Archief - Console (120Gb) + 2 controllers + 32 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

broodje_aap

Legacy Member
Hoi,

ik verkoop mijn x360 en alle toebehoren / games omdat ik toch meer op m'n PS3 speel dan m'n Xbox.

Wat krijg je:
- Console (wit, 120Gb, geen garantie meer)
- 2 controllers (rood + wit)
- 1 play&charge kit. Eerlijkheid gedient mij wel te zeggen dat de batterij van deze kit volledig om zeep is. Je kan dus de controller met deze kit enkel als bedrade controller gebruiken.
- HD-componentkabel
- PC-kabel om de xbox op een monitor aan te sluiten (via D-Sub/Vga)
- 32 games (lijst hieronder)

Games:
- The elder scrolls IV: Oblivion
- Fallout 3
- 2010 World Cup South-Africa
- Project Gotham Racing 4
- Guitar Hero III
- Guitar Hero 5
- Splinter cell: Conviction
- Borderlands
- Dirt 2
- GTA: episodes from liberty city
- Guitar Hero World Tour
- Lost Odyssey
- Pure / Batman Lego
- Singularity
- Forza Motorsport 3 (PROMO)
- Command & Conquer 3: Kahn's wrath
- Call of Duty Modern Warfare 3: Hardened edition met ongebruikte codes
- Bioshock
- Need for Speed: Hot persuit
- Lost Planet 2
- Ace Combat 6
- Bayonetta
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Red Faction: Guerilla
- Fallout: Las Vegas
- Final Fantasy XIII
- Dirt
- Vanquish
- Crysis 2
- H.A.W.X
- H.A.W.X. 2
- Operation Flashpoint: Dragon Rising
- Mass Effect

Prijs? Geen idee, doe een bod. Minimumprijs voor alles samen is €150. Apart bieden mag, maar interessante boden op meerdere stuks tegelijk krijgt voorrang.

Leveren kan in een straal van 20 km van Gent. Anders reken ik een kleine toeslag voor mijn brandstof en verloren tijd.

xboxfreak1986

Legacy Member
hoeveel voor fallout las vegas+ final fantasy,+mw3

broodje_aap

Legacy Member
botbgrt zei:
Alvast 150 geboden.

Genoteerd!

xboxfreak1986 zei:
hoeveel voor fallout las vegas+ final fantasy,+mw3

€60 zonder verzending. De doos van mw3 is groot, dus bij verzending zal dat vrij kostelijk uitkomen denk ik. Ik zoek de gangbare posttarieven eens op.

Duc1n0

Legacy Member
€180

Valt er eventueel in Leuven te leveren? Hoeveel extra zou dit dan kosten?

broodje_aap

Legacy Member
Ik kan overal leveren.

Concreet voor Leuven komt dat op €15 (brandstof + tijd).

Duc1n0

Legacy Member
broodje_aap zei:
Ik kan overal leveren.

Concreet voor Leuven komt dat op €15 (brandstof + tijd).

Oké, prima. Heb je een idee wanneer je zou afsluiten?

obijntje

Legacy Member
75 euro , zonder de games ..
kan gerust ophalen , tis niet ver hé , uustakker ;)

broodje_aap

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Oké, prima. Heb je een idee wanneer je zou afsluiten?

Ik wacht eerst nog even en bekijk welke boden er nog uit de bus vallen.

obijntje zei:
75 euro , zonder de games ..
kan gerust ophalen , tis niet ver hé , uustakker ;)

Ik noteer voorlopig je bod. Als iemand alle games neemt, kan ik overwegen om de xbox en de games apart te verkopen.

broodje_aap

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Staat mijn bod op het totaalpakket dan niet genoteerd?

Jawel. Wat ik bedoel, is dat ik afsluit als er ik zie dat er geen reactie meer komt.

botbgrt

Legacy Member
110€ voor alle games + 1 controller, kleur maakt niet uit.

broodje_aap

Legacy Member
Als obijntje akkoord gaat voor €75 voor de xbox met 1 controller, dan is het gezamelijk bod hoger en noteer ik :)

Duc1n0

Legacy Member
Ik bied €195 + €15 transportkosten dan voor het hele pakket.

Beenhesp

Legacy Member
Wat moet ik verstaan onder de codes?

Verstuurd van mijn SK17i met Tapatalk

broodje_aap

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Ik bied €195 + €15 transportkosten dan voor het hele pakket.

Genoteerd. Ik sluit af om 21u vanavond zodat we eventueel zondag kunnen afhandelen.

Beenhesp zei:
Wat moet ik verstaan onder de codes?

Verstuurd van mijn SK17i met Tapatalk

Elite founder status en avatar kostuumpje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan