Schnippy
Legacy Member
CoBalT zei:Ik respecteer u man om zo lang te hebben kunnen wachten! :applause:
Idem, moet gek zijn om iederéén hier te zien spammen over de nieuwe game en dan op uw gemakske te wachten tot de game van NL overwaait.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CoBalT zei:Ik respecteer u man om zo lang te hebben kunnen wachten! :applause:
ik ben op zoek naar een goede set-up..

$carface zei:hmm wel sterk team ineens Williams
gaat leuk worden met dat andere team Schredy-xavve
Ik denk dat het een spannend seizoen gaat worden :applause:
Laten we hopen dat iedereen netjes rijdt en dat we met respect met elkaar omgaan.
Ongelukken gaan er sowiezo gebeuren en iedereen heeft het recht om zich te excuseren voor men uitgekafferd word .


Schnippy zei:of erna
@ trab: np. ken u ondertussen al en weet dat het de bedoeling niet was, kheb 20 laps van de 27 echt goed gereden dan die laatste 7 laps paar keer misremd en allerlaatste lap echt bezweken en 15sec trager gereden dan de andere laps , versta niet dat anderen zo weinig fouten maken zoals Schredy, beli en Nighty! De rest is wel menselijk en maakt ook eens een foutje![]()
Tah_b00nz0r zei:Moe keer uw voorspelling uitzette dan
Ik ga vanaf nu altij probere manueel te rijde. Ga pak beter als auto heb ik de indruk![]()
pas op da ge nie doet lijk nighty e 
ja dieje motor doen ontploffen is wel een kunst van mij. Ma manueel schakelen is gewoon zalig. 
ralphvv zei:wat ik nu denk met mensen die op dit moment F1 kunnen rijden en welke nog twijfels:
dit is mijn mening.
wel in de F1
Schredy
Xavve
Belisima
Schnippy
Moffster
Forza
Ralphvv
twijfels:
Loewieman ( puur omdat hij lang niet gereden hebt en nog niet heb zien rijden)
Zjerre ( paar keer zien rijden. niet echt goed, kan aan gewerkt worden)
Lunchase ( nog niet zien rijden )
Razor ( nog niet zien rijden )
Rombaft ( nog niet zien rijden )
Trab ( paar keer zien rijden. was te traag, kan aan gewerkt worden)
Baccie ( al veel beter dan 2011. minder fouten maken en nog ietsjes sneller)
Kissmyass ( paar keer zien rijden. erg wild en nog niet snel genoeg )
Nochnoii ( vaak zien rijden. komt nog net een beetje tekort. kan aan gewerkt worden )
die van GP2 meekunnen met de F1:
Xerathon ( kan makkelijk meerijden met F1)
Cobaltjeuh ( kan ook meerijden met F1, maar aub rij een stuk voorzichtiger want gij rijd als een malloot)
de rest van de GP2 rijders heb ik nog niet aan het werk gezien
Ik hoop vooral dat ik eens een cleane race kan rijden. Geen penalty's & punctures / voorvleugels kwijt 
.kissmyass007 zei:Sorry dak er nu bij kon zijn was naar babyborrel geweest,had graag nog is tegen ralpvh gestreden nu men setpoint verbetert is![]()
