Schnippy
Legacy Member
Nighty zei:Kheb gelezen op een forum (codie) dat er nog veel zijn die hun motor opblazen.
Ik vind dat ik goed (of toch redelijk) terugschakel maar toch gisteren weer direct motor ontploft. Vreemd want tijdens de race nooit problemen. Wat me opvalt is dat als ik de replay bekijk (al motoren opgeblazen in carrière ook) dat als ik van 7 naar 6 schakel hij ontploft maar in de replay staat op mijn stuur dat ik in 1ste versnelling zit... Wat dus niet kan ik heb het geprobeerd je kan zelf niet rap terugschakelen, er zit namelijk een beveiliging op zodat je niet kan terugschakelen bij te hoge toerentallen.
Heb jij dat nog niet gehad schnippy? Gebeurd altijd in Q.
Ik heb het eens geprobeerd online om motor op te blazen lukte gewoonweg niet.. jij was toen spec. dacht'k
idd je kan niet van 7de naar 3de of lager... boring
ps: kwacht op u pm
) dat als ik van 7 naar 6 schakel hij ontploft maar in de replay staat op mijn stuur dat ik in 1ste versnelling zit... Wat dus niet kan ik heb het geprobeerd je kan zelf niet rap terugschakelen, er zit namelijk een beveiliging op zodat je niet kan terugschakelen bij te hoge toerentallen.



