Archief - xbox 360 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dangui

Legacy Member
Ik verkoop volgende xbox360 games. Ik ruil ook tegen ps3, xbox360 en wii games
Verzending is 3,5€ via BPost in bubbelenveloppe

sniper ghost warrior
halo reach
forza motorsport 3 bundle copy en met ongebruikte redeem code cars en tracks
Too Human

wordt ook elders aangeboden

mvg

iBMW

Legacy Member
Dangui zei:
12€, is nog nooit gebruikt en de redeem code voor cars en tracks is 800ms points waard.
Het is wel een bundle copy

Heb reeds een deal met iemand anders, toch bedankt.

Dangui

Legacy Member
Dae Jim zei:
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-xbox.192/verschillende-x360-games-te-koopruil.839563

Hebt u ergens interesse in?
Ik zou wel willen ruilen voor jou Sniper en/of Too Human.

Ik heb interesse in crysis 2 en in iets mindere mate in fallout new vegas. Ik moet nog wel even vermelden dat sniper ghost warrior de handleiding en cover doosje in het frans zijn, het spel in daarentegen in het engels.
Wat denk je van mijn siper en too human tegen jou crysis2 en fallout new vegas
Laat maar weten of je je hierin kan vinden

Dae Jim

Legacy Member
Als ik men eigen gedachte en de Game Mania prijzen check vind ik het persoonlijk niet echt een eerlijke deal mocht het die 2 vs 2 deal zijn. Sorry Dangui.

georgiodavid

Legacy Member
ik heb 10 geboden op sniper via 2dehands,
of ruilen voor Uncharted 3 + 20 opleg

Dangui

Legacy Member
Dae Jim zei:
Als ik men eigen gedachte en de Game Mania prijzen check vind ik het persoonlijk niet echt een eerlijke deal mocht het die 2 vs 2 deal zijn. Sorry Dangui.

ok geen probleem, het is uw goed recht natuurlijk. Over de prijzen nieuw en 2dehands, promoties van games in gm en andere stores, daar kun je blijven over praten. Indien je niet akkoord gaat met mijn ruilvoorstel is dat geen probleem, maar verkoop ik sniper aan georgiodavid.

mvg

keviinx360

Legacy Member
Halo reach ruilen voor 1 van deze?

de sims 3
NFS Hot Pursuit
Saints-row 1 & 2
Forza 3 (nog in de verpakking)
Crysis 2 om te downloaden via een code
Smackdown vs raw 2011

Dangui

Legacy Member
georgiodavid zei:
ik heb 10 geboden op sniper via 2dehands,
of ruilen voor Uncharted 3 + 20 opleg

Indien het ruilvoorstel met daejim niet doorgaat is 10€ voor sniper een deal.
Hou rekening met de 3,5€ verzending die erbij komt of je mag ook komen uithalen.
Vergeet niet dat deze game een franse cover en handleiding heeft, maar het spel is in het engels

mvg

Dangui

Legacy Member
keviinx360 zei:
Halo reach ruilen voor 1 van deze?

de sims 3
NFS Hot Pursuit
Saints-row 1 & 2
Forza 3 (nog in de verpakking)
Crysis 2 om te downloaden via een code
Smackdown vs raw 2011

als crysis2 niet via een code zou geweest zijn, dan was het een deal. De rest van de games zijn mijn ding niet en forza 3 staat ook in mijn lijst

georgiodavid

Legacy Member
Dangui zei:
Indien het ruilvoorstel met daejim niet doorgaat is 10€ voor sniper een deal.
Hou rekening met de 3,5€ verzending die erbij komt of je mag ook komen uithalen.
Vergeet niet dat deze game een franse cover en handleiding heeft, maar het spel is in het engels

mvg

Kan maandag rond 1325 komen halen? Zandhoven was het?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dangui

Legacy Member
georgiodavid zei:
Kan maandag rond 1325 komen halen? Zandhoven was het?


Sent from my iPhone using Tapatalk

nee Zonhoven (Limburg)
Ik denk omdat je van lier bent, dat het beter is van te laten verzenden
ik hoor het wel van je

Ik ga nog wel de reactie van daejim afwachten, maar ik denk niet dat hij zal ingaan op mijn ruilvoorstel.
mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan