Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$carface

Legacy Member
jullie hebben een race op melbourne reeds gedaan en ik zie bij Q dat de top 1:25:xxx haalt en de rest zit daar dan achter. Ik vraag me nu af met de setup die je op voorhand moet bepalen of de racepace van de eersten in Q hoger of lager liggen in verhouding met de rest.
In een fictief voorbeeld dus:

Belisima 1:25:110 Q / R 1:28:110 verschil : 3 sec
Razor 1:27:850 Q / R 1:29:850 verschil : 2 sec

Dus kan daar een verschil liggen misschien tijdens een R?

Xavve

Legacy Member
Voor de GP2 rijders, ik heb jullie wagens aangepast! Graag kijken in de beginpost aub. De volgende mensen mogen in volgorde een wagen kiezen.
Je kan geen team kiezen waar reeds 2 GP2 rijders van deel uit maken uiteraard.

• buffalopint psn: buffaloflyer
• scooter psn: Danette1
• Xinu psn: Xitra
• m_schummi99 psn: m_schummy99
• djteam99 psn: djteam99

*BeLiSiMa*

Legacy Member
$carface zei:
jullie hebben een race op melbourne reeds gedaan en ik zie bij Q dat de top 1:25:xxx haalt en de rest zit daar dan achter. Ik vraag me nu af met de setup die je op voorhand moet bepalen of de racepace van de eersten in Q hoger of lager liggen in verhouding met de rest.
In een fictief voorbeeld dus:

Belisima 1:25:110 Q / R 1:28:110 verschil : 3 sec
Razor 1:27:850 Q / R 1:29:850 verschil : 2 sec

Dus kan daar een verschil liggen misschien tijdens een R?

Ik rij Q met mijn Race set-up, race is toch het belangrijkste.. :) Normaal zou dat niet veel verschil mogen geven dan. Maar in de race 'push' ik veel minder als in Q. Heb nu wel niet kunnen racen de vorige keer :sop: hopelijk was dat een eenmalig probleem, niet meer gespeeld sindsdien..

Als ik vanavond thuis ben doe ik wel mee, is gwn altijd zo een merde om dat hier op te zetten :doh:

RaZoR be

Legacy Member
@Lunchase,
Ik rij nochtans met dezelfde setup als belisima :P, tenzij em zen setup nog heeft aangepast. :). is gewoon puur klasse ;).

CoBalT

Legacy Member
InimicaL` zei:
Voor de GP2 rijders, ik heb jullie wagens aangepast! Graag kijken in de beginpost aub. De volgende mensen mogen in volgorde een wagen kiezen.
Je kan geen team kiezen waar reeds 2 GP2 rijders van deel uit maken uiteraard.

• buffalopint psn: buffaloflyer
• scooter psn: Danette1
• Xinu psn: Xitra
• m_schummi99 psn: m_schummy99
• djteam99 psn: djteam99

Mag ik ook weer gaan aanpassen :applause:

CoBalT

Legacy Member
InimicaL` zei:
Tis op equal, dus maakt geen reet uit he :p + ge hebt een hogere keuze gekregen! :D

ik had het niet over het spel :p maar tis al aangepast ;) ook nog wachten op die keuzes van degene die het nog moeten doen ;) ..

alsk wa doordoe kank mss deze avond al live gaan of morgen

djteam99

Legacy Member
Oorspronkelijk geplaatst door InimicaL`
Voor de GP2 rijders, ik heb jullie wagens aangepast! Graag kijken in de beginpost aub. De volgende mensen mogen in volgorde een wagen kiezen.
Je kan geen team kiezen waar reeds 2 GP2 rijders van deel uit maken uiteraard.

• buffalopint psn: buffaloflyer
• scooter psn: Danette1
• Xinu psn: Xitra
• m_schummi99 psn: m_schummy99
• djteam99 psn: djteam99

het mag voor mij een force india zijn, als de heren boven mij geen force india willen :D

ForZa.

Legacy Member
Waren 3 fijne race'kes op Catalunya, Monaco en Canada :)
Heerlijk die variable weersomstandigheden :p

djteam99

Legacy Member
ForZa. zei:
Waren 3 fijne race'kes op Catalunya, Monaco en Canada :)
Heerlijk die variable weersomstandigheden :p

hahaha inderdaad, alleen had ik steeds de verkeerde banden :p moet nog even goed oefenen op het natte wegdek :help:

kissmyass007

Legacy Member
Worden de rules nu op reduced gezet? Ik voorstander voor realistisch
Greetz

ForZa.

Legacy Member
djteam99 zei:
hahaha inderdaad, alleen had ik steeds de verkeerde banden :p moet nog even goed oefenen op het natte wegdek :help:

Dat gaat bepalend zijn voor de competitie denk ik, als je niet op de juiste banden start, of een ronde te laat binnenkomt is uw race zo goed als verpest

djteam99

Legacy Member
ForZa. zei:
Dat gaat bepalend zijn voor de competitie denk ik, als je niet op de juiste banden start, of een ronde te laat binnenkomt is uw race zo goed als verpest

daar heb je inderdaad gelijk in, maar we hebben nog even tot 7 oktober ;) ben nog een rookie. Ervaring komt vanzelf toch :crazy:

Nighty

Legacy Member
vond het raar op men scherm bleef het regenen en toch naar droog weer banden gegaan.
had veel eerste en tweede sector in paars maar kon op een of andere manier zelf aan 5 per uur de laatste haarspeldbocht niet nemen
moest gas geven wodat achterwielen spinden om de bocht te halen en verloor altijd ofwel tijd ofwel een deel van men vleugel.
beke slecht sollicitatienieuws gehad en dan maar tegen de muur geknald kon het niet meer aan xD

in monza dacht ik dat ik genoeg plek liet voor danette om te passere maar tik op achterwiel gekregen, muur in en vleugel eraf.

ForZa.

Legacy Member
ja het blijft vantijd nog wat druppelen zo. Maar als'k vind dat het meeste van de baan toch droge plekken heeft ga'k banden wisselen. Soms hebt ge dan wel het nadeel dat het in 1 sector nog serieus schuiven is, maarja...:)

Nighty

Legacy Member
welja kwas al gestart op options ook, er reden er sommigen al op intermediates? had daar niet op gelet het ging wel redelijk de eerste ronde ma dan toch ma voor intermediates gegaan wegens te rap wheelspin.

ohja ffkes ontstressen en vanavond der ne lap op geven, wacht ma ! :D

ForZa.

Legacy Member
Nighty zei:
welja kwas al gestart op options ook, er reden er sommigen al op intermediates? had daar niet op gelet het ging wel redelijk de eerste ronde ma dan toch ma voor intermediates gegaan wegens te rap wheelspin.

ohja ffkes ontstressen en vanavond der ne lap op geven, wacht ma ! :D

ja ik zag paar druppelkes, ik dacht: toch maar 'ns zien wat m'n secretaresse te zeggen heeft ;) en gewisseld voor inters.

Spijtig, nog avondshiften tot donderdag. :(

Brent-4

Legacy Member
Om de instellingen van je stuur te veranderen, moet je dit gewoon aansluiten op je computer fwa?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan