Archief - XBOX 360 PRO MET 20GB HDD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leopold1964

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn XBOX 360 pro met 20GB HDD, draadloze controller, alle kabels en doos. Eveneens deze spellen:

XBOX 360:

Viva pinata - forza motorsport 2, deze zitten in 1 doosje omdat het meegeleverd was met het pakket.

XBOX:

Richard burns rally
The simpsons hit & run
Spongebob squarepants

Deze games werken ook op de xbox360.
Verzending is op kosten en risico van de koper en word enkel verzonden met taxipost secure.
De games zijn ook apart tekoop.

Hurtebise

Legacy Member
Nog garantie op? Wanneer aangekocht?
Manufacture date?
Account werkend of banned?
Van waar in Limburg?

Leopold1964

Legacy Member
Hurtebise zei:
Nog garantie op? Wanneer aangekocht?
Manufacture date?
Account werkend of banned?
Van waar in Limburg?

Nog garantie op? Wanneer aangekocht? Garantie verlopen op 28/01/2010 d8 ik.
Manufacture date? Manuwatte? :p
Account werkend of banned? werkend normaal gezien, nooit live geweest d8 ik.
Van waar in Limburg? Maasmechelen

Hurtebise

Legacy Member
Hoeveel watt staat er op adapter?

Hoeveel wilde je nog voor de hardware krijgen zonder games?

Leopold1964

Legacy Member
Hurtebise zei:
Hoeveel watt staat er op adapter?

Hoeveel wilde je nog voor de hardware krijgen zonder games?

Op de adapter staat 12V.
En zoals ik al zei, ik heb geen benul van de prijs.. Bied maar en we zien wel :p

Hurtebise

Legacy Member
Fabricage datum of manufacture date staat op de sticker op de console zelf. Dat zou ik nog graag willen weten. Geeft aan welke hardware erin zit (chip enzo). Hoeveel watt staat er op de adapter?

Als ik deze gegevens heb, kan ik een bod doen.

Leopold1964

Legacy Member
Hurtebise zei:
Fabricage datum of manufacture date staat op de sticker op de console zelf. Dat zou ik nog graag willen weten. Geeft aan welke hardware erin zit (chip enzo). Hoeveel watt staat er op de adapter?

Als ik deze gegevens heb, kan ik een bod doen.

manufacture date = 2007-09-29
Output DC = 203W

Hurtebise

Legacy Member
Welke wattage staat er op console zelf? Zou op zelfde sticker als manufacture date staan.

Leopold1964

Legacy Member
Hurtebise zei:
Welke wattage staat er op console zelf? Zou op zelfde sticker als manufacture date staan.

op dezelfde sticker als manufacture staat dit:

12V---16,5A; 5V---1A

Hurtebise

Legacy Member
thx voor info. ow is een zephyr met het bekende rrod syndroom, ben op zoek naar een jasper.

Leopold1964

Legacy Member
Hurtebise zei:
thx voor info. ow is een zephyr met het bekende rrod syndroom, ben op zoek naar een jasper.

heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Werkte altijd PERFECT!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan