Archief - 8 games en Halo 3 controller te ruil...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paraDOTbe

Legacy Member
Ik heb dus 8 games te ruil.

Viking: Battle for Asgard
Halo 3 Limited edition (geruild)
Call of duty: World at war
Call of duty: Modern Warfare 2 (geruild)
Call of Duty 4: Modern Warfare
Dragonball Z: Burstlimit (zonder boekje) (verkocht)
Battlefield: Bad company
Bioshock

Dan heb ik ook nog een Halo 3 controller. Deze kan eventueel verkocht worden, maar zou ze liever ineens ruilen tegen een andere controller. Het gaat hier enkel om de controller met lege batterijpack. (verkocht)

Voor alles werk ik ook liefst op afspraak en niet met de post, gewoon om misverstanden te verkomen! Heb niet echte sterke voorkeur voor titels, maar action, sport of race-games zijn gewenst. Maar eigen voorstellen zijn ook welkom natuurlijk...

Alles in mind condition! :)

GodLikeBE

Legacy Member
GTA4 tegen CoD WaW?

het zal wel geen afspraak zijn vrees ik, stel dat je akkoord gaat.

Mutlee

Legacy Member
COD4 modern warfare tegen een van deze?

the bourne conspiracy
Star Wars TFU
TNA iMPACT
Far Cry 2
Gears of war
Naruto: rise of a ninja
fallout 3
DMMM: elements

paraDOTbe

Legacy Member
Nope, allemaal mijn ding niet :( Niemand gene NFS, FIFA of PES ofzo? :p Of genre als Crash Bandicoot??

Dj Aero

Legacy Member
15 euro, inclusief verzending op Dragonball Z: Burstlimit (zonder boekje)

voorkeur gaat naar verzenden, moest je in het centrum van antwerpen wonen weet ik ook een broodjeszaak waar je het af mag geven. ik ben op reis van 7 september tot 14 september, gelieve hiermee rekening te houden

edit: ik zie dat je enkel ruilt? bod blijft gelden

paraDOTbe

Legacy Member
Dj Aero zei:
15 euro, inclusief verzending op Dragonball Z: Burstlimit (zonder boekje)

voorkeur gaat naar verzenden, moest je in het centrum van antwerpen wonen weet ik ook een broodjeszaak waar je het af mag geven. ik ben op reis van 7 september tot 14 september, gelieve hiermee rekening te houden

edit: ik zie dat je enkel ruilt? bod blijft gelden

Ik ken anders ook wel een collega die in Essen woont, zou normaal ook geen probleem zijn om het daar op te halen, voeg me anders een toe @ wlm: [email protected]

crazyjoker

Legacy Member
wil je echt niet verzenden met de post ?
wil wel mijn controller ruilen tegen de uwe (als die in goede staat is)
en heb ook interesse in cod MW.

paraDOTbe

Legacy Member
crazyjoker zei:
wil je echt niet verzenden met de post ?
wil wel mijn controller ruilen tegen de uwe (als die in goede staat is)
en heb ook interesse in cod MW.
Controller met evt. een game wil ik wel verzenden. Word dan toch sowieso Taxipost. Verzend liever geen games in enveloppe, daarmee.

rafbanaan zei:
Hoeveel voor BFBC2 ?
Niets te ruilen? Geef maar een bod excl. verzending, zal wel zeggen of t goed is of niet...

paraDOTbe

Legacy Member
PES 2010 heb ik wel interesse in :) Met wat is Forza 3 gebundeld?

crazyjoker

Legacy Member
forza 3 is met niets gebundeld :p is hetzelfde als de normale game maar vanvoor staat er bundle copy op. Er zit nog een code bij voor auto's te downloaden.
Maar die zijn wel meer waard dan cod MW.

crazyjoker

Legacy Member
pes 2010 is wel van een vriend en die is niet zo voor cod.
Wil wel eventueel forza 3 ruilen voor cod + battlefield bad company.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan