Archief - 31 toffe Xbox360 spelletjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Greatbeesje

Legacy Member
Ze zijn nog allemaal in perfecte staat
zeg me u prijs dat je wilt geven voor die gene dat je graag zou willen kopen

1: viking ( VERKOCHT )
2: operation flashpoint - dragon rising
3: metro2033 ( VERKOCHT )
4: fifa 10
5: fallout 3
6: quantum of solace ( VERKOCHT )
7: smackdown vs raw 2011
8: burnout revenge (zonder handleiding) geen promo ( VERKOCHT )
9: crysis 2 (zonder handleiding )
10: darkness
11: frontlines fuel of war
12: fable 2
13: fracture
14: saints row ( VERKOCHT )
15: brother in arms hells highway
16: saints row 2
17: king kong ( VERKOCHT )
18: ufc 2009
19: conan ( VERKOCHT )
20: rainbow six vegas ( Classics )
21: crackdown
22: too human ( VERKOCHT )
23: dead or alive 4 ( VERKOCHT )
24: rainbow Six Vegas.
25: red Dead Redemption.
26: Splintercell Double Agent.
27: Tom Clancy"s Ghost Recon Advanced Warfighter.
28: Battlefield Bad company. ( VERKOCHT )
29 : Battlefield 2 : Modern Combat.
30: Splinternieuw nog in plastiek zittend Blood drive.
31 : Midnight CLub Los Angeles.

Xazirri

Legacy Member
€14 incl voor Viking + Conan.
Of doe er eventueel Bad Company bij voor €20 incl in totaal.
Zie maar welke van de 2 boden je het liefste hebt...

Greatbeesje

Legacy Member
hey batman, je mag 007 quantum of solace hebben voor 7 eur incl oke ?

Cyaankali

Legacy Member
Beste Greatbeesje,

Als je voorrang zou geven aan pakketverkoop gelieve dat dan wel te vermelden. Depresjon had blijkbaar een bod geplaatst maar om 1 of andere reden heb je daar geen reactie op gegeven.

Graag enige verduidelijking.

Xazirri

Legacy Member
Ik zie dat Greatbeesje banned is. Ik heb nu wel al de €20 gestort en m'n adres via PM gestuurd. Maar kan je mij verzekeren dat hij die PM gelezen heeft en mijn adres genoteerd heeft? Zoniet hou ik de persoon die de ban gegeven heeft aansprakelijk voor mijn €20... Alle, vergeef mij mijn ietwat agressieve toon, maar ik hoop dat dit rap opgelost raakt, ik wil hier namelijk niet de dupe van worden....

beesjevriendin

Legacy Member
hey xazirri, hier vriendin van greatbeesje hij weet ook nie waarom hij banned is, ze zeggen als ik zou voorgang geven pakketverkoop dat ik da moe vermelden, hij heeft ze allemaal samen gezet en erbij geschreven in welke ze intresse hebben de kopers dat ze het maar moeten laten weten, dus weet nie wat hij verkeerd heeft gedaan, maar vanavond om 17.00 mag hij er weer op zitten en heeft u adres gekregen hoor

beesjevriendin

Legacy Member
dus depresjon viking, battle of asgard is verkocht aan xazirri

Zabimaru

Legacy Member
Hier van hetzelfde, zal wachten tot na 17u vandaag om Greatbeesje te contacteren.
Heb ook al betaald.

Greatbeesje

Legacy Member
kan er terug op ze :) en yones en zabimaru verlopig heb ik nog van alle 2 jullie geld nie ontvangen, zal er misschien morgen opstaan, maar ik laat je zekers iets weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan