Archief - [TR] Left for Dead 2 & een splinternieuwe Wireless Controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Abe

Legacy Member
Left for Dead 2 in perfecte staat, enkel te ruil vs recente Xbox360 & Ps3 games.


Splinternieuwe Wireless Controller
Nieuw niet gebruikt. (wit)
Min en meeneem € 25 excl.

Tevens ook nog een gebruikte Wireless Controller (wit) beschikbaar. Deze is in propere staat enkel visuele slijtage op de sticks en deze werken al wat stroever.
Zie photo, Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten

chosen_1

Legacy Member
left 4 dead 2 tegen fifa10 (pal versie & ongebruikte code voor iets in het spel)

Yappy

Legacy Member
Indien interesse, heb ik Mini Ninjas voor left 4 dead 2 ?

Abe

Legacy Member
montana13: Wolfenstein heb ik zelf.
chosen_1: In fifa10 geen interesse.
Ronnie86: Indien er voor woensdag geen interessante ruil wordt voorgesteld gaat deze als nog in de verkoop. ;)
Kristof: Bayonetta al gehad.
Yappy: Geen interesse in Mini Ninjas.
Bedankt voor jullie reacties. :)

Abe

Legacy Member
@crazyjoker: Voornamelijk Dante's Inferno, Army of Two The 40th Day, Mass Effect 2,Aliens vs. Predator, Call of Duty Modern Warfare 2.
@Goofus: Operation Flashpoint 2 heb ik al gehad en Venetica laat ik nog even in het midden.
@chosen_1: Halo 3 ODST heb ik zelf.
@ralleke: James Cameron's Avatar heb ik zonet gekocht hier op het forum.
Bedankt voor jullie reacties. :)

chosen_1

Legacy Member
left4dead 2 ruilen tegen Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda + Saints Row + Shadowrun ?

das toch een mooi pakketje -p

of zegt Fable 2 special edition je iets ?

Abe

Legacy Member
Dat is inderdaad een mooi pakketje, :) het enige probleem is dat ik al die games zelf al in mijn bezit heb. (incl Fable 2)
Toch bedankt.

crazyjoker

Legacy Member
ik heb modern warfare 2, maar modern warfare 2 gaat langer duurder staan dan left for dead 2 dus moest je er mss iets bijdoen kunnen we ruilen

crazyjoker

Legacy Member
beetel zei:
Dat zou ik niet durven zeggen, zelfs L4D1 is nog steeds zeer gegeerd op dit moment.
Maw, ben ik zeker niet bereid om op te leggen en staat Mw2 als laatste op mijn verlanglijstje.

En blijkbaar is L4d2 op dit moment nog een stukje waardevoller dan Mw2.
https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/gamesnintendo-ds-pc-xbox-360.706252

Je hebt mensen die het spel snel willen die een hoge prijs betalen voor het spel

zie ook: http://www.freerecordshop.be/xbox_360/call-of-duty-modern-warfare-2
en ook: http://www.freerecordshop.be/xbox_360/left-4-dead-2

Abe

Legacy Member
Zoals eerder vermeld staat Mw2 als laatste op mijn verlanglijst en wil ik nog een tijdje afwachten of er geen betere aanbiedingen komen.
In welke staat verkeerd uw Mw2?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan