Archief - Top spellen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shepard

Legacy Member
Ik ben wel geïnteresseerd in de ME LE, maar 'k weet niet hoeveel je daarvoor vraagt of hoeveel ik ervoor moet geven. Ideetje?

gillesgoalll

Legacy Member
gears of war 2 ruilen tegen :
godfather 2 en wanted waepons of fate/gta 4

Li1quid

Legacy Member
Shepard zei:
Ik ben wel geïnteresseerd in de ME LE, maar 'k weet niet hoeveel je daarvoor vraagt of hoeveel ik ervoor moet geven. Ideetje?
geen idee eignlk trouwens moglk afhale?
gillesgoalll zei:
gears of war 2 ruilen tegen :
godfather 2 en wanted waepons of fate/gta 4

nee bedankt

Shepard

Legacy Member
Goh, afhalen moet lukken maar wel pas in de 2e week van de paasvakantie. Wat dacht je van €30 cash afgehaald?

maximmichel

Legacy Member
Geen xbox games? red faction Guerilla bv:p
Anders, prijs voor forza 3?

Li1quid

Legacy Member
Shepard zei:
Goh, afhalen moet lukken maar wel pas in de 2e week van de paasvakantie. Wat dacht je van €30 cash afgehaald?
40 euro. Is de LE met ongebruikte codes dusja iets meer waard als de normale.
maximmichel zei:
Geen xbox games? red faction Guerilla bv:p
Anders, prijs voor forza 3?

25 excl.

Shepard

Legacy Member
Okay, €40 afgehaald is goed voor mij. Het kan wel pas in de 2e week van de paasvakantie want ik vertrek morgen voor een kleine week. Hopelijk vormt dat geen probleem voor jou?

Li1quid

Legacy Member
Huuskie zei:
een combo hieruit tegen Halo odst?
Meeste gehad.
Shepard zei:
Okay, €40 afgehaald is goed voor mij. Het kan wel pas in de 2e week van de paasvakantie want ik vertrek morgen voor een kleine week. Hopelijk vormt dat geen probleem voor jou?

Vandaag niet mogelijk zekers?

Shepard

Legacy Member
Nee, jammer genoeg niet, 'k heb paasverplichtingen die ik moet nakomen.

Jornax

Legacy Member
Interesse in inFamous LE en/of Lord Of The Rings: Conquest (+ opleg en allebei voor de PS3) voor Mass Effect 2 LE?

Li1quid

Legacy Member
The Gaming King zei:
Interesse in inFamous LE en/of Lord Of The Rings: Conquest (+ opleg en allebei voor de PS3) voor Mass Effect 2 LE?

Infamous das zo karton das dus waarschijnlijk niet meer in perfecte staat:p
en lord of the rings conquest ziek ni zitten geen andere games?

NotoriousP

Legacy Member
Li1quid zei:
Niet echt iets waar ik naar zoek toevallig niets anders? Mischien een andere + nfs shift.


mvg

Ik heb enkel nog:

Haze
Ratchet & Clanck: Tools of Destruction

Dat is het zowat voor ps3...

MacNappy

Legacy Member
Interesse in Darksiders en Bioshock 2 (beide promotional copies, dus in doosje maar zonder boekje) voor ME2?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan