Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schnippy

Legacy Member
Nighty zei:
Kheb gelezen op een forum (codie) dat er nog veel zijn die hun motor opblazen.
Ik vind dat ik goed (of toch redelijk) terugschakel maar toch gisteren weer direct motor ontploft. Vreemd want tijdens de race nooit problemen. Wat me opvalt is dat als ik de replay bekijk (al motoren opgeblazen in carrière ook :D ) dat als ik van 7 naar 6 schakel hij ontploft maar in de replay staat op mijn stuur dat ik in 1ste versnelling zit... Wat dus niet kan ik heb het geprobeerd je kan zelf niet rap terugschakelen, er zit namelijk een beveiliging op zodat je niet kan terugschakelen bij te hoge toerentallen.

Heb jij dat nog niet gehad schnippy? Gebeurd altijd in Q.

Ik heb het eens geprobeerd online om motor op te blazen lukte gewoonweg niet.. jij was toen spec. dacht'k :) idd je kan niet van 7de naar 3de of lager... boring :)

ps: kwacht op u pm

ForZa.

Legacy Member
Ik speel normaal ook met manual gears, maar sinds dag 1 staat het op auto gears omdat'k gewoon altijd m'n motor opblaas. :eek:

CoBalT

Legacy Member
merci voor de complimentjes :) maar toch is het wel zo dat ik op me plaats zit in GP2 :-)

Ik kan wel ff duelleren met jullie maar eenmaal voor mij heb ik moeite om bij te blijven.. op australie lukt dat wel beetje, maar die hebben we ook al heel de week gereden :D

En met dit spel heb ik ook besloten om jullie te volgen om met ABS en TC af te rijden.. en kmoe zeggen dak het al redelijk gewoon ben. nu en dan wel keer foutje maar lukt me ook al redelijk goed om te corrigeren :) is idd veel meer fun omdat ge er echt voor moet werken nu

Nighty

Legacy Member
Kgaan ff men kop buiten steken. Ben er compleet tam en moe van geworden. Kmoet straks een frisse race pace voor de dag leggen :D

CoBalT

Legacy Member
heb er ook wel klopke van gekregen, maar voor de race eet ik nog spaghetti :D

FlatSix

Legacy Member
Goede race toch. Jammer dat Webber voor de options koos ipv de primes bij tweede pitstop. Anders had hij 5de of misschien nog 4de geweest... Jammer van Hamilton, nu jah

reliability is part of F1 - DC

CoBalT

Legacy Member
juist 1:26:995 gehaald met een redbull op australie (zonder drs)

edit: 1:26:567 :-) (in season challenge btw)

JasonC

Legacy Member
The Moff zei:
Ik denk dat demoh de nieuwe xitra wordt, maar misschien nog niet zo erg.

Maar bon, ervaring opdoen kan soms wonderen verrichten.

(pas op, ik heb ook niet altijd even 'correct' gereden)

En gij vergelijkt mij met dit hieronder? Awel merci! :p
Schnippy zei:
Een paar extra voor de GP2 ja ok, maar als Xinu mee doet dan gaan we hier oververhitte discussies krijgen op het forum en mensen die snel zullen afhaken.

Hij doet al 2 seizoenen mee en ondertussen kunnen we wel enkele redenen opnoemen waarom er geen plaats meer is voor hem.

Reden:

1. Kamikazepiloot
2. Verwittigd niet als hij niet komt. ( we zaten vorig seizoen met 4 reserve rijders die konden meedoen indien er iemand van de gewone selectie niet kon, indien je niet kon moest je op voorhand op forum verwittigen, deed hij nooit waardoor sommigen die wilden meedoen niet konden meedoen en er vaak een slot over was :(
3. Inhaalbewegingen in bochten waar je onmogelijk kan inhalen met fatale gevolgen voor andere deelnemers oa. Lunchase.
4. Als hij nu net terug is van 2maand reis waarom heb ik hem dan vorige week online gezien?
5. Als hij ergens gespind is of hij hangt achteraan, expres per total rijden op muur waardoor er SC komt en dus de rijders die grote voorsprong hadden hun voordeel eruit haalt en mensen hun pitstopstrategie beinvloed en zodus ook de raceuitslag.(oa. Trab heeft hier al vaak nadeel uit ondervonden)
6. Communicatie verloopt erg slecht

@ Baccie: nogmaals, kunde wa meer details geven ivm die races van gisteren?

baccie zei:
Ik vind wel dat gij sorry moet zeggen tegen mij met da ramen want ik was zo goed bezig dus vervolg een beetje uit kijken dank u. ;)

En ik vind dat ik het beter doet dan f1 2011 alleen dat ik nog veel fouten maak maar ik vind dat ik het beter kan met een andere setup. hint hint.

Y-Ssin zei:
Wa bedoelt gij precies met "ramen"?

En ik denk da ik aan geheugenverlies lijd ofzo want ik herinner me geen incident/contact met u tijdens de race, kheb u zelfs ni gezien...? :s
Zo herinner ik me heel de race: Ik starte 5de, gij ergens achter mij. Na een goeie start heb ik in één van de eerste bochten (bocht 3 denkik) een tik gekregen van Xerathon, waardoor ik wat begon te spinnen. Hij liet me voorgaan, even later maakte ik een fout en haalde hij mij terug in.

Toen begon het redelijk saai te worden naarmate Xerathon verder en verder weg reed. Zo is het voor de rest van de race gegaan, ik heb niemand meer gezien, kheb gepit in de 4de ronde, ook niemand gezien, voor de rest 11 eenzame rondjes gereden...
Tijdens al de saaie rondjes zat ik mij al af te vragen hoe het kwam dagij 20+ seconden achter mij waart, ik ging er dan van uit dat er iets was gebeurt tussen u en Noichnii. Was die grote achterstand dan ook (deels) mijn schuld?
Kunde mss wa meer details geven, mss kan ik het dan beter plaatsen. ;)

Kwil hier zeker geen drama of discussie van maken, ik heb gewoon graag feedback, zelfs kritiek, zo leer ik bij. ;)

baccie

Legacy Member
Gereed met de ferrari recht tegen mij aan en daar door was mijn race al over geweest maar maakt niet uit het was toch niet voor de competitie en welke circuits het was weet ik al niet meer . :)

JasonC

Legacy Member
baccie zei:
Gereed met de ferrari recht tegen mij aan en daar door was mijn race al over geweest maar maakt niet uit het was toch niet voor de competitie en welke circuits het was weet ik al niet meer . :)

Maar dan zeker ni op de laatste 25% race op Melbourne?

En ja op een andere race kan dit wel, ik dacht alleen da ik op cobaltjeuh was geknald, véél te laat geremd (hongarije). Mijn excuses in ieder geval. ;)

Schnippy

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Maar dan zeker ni op de laatste 25% race op Melbourne?

En ja op een andere race kan dit wel, ik dacht alleen da ik op cobaltjeuh was geknald, véél te laat geremd (hongarije). Mijn excuses in ieder geval. ;)

Een schumacherke :)

Schnippy

Legacy Member
Is het om 20u of 21u vanavond, want kmoet nog gaan slapen :) en wil weten wanneer dak m'n wekker moet zetten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan