Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schnippy

Legacy Member
CoBalT zei:
Ik respecteer u man om zo lang te hebben kunnen wachten! :applause:

Idem, moet gek zijn om iederéén hier te zien spammen over de nieuwe game en dan op uw gemakske te wachten tot de game van NL overwaait.

bart44

Legacy Member
@RALPHVV: Goe bezig jongen..ik weet niet of ge het weet, ik blijf wel met stuur rijden, heb nog geen geweldige setup, en de eerste quali, zat ik maar 6/10de van een sec van de pole af..dus zoooooo slecht ben ik ook niet..toch beetje oppassen met je woorden, ok jij bent sneller als mij met CONTROLLER..Ma ik vertik het en vanaf het moment dat er een nieuwe patch uitkomt zal ik nog wel sneller worden..

@schnippy: sorry voor die laatste paar bochten, ik zat vast aan de buitenkant van de baan, kon nergens meer heen, ik remde iets later en knalde vanachter op u..Volledig mijn fout..wou u nog voor laten ma toen ik zag dat moffster er al tussen stak ben ik maar verder gereden..T is toch nog maar een oefenrace, zal er op letten..

@xerathon: welkom bij williams, :p ik ben op zoek naar een goede set-up..:evil:

$carface

Legacy Member
hmm wel sterk team ineens Williams :eek:

gaat leuk worden met dat andere team Schredy-xavve

Ik denk dat het een spannend seizoen gaat worden :applause:

Laten we hopen dat iedereen netjes rijdt en dat we met respect met elkaar omgaan.

Ongelukken gaan er sowiezo gebeuren en iedereen heeft het recht om zich te excuseren voor men uitgekafferd word .

Schnippy

Legacy Member
$carface zei:
hmm wel sterk team ineens Williams :eek:

gaat leuk worden met dat andere team Schredy-xavve

Ik denk dat het een spannend seizoen gaat worden :applause:

Laten we hopen dat iedereen netjes rijdt en dat we met respect met elkaar omgaan.

Ongelukken gaan er sowiezo gebeuren en iedereen heeft het recht om zich te excuseren voor men uitgekafferd word .

of erna :)

@ trab: np. ken u ondertussen al en weet dat het de bedoeling niet was, kheb 20 laps van de 27 echt goed gereden dan die laatste 7 laps paar keer misremd en allerlaatste lap echt bezweken en 15sec trager gereden dan de andere laps , versta niet dat anderen zo weinig fouten maken zoals Schredy, beli en Nighty! De rest is wel menselijk en maakt ook eens een foutje :)

bart44

Legacy Member
Schnippy zei:
of erna :)

@ trab: np. ken u ondertussen al en weet dat het de bedoeling niet was, kheb 20 laps van de 27 echt goed gereden dan die laatste 7 laps paar keer misremd en allerlaatste lap echt bezweken en 15sec trager gereden dan de andere laps , versta niet dat anderen zo weinig fouten maken zoals Schredy, beli en Nighty! De rest is wel menselijk en maakt ook eens een foutje :)

ja, ik vond het al zo raar , ik hing meer dan 15sec achter u en opeens zie ik u voor mij rijden..dacht dat je een prob had..Nu heb ik een ploegmaat die pakke sneller is als mij, ik zal mijn niveau vies moeten optrekken om xerathon te kunnen volgen..

CoBalT

Legacy Member
Enigste grote fout die nighty maakt is zijn motor altijd opblazen in Q :rofl:

kissmyass007

Legacy Member
Sorry dak er nu bij kon zijn was naar babyborrel geweest,had graag nog is tegen ralpvh gestreden nu men setpoint verbetert is :-)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Moe keer uw voorspelling uitzette dan :P

Ik ga vanaf nu altij probere manueel te rijde. Ga pak beter als auto heb ik de indruk :)

CoBalT

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Moe keer uw voorspelling uitzette dan :P

Ik ga vanaf nu altij probere manueel te rijde. Ga pak beter als auto heb ik de indruk :)

ik ga mij daar nog nie aan wagen :p pas op da ge nie doet lijk nighty e ;)

Nighty

Legacy Member
:D ja dieje motor doen ontploffen is wel een kunst van mij. Ma manueel schakelen is gewoon zalig.

Misschien altijd tijdens q eerst een relatief rustig rondje neerzetten waar ik minder kans heb om hem op te blazen en toch een redelijke positie heb en erna pas in volle aanval gaan.

Maar er zit geen logica in de 2de Q heb ik dan ook gereden zoals altijd en geen motor ontploft. Misschien ook proberen in de eerste bocht enkel te remmen zonder terug te schakelen en pas in de bocht terug te schakelen :D
Maar das zo een automatisme geworden

kissmyass007

Legacy Member
ralphvv zei:
wat ik nu denk met mensen die op dit moment F1 kunnen rijden en welke nog twijfels:
dit is mijn mening.

wel in de F1
Schredy
Xavve
Belisima
Schnippy
Moffster
Forza
Ralphvv

twijfels:
Loewieman ( puur omdat hij lang niet gereden hebt en nog niet heb zien rijden)
Zjerre ( paar keer zien rijden. niet echt goed, kan aan gewerkt worden)
Lunchase ( nog niet zien rijden )
Razor ( nog niet zien rijden )
Rombaft ( nog niet zien rijden )
Trab ( paar keer zien rijden. was te traag, kan aan gewerkt worden)
Baccie ( al veel beter dan 2011. minder fouten maken en nog ietsjes sneller)
Kissmyass ( paar keer zien rijden. erg wild en nog niet snel genoeg )
Nochnoii ( vaak zien rijden. komt nog net een beetje tekort. kan aan gewerkt worden )

die van GP2 meekunnen met de F1:

Xerathon ( kan makkelijk meerijden met F1)
Cobaltjeuh ( kan ook meerijden met F1, maar aub rij een stuk voorzichtiger want gij rijd als een malloot)

de rest van de GP2 rijders heb ik nog niet aan het werk gezien

Ik ga hier wel iets over zeggen,ik had nog steeds geen goeie Setup toen , nu rijd men wagen op hoge snelheid stabiel en ik had nog bijna geen race gereden alleen practice gedaan.ik was in ons raceke de enige die jou nog wat kon volgen tot ik meerdere fouten begon te maken door slechte Setup toen. Respect! ;-)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ach ralphke heeft mij ook is ene keer zien klote toen mn instellinge ni juist stonden ;-)

Net ne 1:27.2 in practice met ferrari ma weer op primes :p 1:26 moet haalbaar zijn op options.

Edit: toeme eh 1:27.066 ofzo nu :p mss da t op equal settings online wel lukt.

RaZoR be

Legacy Member
Valt wel op dat er minder geklaagd wordt, iedereen begint hier wel de auto's en rijgedrag onder de knie te krijgen. :) Ik hoop vooral dat ik eens een cleane race kan rijden. Geen penalty's & punctures / voorvleugels kwijt :)

Ik denk wel dat ik de snelheid heb voor in de middenmoot zeker mee te kunnen :).

Nochnoii

Legacy Member
De penalty's blijven wel pijnpunten.. zelfs op reduced.. Gisteren weer een podium mislopen door een DT want ik reed mn voorgangers een voor een voorbij in Melbourne..

Nochnoii

Legacy Member
kissmyass007 zei:
Sorry dak er nu bij kon zijn was naar babyborrel geweest,had graag nog is tegen ralpvh gestreden nu men setpoint verbetert is :-)

We zullen deze week nog eens oefenen met onze set up. Ik heb nog een aantal punten die verbeterd kunnen worden ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan