Archief - Xbox 360 Elite + 5 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Infernia

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop enkele games :

Alan Wake 7€ excl
Gears of War 2 (Steel Case Edition) 15€ excl
Gears of War 3 30€ excl
Resident Evil 5 7€ excl
Vanquish 7€ excl

En mijn Xbox 360 console:

Xbox 360 Elite (Geen garantie) + controller. min 110€

Foto's: http://imageshack.us/g/716/afbeelding1p.jpg/

Aangekocht op 20-10-2008

Ik verkoop mijn Xbox360 omdat de Gears of War trilogie afgelopen is.
Hij werkt perfect en heeft geen lelijke krassen of plekken.
Nooit een RROD, in een rookvrije ruimte gestaan en alle kabels + HDD ingebrepen.

*Xbox360 af te halen in Leuven of bij mij thuis.

Infernia

Legacy Member
Ik heb niet echt een idee hoeveel de Xbox 360 nog waart is. Uiteraard zou ik er nog een bepaald bedrag voor krijgen, maar dat bedrag ga ik (nog) niet vermelden.

Mo.

Legacy Member
Wel, ik heb vorig jaar de Limited Edition Resident Evil (een rode) 2dehands gekocht voor 125€.
Dus een bod van 100 € voor de xbox :)

wrench08

Legacy Member
Foto's? Uit welk jaar? Is het met controller of zonder?


Mvg

Infernia

Legacy Member
@ Mo. Okj, 100€ is genoteerd.
@ Wrench08. De foto's en het jaar staan nu bovenaan vermeld. Het is inderdaad met controller.

Infernia

Legacy Member
@ Wrench08. 110€ is genoteerd.

Ik sluit zaterdag om 23:59 af.

wrench08

Legacy Member
Is het mogelijk dat ik mijn bod kan intrekken wegens familiale omstandigheden (sterfgeval)? Sorry voor het ongemak!


Mvg

Menolas

Legacy Member
Hi, aangezien een bod is ingetrokken.. 105 € voor de xbox?

Mo.

Legacy Member
Menolas zei:
Hi, aangezien een bod is ingetrokken.. 105 € voor de xbox?
Dat het bod werd ingetrokken heb je wel gelezen, maar de post dat alles zaterdag om 23u59 werd afgesloten niet? Handig.

Infernia

Legacy Member
Okj, ik ben terug.
Sorry Mo., maar ik dacht niet dat je nog dit topic ging checken nadat je outbid was door Wrench08.

Enfin.

@Duc1n0, bedankt voor het voorstel, maar Dragon Age 2 heb ik al op PC!

De Xbox360 staat nog steeds te koop. Ik zal afsluiten met de verkoop van de Xbox 360 op vrijdag 11-11-11 (Skyrim!!!) om 23:59.

Mo.

Legacy Member
Infernia zei:
Okj, ik ben terug.
Sorry Mo., maar ik dacht niet dat je nog dit topic ging checken nadat je outbid was door Wrench08.

Enfin.

@Duc1n0, bedankt voor het voorstel, maar Dragon Age 2 heb ik al op PC!

De Xbox360 staat nog steeds te koop. Ik zal afsluiten met de verkoop van de Xbox 360 op vrijdag 11-11-11 (Skyrim!!!) om 23:59.

Begrijpelijk ;) Geen probleem maat. Succes met de verkoop!!

illyake

Legacy Member
Infernia zei:
UP 1

Ik wil eventueel wel ruilen tegen PS3 games!

gears of war 2 steelcase + alan wake ruilen voor een ps3 games intresse in bepaalde games
oude of nieuwe

Infernia

Legacy Member
@ illyake, ik heb net een lijstje gemaakt in men ps3 topic, maar ik zal het hier ook zetten :)

om er een paar te noemen Dark Souls, God of War Collection vol 1/2 (2 psp games voor ps3 / god of war 1 & 2 voor ps3), Infamous 2, LA Noire, Mass Effect 2, Grand Theft Auto IV, Resistance 1+2 of 3, Mortal Kombat, een psp kaart voor 20€.. Dit alles eventueel met opleg langs mij kant.

(allemaal PS3)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan