Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Moff zei:Het is leuk, maar het is niet makkelijk om constante tijden te rijden, zelfs met controller.
Althans nu nog niet. Morgen mij eens bezighouden met het zoeken van een setup.
Schnippy zei:Feit is dat het niet gewoon is van kga hier keer laagske verf op smijten... blijkbaar moetk het eerst uitborstelen om losse volzetsel eruit te krijgen dan her volzettendan grondlaag en dan toplaag wat idd mss. wel een fel kleur zou kunnen zijn groen is mooi, lichtblauw zou ook iets hebben.
Mooie compacte setup van !
@ razor lol zet die foto keer juist...kan m'n pc scherm niet omdraaien mss laptop effe pakken om uw foto te bekijken
![]()


RaZoR be zei:aangepast
@Miek, belisima & schredy kun je gewoon niet bijhouden![]()
Ik vind het net andersom, jij bent zeer snel op een recht stuk, maar in de remzones rem je blijkbaar veel vroeger. Vooral in het begin van sector 2.Miek zei:Inderdaad, t'is idd zeer moeilijk om een constant ritme te vinden. Soms rij ik zomaar de snelste ronde van de race om daarna een seconden weer te zakken.. lukt wel aardig vindt ik voor't moment, ik kan jullie allemaal nog goed bijhouden.
The Moff, gebruik jij andere set-ups? Belisma en jij zijn redelijk snel , heb soms echt wel moeite om jullie bij te houden.

Ze geven meestal een penalty als de wagen die je geraakt hebt door het contact een spin maakt.Schnippy zei:2 dingen waarvoor ik serieus vrees voor onze competitie is:
1.Klasse verschil tussen sommige rijders: ik heb er nu al een paar gezien waarvan ik na een lap of 6 zeker een 30sec. achter zit. (forza, moffster, belisima, ralphvv wss loewie ook) zolang ik kan meedraaien in de middenmoot en een resem aan duels heb elke race is het goed voor mij als ik achteraan bengel en met moeite duel of 2 per race heb zal ik onze GP2 rijder Nighty in mijn plaats laten rijden en ik mee doen in de gp2 tot ik het niveau aankan.
2.Onfair penalty systeem, ik heb hier al penalty's gekregen voor zaken waar ik niets aan kan doen grr, bijv ik neem een bocht ietsje op gras verlies beetje controle dan komt moffster af en raakt me we spinnen allebei en ik krijg drive true... oké het is moffster z'n fout niet maar zeker ook de mijne niet dus hoeft er geen penalty gegeven te worden en dat gebeurt er wel blijkbaar wordt bij elke contact een penalty uitgedeeld terwijl het ook vaak een racing incident is... wordt afwachten wat dit wordt!!! Wel al gemerkt dat melbourne 1 van m'n slechtste circuits is als ik m'n tijden vergelijk met de rest op andere circuits scheelt het minder.
MarkWebber zei:Als we op de 2012 settings zouden rijden en ik kreeg een Ferrari dan hield ik sommige in een HRT nog niet achter me. Ben duidelijk ook gemakkelijk iemand die vanachter zal bengelen. Heb natuurlijk nog maar 20 minuten track time op Melbourne. Maar ik geraak niet onder de 1:27.xxx (nog niet!)
Voor Melbourne heb ik echter nog wel even voor de eerste race van het seizoen. Vandaag en morgen wat concentreren op Silverstone voor de YDT zeker...
Wie gaat er in Singapore winnen?
Schnippy zei:2 dingen waarvoor ik serieus vrees voor onze competitie is:
1.Klasse verschil tussen sommige rijders: ik heb er nu al een paar gezien waarvan ik na een lap of 6 zeker een 30sec. achter zit. (forza, moffster, belisima, ralphvv wss loewie ook) zolang ik kan meedraaien in de middenmoot en een resem aan duels heb elke race is het goed voor mij als ik achteraan bengel en met moeite duel of 2 per race heb zal ik onze GP2 rijder Nighty in mijn plaats laten rijden en ik mee doen in de gp2 tot ik het niveau aankan.
2.Onfair penalty systeem, ik heb hier al penalty's gekregen voor zaken waar ik niets aan kan doen grr, bijv ik neem een bocht ietsje op gras verlies beetje controle dan komt moffster af en raakt me we spinnen allebei en ik krijg drive true... oké het is moffster z'n fout niet maar zeker ook de mijne niet dus hoeft er geen penalty gegeven te worden en dat gebeurt er wel blijkbaar wordt bij elke contact een penalty uitgedeeld terwijl het ook vaak een racing incident is... wordt afwachten wat dit wordt!!! Wel al gemerkt dat melbourne 1 van m'n slechtste circuits is als ik m'n tijden vergelijk met de rest op andere circuits scheelt het minder.
Denk dat ik de meeste races gewoon achteraan ga bengelen
Nuja, kzou graag eens de eerste bochten doorkomen zonder in de grindbak te liggen door een ander. Gisteren kwam ik in de race wel dichter bij de rest, maar geen idee als dit door penalty's was of onderlingen botsingen? Ik lag met Cobalt al in de 2de bocht volledig uit de race, geen idee wie me een beuk gaf.
InimicaL` zei:Ik heb ook gezien dat ze bij ARL league met reduced rules rijden. Ik denk om die belachelijke penalty's te vermijden. Maar dan vrees ik dat er bepaalde hier een halve track gaan cutten![]()

Ik merk inderdaad dat er heel wat goeie rijders bijgekomen zijn. Des te beter! Ik ga ook proberen om als ik sprintrackes doe nog wat belgen te ronselen. Zag er gisteren goeie rijden, maar headset was plat.

freder zei:'t spel weer naar de kluten, eens kijken om tweedehands ene op de kop te tikken, verdikke weeral kosten ...............................![]()