Archief - Meerdere games te koop (10€)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

white-hat

Legacy Member
Alles aan 10€ excl(uitgez Forza 4)


Dirt2
Resident evil 5
Rockstar presents, tabele tennis
Ninja gaiden 2
X-men origins WOlverine
GOW2
GOW3
Mortal Kombat
Alan wake
Halo Wars
Marvel Ultimate alliance
Bayonetta
Assassin's creed 2
Grid
Forza 4 (22.50incl)
Vanquish
Brothers in arms hell's highway
Rainbow six vegas
Darksiders
Fight night Round 4

Xazirri

Legacy Member
Is Marvel: Ultimate Alliance de Gold editie? Indien het de Gold versie is, zou ik er €10 op willen bieden. Maar het moet de Gold versie zijn, omdat ik de DLC erbij wil hebben.

Op X-Men Origins: Wolverine, wil ik €10 bieden als het geen classic of een andere budgetversie is.

white-hat

Legacy Member
Xazirri zei:
Is Marvel: Ultimate Alliance de Gold editie? Indien het de Gold versie is, zou ik er €10 op willen bieden. Maar het moet de Gold versie zijn, omdat ik de DLC erbij wil hebben.

Op X-Men Origins: Wolverine, wil ik €10 bieden als het geen classic of een andere budgetversie is.

non-gold edition

Xazirri

Legacy Member
Ok, dan bied ik €10 excl voor X-Men Origins Wolverine, indien de normale, non classic versie.

Greatbeesje

Legacy Member
ik wil dat hier toch eens laten weten, zoals je ziet vraagt ze voor forza 4 22.50 eur incl, ik wil hem kopen voor 15 eur afgehaald, het is goed zegt ze , je mag hem hebben voor 15 eur :), maar probleem is nu, dat ze eerst wil hebben dat ik geld stort op haar rekening, en dat ik er dan maar pas mag achtergaan, want hij moet nie opgestuurd worden ze is van izegem, en ik woon daar 10 min. van met de auto, dus waarom zou ik eerst geld moeten storten op haar rekening, en pas dan mag achtergaan naar haar huis, als ik direkt kan betalen.

white-hat

Legacy Member
Greatbeesje zei:
ik wil dat hier toch eens laten weten, zoals je ziet vraagt ze voor forza 4 22.50 eur incl, ik wil hem kopen voor 15 eur afgehaald, het is goed zegt ze , je mag hem hebben voor 15 eur :), maar probleem is nu, dat ze eerst wil hebben dat ik geld stort op haar rekening, en dat ik er dan maar pas mag achtergaan, want hij moet nie opgestuurd worden ze is van izegem, en ik woon daar 10 min. van met de auto, dus waarom zou ik eerst geld moeten storten op haar rekening, en pas dan mag achtergaan naar haar huis, als ik direkt kan betalen.

Ten eerste:

Ga er nooit van uit dat iemand die kim heet vrouwelijk is.

Ik snap niet goed wat u probleem is. Schrijf gewoon het bedrag over en trek er de verzending(1.80€) van af. Alles wat ik verkoop regel ik via een zichtrekening, om mijn huishouden en privé aankopen mooi gescheiden te houden.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik zou ook wel geen game op voorhand betalen als ik die ga afhalen :wtf:

Greatbeesje

Legacy Member
da vind ik toch ook, dan krijg ze direkt geld in haar handen, mag nu nog 1.80 afdoen van die 15 eur, begin het minder en minder te geloven, zal promocopy zijn misschien, ik zie dat je al negatieve itraders hebt ook, dus daarom ook dat ik er liever zou achterkomen sorry, als ik u die 15 eur persoonlijk geef, dan kan jij die 15 eur op u rekening zetten dan e, dan blijft dat hetzelfde

white-hat

Legacy Member
het gaat hier niet over een promo-copy. En ik vind nu niet dat 2 negatieve itraders iets verteld over een verkoper. Ik verkoop hier al jaar en dag zonder problemen(waarvan 10% Itrader confirm ofzo). Die 1.80 gaat er natuurlijk vanaf wanneer de game niet verstuurd moet worden.

Voor zover ik weet verkoop ik toch onder mijn voorwaarden, en die zijn blijkbaar niet bij iedereen welkom.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Geef mij eens één goede reden waarom iemand op voorhand geld moet betalen voor iets dat hij of zij komt AFHALEN...

Huuskie

Legacy Member
Moest je willen ruilen, hier misschien iets uit?

Volgende spellen te ruil

- Brothers in arms Hells higway
- PGR 3 (classic)
- Rainbow six vegas 1 (classic)
- Just cause 2
- Dead or alive 4
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan