Archief - [TK] RROD Xbox 360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L0k1-

Legacy Member
Zoals de titel zegt, ik heb hier een eerste generatie Xbox 360 te koop die een RROD heeft gekregen.

Dit is dus de versie zonder een hdmi aansluiting. Je krijgt dus de console + voeding. Een controller erbij is ook een optie. De 20 gigabyte harde schijf blijft wel hier, doordat er nog tal van data opstaat die ik later wil overbrengen naar een nieuwe Xbox 360 console.

Norea

Legacy Member
ik wil eigenlijk de case want wil hem in mijn kamer zetten als dvd speler snappie?

IIcon

Legacy Member
ingameIV zei:
ik wil eigenlijk de case want wil hem in mijn kamer zetten als dvd speler snappie?

-.- wa is loki dan nog met een console zonder case ? Ik denk niets ;)

lord of me

Legacy Member
ingameIV zei:
de inhoud mag hij ook doen e.

Ik ben opzoek naar de inhoud + voeding (reserveonderdelen) Miss kunnen we de xbox samen kopen?

Wat ik niet wil

Plastieke onderdelen
Metalen binnekant


De rest wel

Voeding
Moederbord
Heatsinks
kabeltjes
Bordje met ledjes
dvddrive
oh en de vijzen

dreps

Legacy Member
als er niet online mee geweest is en hij is meer dan 2j oud dan doe ik een bodje van 30 excl voor de console met voeding. (plastiek moet ik ook niet hebben :p dus ingameIV we kunnen daarna wel iets overeenkomen)

L0k1-

Legacy Member
hij is nog in 2010 online geweest, dus doe maar een deftig bod indien interesse.

En de flauwe plezante in deze topic, ga anders wat gaan schooieren in het container park :)

Norea

Legacy Member
LOk1:

Hoeveel vraag je voor de console?
En is er een manier om hem nog te laten werken?

greetz

L0k1-

Legacy Member
30 euro inclusief voor console + voeding en zou verzenden via kiala.

Ivm te laten werken, je hebt enkele manieren om het te laten werken als je de video's op youtube ziet. Nu ikzelf ga me daar niet mee bezig houden :)

lord of me

Legacy Member
L0k1- zei:
30 euro inclusief voor console + voeding en zou verzenden via kiala.

Ivm te laten werken, je hebt enkele manieren om het te laten werken als je de video's op youtube ziet. Nu ikzelf ga me daar niet mee bezig houden :)


30€ incl wil ik meteen geven (kiala is ok)

Conroe

Legacy Member
Ik heb ook nog zo'n RROD-exemplaar als de topicstarter!
Mocht er interesse zijn, dan hoor ik het graag!
Valt zeker en vast te fixen!
Start zelfs soms nog op (warmteprobleem)...
40 euro incl. mooie blauwe faceplate!
Af te halen in West-Vlaanderen!

Norea

Legacy Member
Conroe zei:
Ik heb ook nog zo'n RROD-exemplaar als de topicstarter!
Mocht er interesse zijn, dan hoor ik het graag!
Valt zeker en vast te fixen!
Start zelfs soms nog op (warmteprobleem)...
40 euro incl. mooie blauwe faceplate!
Af te halen in West-Vlaanderen!

steek er een extra cooler in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan