Archief - Xbox + 4 Games + DVDkit + 2 controllers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$p@rDa

Legacy Member
Aangeboden:

Xbox
2 controllers
1 DVD-kit
Alle kabels
Soulcalibur II
Ninja Gaiden
Rainbow Six 3
Halo
Halo 2

DeusEx Invisible war
Alle boekjes, handleidingen, dozen,...

Bij deze bied ik mijn Xbox aan. Deze is in een zeer goede staat doordat hier enkel doorheen de weekends sporadisch op gespeeld is!

De vraagprijs voor het gehele pakket is 50 EUR incl (minimum), de meeneem leg ik op 60 EUR. Ik sluit 48 uur na het eerste bodje af.

Wil je enkel de X-box met 2 Controllers en het DVD-setje kost je dit Minimum 40 en de meeneem is 47.5.

Ieder spel gaat voor minimum 9 en meeneem 10 weg.

Alle prijzen zijn inclus BTW, exclu verzending. De verzending van een game kost ongeveer 2 EUR, voor de Xbox heb ik geen idee wat het kan kosten.

Happy Bidding

EDIT: staat nota bene ook op Kapaza.
EDIT 2: aangepaste prijzen

$p@rDa

Legacy Member
uiteraard ;) (ik bewaar eigenlijk veel te veel van die dingen precies :p)

s_kaiba

Legacy Member
Verkoop jr toevalig die console zonder die games ook??
Zou er kunnen omkomen in Sint-Niklaas.

Kan je er eens ene foto van posten??

edit: Het is wle goed ze dat je zo zaken bewaard.
Ik heb de doos van mijne x-box weg gedaan dus ja.
Dus heb wel intresse enkel alleen omdat de doos erbij zit ;)

Indien mogelijk wil ik de doos alleen ook overnemen hoor ;)

$p@rDa

Legacy Member
Goh, hangt er wat vanaf hoeveel je voor de console geeft :) Daar had ik toch graag nog een 30-35 EUR voor gezien :) ik zal seffes wat betere foto's pakken se :)

Indien de Xbox apart verkocht wordt noteer ik de 2 boden op de games evenees :)

s_kaiba

Legacy Member
Ik bied 35€ voor de console met:

Soulcalibur II
Ninja Gaiden
DeusEx Invisible war

Indien deze geen classics zijn.
Wel eerst effe foto's bekijken ;)

Indien dit ok is kan ik er zaterdag wel omkomen.

$p@rDa

Legacy Member
Hmm, maak er met die 3 games 40 van en 't is een deal (anders maak ik nogal verlies door alles apart te gaan verkopen :o ) zaterdag omkomen lijkt me perfect :) Liefst wel voor de avond, want om 19.00 moet ik dan al weg :p

En nu even zoeken achter men fotoapp. :p

EDIT: 't zijn btw geen classics, was ik nog vergeten zeggen :p

Bij deze dus de foto's ;)
Foto'tje 1
Foto 2
Foto 3

(Heb ze even op een oude 2dehandsaanbieding gezet, niks van aantrekken dus :p)

s_kaiba

Legacy Member
Ik bedoelde eigelijk ene foto met doos en controllers enzo ;)
Zijn het de kleine controllers of de grote??

In neem aan dat die doos ook in perfecte staat is, want de x-box ziet er ook netjes uit.
Indien dus de doos, handleiding ook inorde zijn is het een deal.
Steek er ANders Die Rainbow Six ook maar bij die raak je toch moeilijk allen kwijt.
Zo ben je inens van alles af hé ;)

Zaterdag zet ik tegen de middag mijn madam af op haar werk en erna zou ik tot bij u komen.

pm me maar voor verdere afhaling

$p@rDa

Legacy Member
Het zijn de grote controllers :) De doos staat al een hele tijd op de zolder dus het zou me verbazen mocht daar iets mee zijn ^^ De handleiding heb ik gisteren nog gezien en die is in orde :)

Effe PM sturen ;)

$p@rDa

Legacy Member
Ola, ik ga de minimum voor de games op 9/stuk leggen meeneem op 10 (inclu uiteraard :)) Verzenden is op kosten van de koper zoals gezegd. Ik denk dat een verzending 2 EUR is.

De games zijn allen in gewone vorm, geen classic dus :p, handleiding zit erbij en alles is in goede tot nieuwstaat:)

Jenthe

Legacy Member
Hoezo de minimum op €9 leggen. Je hebt mijn bod van €8 toch genoteerd?

5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.

$p@rDa

Legacy Member
Indien die Xbox verkocht werd voor de vraagprijs he :) En die koop gaat dus niet door, dus dan leg ik men vraagprijs/game 1 EURie hoger en dan wil ik wel in stukken verkopen, anders doe ik he nog altijd liever als pakket :) (De kens dat ik mijn minimumprijs niet haal door in stukken te verkopen is veel groter he ;) )

$p@rDa

Legacy Member
Cava, ik laat u wel weten of die gaat bevestigen of niet ;) (Normaal gezien tegen vanavond 6 uur :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan