mogen geven dan. Maar in de race 'push' ik veel minder als in Q. Heb nu wel niet kunnen racen de vorige keer
hopelijk was dat een eenmalig probleem, niet meer gespeeld sindsdien.. InimicaL` zei:Voor de GP2 rijders, ik heb jullie wagens aangepast! Graag kijken in de beginpost aub. De volgende mensen mogen in volgorde een wagen kiezen.
Je kan geen team kiezen waar reeds 2 GP2 rijders van deel uit maken uiteraard.
• buffalopint psn: buffaloflyer
• scooter psn: Danette1
• Xinu psn: Xitra
• m_schummi99 psn: m_schummy99
• djteam99 psn: djteam99
CoBalT zei:Mag ik ook weer gaan aanpassen :applause:
+ ge hebt een hogere keuze gekregen! 
InimicaL` zei:Tis op equal, dus maakt geen reet uit he+ ge hebt een hogere keuze gekregen!
![]()
maar tis al aangepast
ook nog wachten op die keuzes van degene die het nog moeten doen
..Oorspronkelijk geplaatst door InimicaL`
Voor de GP2 rijders, ik heb jullie wagens aangepast! Graag kijken in de beginpost aub. De volgende mensen mogen in volgorde een wagen kiezen.
Je kan geen team kiezen waar reeds 2 GP2 rijders van deel uit maken uiteraard.
• buffalopint psn: buffaloflyer
• scooter psn: Danette1
• Xinu psn: Xitra
• m_schummi99 psn: m_schummy99
• djteam99 psn: djteam99

ForZa. zei:Waren 3 fijne race'kes op Catalunya, Monaco en Canada
Heerlijk die variable weersomstandigheden![]()
moet nog even goed oefenen op het natte wegdek 
djteam99 zei:hahaha inderdaad, alleen had ik steeds de verkeerde bandenmoet nog even goed oefenen op het natte wegdek
![]()
ForZa. zei:Dat gaat bepalend zijn voor de competitie denk ik, als je niet op de juiste banden start, of een ronde te laat binnenkomt is uw race zo goed als verpest
ben nog een rookie. Ervaring komt vanzelf toch 

Nighty zei:welja kwas al gestart op options ook, er reden er sommigen al op intermediates? had daar niet op gelet het ging wel redelijk de eerste ronde ma dan toch ma voor intermediates gegaan wegens te rap wheelspin.
ohja ffkes ontstressen en vanavond der ne lap op geven, wacht ma !![]()
en gewisseld voor inters.