Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Moff

Legacy Member
ralphvv zei:
gaat bjorn niet meer meedoen?

ik ben er over aan het nadenken om nieuw ps3 account aan te maken en dan alleen voor de F1.
wat is dan het nut van die apparte id voor de F1?

ralphvv

Legacy Member
The Moff zei:
wat is dan het nut van die apparte id voor de F1?

ik bedoel eigenlijk dat ik alleen een account aanmaak voor F1 2012. zodat ik alleen mensen online heb die F1 in onze league spelen op 1 account. dus spelers van zowel F1 als GP2

Schnippy

Legacy Member
InimicaL` zei:
Desnoods ga ik actief mensen ronselen op fora en online en kunnen we GP2 naast F1 rijden.

Anders kji naar lokaal frietkot gaan en der paar flyers uitdelen :D

bart44

Legacy Member
TEST: controller vs Stuur..controller heb je veel meer grip, niks onderstuur..
Stuur: veel meer werken, minste fout wordt afgestraft..Ik vind dit een groot minpunt aan F1 2012..je hebt meer nadeel met stuur dan als je met controller rijdt..:angry:

CoBalT

Legacy Member
bart44 zei:
TEST: controller vs Stuur..controller heb je veel meer grip, niks onderstuur..
Stuur: veel meer werken, minste fout wordt afgestraft..Ik vind dit een groot minpunt aan F1 2012..je hebt meer nadeel met stuur dan als je met controller rijdt..:angry:

so true... suckt idd maja... rij toch liever me stuur, me bakske ben ik veel te zenuwachtig me da knuppelke:p

Schnippy

Legacy Member
bart44 zei:
TEST: controller vs Stuur..controller heb je veel meer grip, niks onderstuur..
Stuur: veel meer werken, minste fout wordt afgestraft..Ik vind dit een groot minpunt aan F1 2012..je hebt meer nadeel met stuur dan als je met controller rijdt..:angry:

Pure schande, kheb het ook al gemerkt!

Ik blijf het te vertikken om stuur aan de kant te zetten! Dit ten nadele van m'n prestaties, als je ziet hoe makkelijk ralphvv van me weg rijdt en een bocht aan dezelfde snelheid als mij neemt en hij op z'n gemakske kan wegcruisen terwijl ik 2 a 3x moet corrigeren alsk niet wil spinnen :sad:

Nighty

Legacy Member
Nog niet met bakske geprobeerd, ik weiger ook. Dan speel ik liever niet. Principes zeker :p

Maar de keer dat ik met Ralphvv gerede heb vloog die wel. Ralphvv rijdt met bakje?

Schnippy

Legacy Member
Nighty zei:
Nog niet met bakske geprobeerd, ik weiger ook. Dan speel ik liever niet. Principes zeker :p

Maar de keer dat ik met Ralphvv gerede heb vloog die wel. Ralphvv rijdt met bakje?

Jep, Ralphvv, moffster, kissmyass en baccie

Schnippy

Legacy Member
Schnippy zei:
Morgen? En lunchase heeft z'n spel nog niet :rofl:

Gvd kwordt hiet weer gejost door F1manager é gvd zit al 5 min. te wachten eer ik website respons krijg

kheb nog 2 min gvddddddddN FUCKING klotespel

Update: ben eraan voor de moeite ! weer niet gegokt en team niet kunnen aanpassen. om 13u50 had ik al de website geopend

Typisch é kheb nog 1 aanpassing kunnen doen voor database sloot en twas maldonado vervangen voor grosjean. en ben were gejost é.

Dacht echt dat vettel pole ging pakken.

Nighty

Legacy Member
Met die 2 man hebde veel kans gejost te zijn :D

Vind da wel geweldige momenten als maldonado zo een superlap neerzet.

Schnippy

Legacy Member
The Moff zei:
hehe, ik heb maldonado ook vervangen door KOB. :p

Best dak te weinig geld had om van carosserie te veranderen nu hebk toch nog iets van williams, muahaha moffster tzal nu niet zijn hoor da ge m'n leidersplaats zult inpalmen :) m'n 2de rijder is net zoals u wss hamilton.

Xavve

Legacy Member
Hier wast ook op het nipperke. In de laatste minuut nog een wijziging gedaan :D

CoBalT

Legacy Member
mieksje online spelen me ons = u juiste auto kiezen :p danku!

edit: en als ge nie speelt... AAN DE KANT STAAN.. en nie gewoon op pauze zetten want u auto rijd dan in de weg!

freder

Legacy Member
OK, zal dus morgen zondag moeten passen voor de eerste race wegens geen PS 3 , de nieuwe PS3 is al binnen en hopelijk krijg ik een ruil, er was een serieus probleem met dat ding, GODVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR!
ne hele dag installeren, formatteren, installeren, resetten, installeren, ...

CoBalT

Legacy Member
freder zei:
OK, zal dus morgen zondag moeten passen voor de eerste race wegens geen PS 3 , de nieuwe PS3 is al binnen en hopelijk krijg ik een ruil, er was een serieus probleem met dat ding, GODVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR!
ne hele dag installeren, formatteren, installeren, resetten, installeren, ...
eerste race.. we hebben er al nen hoop gedaan ze :D
en tis nog nie voor de competitie e :) dus ge mist geen belangrijke dingen :d

freder

Legacy Member
wanneer is de eerste race die telt voor de competitie dan eigenlijk ?

$carface

Legacy Member
Schnippy zei:
Typisch é kheb nog 1 aanpassing kunnen doen voor database sloot en twas maldonado vervangen voor grosjean. en ben were gejost é.

Dacht echt dat vettel pole ging pakken.

Ach die maldonado rijdt wrs de race toch ni uit met zijn gedrag in singapore ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan